speed 30

DeletedUser

Guest
Ja, dit is speed 3 die ik doe, dus neem me niet kwalijk.

En niet te vergeten, dat ik bij de eerste 2 gewoon geen kans van slagen had.

Oh nee, dit is Speed 4 :)

timen is echt niet moeilijk ..
dat heeft niks met overgenomen worden te maken ..
en 4de speed en hoogste rang was 15 ? autch
 

DeletedUser

Guest
timen is echt niet moeilijk ..
dat heeft niks met overgenomen worden te maken ..
en 4de speed en hoogste rang was 15 ? autch

Doe nou niet zo pro knul, doe nou niet alsof je bij het spelen van een vierde Speed, je meteen Rang 1 moet zijn / wezen.

Kom op zeg.

Daarbij was mijn hoogste rang - Rang 12, maar aangezien ik geen dorpen meer wilde pakken de laatste 2 uur, liet ik het voor gezien. :)
 

DeletedUser

Guest
Dan wil ik ook nog even dit zeggen... Mijn andere medespelers hebben ook alleen maar respectvol gehandeld. Jij was het misschien niet eens met wat wij deden maar we hebben nooit jou uit lopen schelden of wat dan ook! Dat je op het forum neer zet dat ik de enige was met respect vind ik respectloos tegen mijn co's
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 4 speeds gewonnen en ik kan niet timen :p

Ik zou zeggen blijven spelen en je leert wel dingen bij.

omg :eek: ?

het is gewoon ik had 1.000 puntjes ( verveelde me dus speelde ik even speed )
ik maakte zo een beetje wat aanvals troepen om me leden rond me wat te pesten .. valt hij me aan ( 28.000 puntjes ) en ik zat met 0 troepen en toch nog 8 edels gekild .. sorry maar euuh dit is erg :s
 

DeletedUser

Guest
Doe nou niet zo pro knul, doe nou niet alsof je bij het spelen van een vierde Speed, je meteen Rang 1 moet zijn / wezen.

Kom op zeg.

Daarbij was mijn hoogste rang - Rang 12, maar aangezien ik geen dorpen meer wilde pakken de laatste 2 uur, liet ik het voor gezien. :)

pro ? sorry maar 15.000 punten halen en je zit 80% zeker in de top 20 !
als dit pro is exuse me ! het niveau op speeds ( onder de top 10 ) is echt laag naar mijn mening ..
 

DeletedUser

Guest
ik time alleen als ik zin heb :p pyr you got owned bij gertjan deze speed :p
 

DeletedUser

Guest
omg :eek: ?

het is gewoon ik had 1.000 puntjes ( verveelde me dus speelde ik even speed )
ik maakte zo een beetje wat aanvals troepen om me leden rond me wat te pesten .. valt hij me aan ( 28.000 puntjes ) en ik zat met 0 troepen en toch nog 8 edels gekild .. sorry maar euuh dit is erg :s

Ja 8 edels, wat kun jij overdrijven zeg!

Ik weet het, je bent pissig dat ik je uiteindelijk overgenomen hebt, omdat jij je buurt bewoners zat te klieren.
 

DeletedUser

Guest
Ja 8 edels, wat kun jij overdrijven zeg!

Ik weet het, je bent pissig dat ik je uiteindelijk overgenomen hebt, omdat jij je buurt bewoners zat te klieren.

spijtig dat de speed gedaan is en ik het hier niet kan posten ...

en nee ben niet pissig .. zoals ik zei ik ging op de speed puur uit verveling voor men buurtjes wat te pesten dus dat ik overgenome werd maakte me niets uit hoor ..

omdat dit toch je 4de speed is zal ik je ook een tip geven : stuur geen edel met 500 speer ...
 

DeletedUser

Guest
Speer is voor verdediging, maar iemand naast je, met 390 punten, stuurde mij een bericht.

En aangezien mijn dorpen voor 80% uit verdedigings personeel bestaad, had ik weinig andere keus dan er daar een paar van te sturen.

Later had ik meerdere dorpen met natuurlijk 35K Bijl, wat natuurlijk ideaal had geweest.

Maar jammer genoeg was je toen al kapot!

En het waren nog altijd 4 Edels, die verdeelt waren over 3 dorpen.

Vandaar de slechte timing!
 

DeletedUser

Guest
Speer is voor verdediging, maar iemand naast je, met 390 punten, stuurde mij een bericht.

En aangezien mijn dorpen voor 80% uit verdedigings personeel bestaad, had ik weinig andere keus dan er daar een paar van te sturen.

Later had ik meerdere dorpen met natuurlijk 35K Bijl, wat natuurlijk ideaal had geweest.

Maar jammer genoeg was je toen al kapot!

En het waren nog altijd 4 Edels, die verdeelt waren over 3 dorpen.

Vandaar de slechte timing!

