Rate The Player

DeletedUser

Guest
Haha,nee hoor..

Alleen valt het op dat je X-mas alleen afkraakt en dat je NEOH heilig vind ofzo aangezien je over hun totaal niks zegt:p
Dus vandaar de vergelijking..

-DEI- kan je mee tellen ja,alleen zoals hierboven zijn er meerdere stammen met dat gedeelte wat ook safe is dus..
Als er deff aan het front staat van interns weet ik niet.
Maar als je deff hebt waarom zou je het dan niet gebruiken?

Dus bij OEPS staat geen OS van de interns in WHOEPS?


Het valt je op dat ik x-mas afkraak?
Correct ... ik mag bepaalde leden binnen je stam niet zo goed, achterbaks gedoe.
Verder is NEOH niet heilig in mijn ogen, als je een beetje mee gelezen hebt de laatste tijd weet je dat ik ook rustig mijn mond open trek tegen hun als er daar rare / domme dingen gebeuren.

Tuurlijk hebben meerdere stammen safe zone ... dat is toch ook het doel van clusteren?

Hmm, tot zover ik weet staat er geen tot weinig def van Whoeps bij Oeps leden.
Is moeilijk te zeggen, ga niet na bij elk front speler waar zij hun def vandaan halen e.d.
 

DeletedUser56633

Guest
Beter een pannekoek dan een NEOH,er:D:D

en lammert,
Achterbaks gedoe?
hmm... weet ik niks van,komt vast door dat ik van TFO kom..
Iig heb ik geen problemen nu:p
 

DeletedUser56633

Guest
ghehehehe,wanneer?

binnen 5jaar of na 5jaar?
of duurt het nog langer dat jullie Red,mij,Rebound en Huto hebben weg geedelt?:p
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wie hier de prutser is hoor maar ik edel je zelfs zonder te timen. Enige wat je terug doet is poging terug edelen met dit:
Aanvaller: Amorfati
Herkomst: |1081| AlwaysReadyForDestruction (479|371) C34

Aantal: 0 0 1831 0 0 849 0 0 105 36 0 1
Verliezen: 0 0 1831 0 0 849 0 0 105 36 0 1

Nou ik kan je vertellen daar red je het niet mee. Dat je nu je stamgenoten op katta-feest stuurt prima. Dan kan je hier nu wel zo stoer doen maar je maakt niks waar.
 

DeletedUser56633

Guest
zo vroeg ben ik nog niet online hoor,dat is de andere speler.
en jaja ik zal wel weer gezeik krijgen dat ik het op iemand anders schuif,maar dat boeit me niet..
Als ik het doe,dan zeg ik dat..
doet de andere speler dat dan zeg ik het ook...

je edelt zonder te timen,zozo,das wel knap als er niemand online is..
als je nou is overdag of begin avond aanvalt,en je edeld zonder te timen,dan mag je hier komen met je praatjes,niet iedere speler is zo nolife als jou dat je dag en nacht beetje zit te TW-en.. zal nu nog wel meer worden met je nieuwe acc of niet:)
 

DeletedUser

Guest
blabla schuld van andere.... blabla ik kan niet altijd online zijn.... blablabla ik kan het niet meer winnen van je dus ben je maar no-live. blabla
 

DeletedUser56633

Guest
haha:p