35k bijl ? 1 dorpje ? moet je niet wakker worden jonge ?

en hij had eerst 600 puntjes :)
en als je dan toch zoveel def had stuurde je toch gerust wat meer ?
en volgens mij waren het er toch meer en altijd hetzelfde dorp ... en zelfs uit verschillende dorpen is 20 sec tussen je edels belachelijk veel ? ik viel in slaap tijdens het dodgen ..
 

DeletedUser

Guest
35k bijl ? 1 dorpje ? moet je niet wakker worden jonge ?

en hij had eerst 600 puntjes :)
en als je dan toch zoveel def had stuurde je toch gerust wat meer ?
en volgens mij waren het er toch meer en altijd hetzelfde dorp ... en zelfs uit verschillende dorpen is 20 sec tussen je edels belachelijk veel ? ik viel in slaap tijdens het dodgen ..

je bent f*cking noob dus doe niet alsof je 20x speed hebt gewonnen
 

DeletedUser

Guest
Zal ik mijn verhaal over deze speed ook maar even doen. Om 12 uur was het erg spannend met een verschil van 50k tussen nummer 1 t/m 3. Zombietje en ik(Quzix) gingen Berreke maar attacken om met de stam in ieder geval te winnen. Dit gebeurde en ik nobelde al vrij snel veel dorpen van hem. Toen ik 20 dorpen had, had Zombietje er 4 en Quzix stond met 300k voor op Zombietje en Berreke was verleden tijd. Mario, wie op Berreke speelde, en ik zijn niet de beste vrienden en dus wou die dat Zombietje ging winnen. Hij gaf dus zijn dorpen gratis weg aan Zombietje. Zombietje internde en internde dus maar door en wij (spelers op Quzix) bleven er maar om vechten. De voorsprong van Quzix werd natuurlijk steeds kleiner omdat je tegen internen niet op kunt vechten. Er werd toen voorgesteld om de strijd eerlijk te maken en beide een ander target te zoeken. Dit was voor sommigen van hen ok en sommigen niet dus ze bleven maar door internen. Toen werd de afspraak gemaakt nog 100k tot 1.830.000 punten. Daarna zouden we beiden een ander target kiezen. Wat deed Zombietje dus, ze stopten ff op 1.826.000 en verstuurden daarna nog 4 treintjes zodat ze er ruim over heen gingen. Toen ze 1 dorp binnen hadden hebben wij alle aanvallen gestaakt en toen merkten we even later dat ze toch nog geinternt hadden. We waren even boos, maar lieten dit snel zakken omdat we nu een achterstand van 100k moesten inhalen om weer 1e te komen. Wij gingen er weer hard tegen aan en wat blijkt dat Zombietje toch nog enkele dorpen van Berreke geinternt heeft. En dan enkele seconde voor tijd leavt Zombietje de stam en joint zijn vriendje van 26 punten even. Er was maar 1 co op Zombietje die een beetje respect toonde en dat was Gimly. Hij stuurde dus zijn pa points richting ons, omdat wij het verdienden. Respect voor Gimly, maar voor de rest heb ik geen goed woord over. Ze houden zich niet aan de afspraak, ze hebben rond de 400k geinternt. Dit is wel de minst waardige overwinning die ik gezien heb. Maar goed, Zombietje be proud on yourself.

fout fout

alles was ik vanaf jij aanvalen binnen kreeg, en zombietje ging internen was ik er,,,

jullie houden je niet aan de bg... en ja we hadden bg.. niet eens verbreken,,, dus wie houdt zich er niet aan... verder gimly was degene die ervan 1300-1800 op zat en mij internde.. maar ik gaf de dorpen aan hun omdat ik respect heb voor fmcedric, vond het jammer dat ie me naaide, maar had weinig keus liever ctje wint dan crea...

en met jullie afspraak... dat waren edels van 10min 2 x
en op het laaats dwon ik gimly er toe,
maarja ook op het laast edelde ik 3 dorpen van je en 1 was er leeg en had er zo nog 5 kunne pakken

niemand is verdiende winnaar.. jij naait mij, en zobietje naait jou.. whhaa

en gehacktbal, je hebt nog veel te leren
 

DeletedUser

Guest
je bent f*cking noob dus doe niet alsof je 20x speed hebt gewonnen

zegt wie ? ..

ik doe niet alsof ik 20x speed heb gewonnen ik wijs hem op zijn fouten ...
jij moet ook niet de stoere man uithangen .

je zegt wel tegen iedereen van moet ik je ook eens ownen maar eigenlijk kan je het niet zonder hulp !
je bent de 1ste in het rijtje om iemand zijn vertrouwen te breken en iemand te bs'en .. dat heb je al meermaals bewezen

dus vooralleer je de grote mond op gaat zetten kan je beter eens kijken naar wat je zelf hebt gedaan ... want als er iemand je aanvalt ga je bij je vriendjes wenen en kan je ze wonder bove wonder altijd overtuigen het voor je op te nemen
 
Bovenaan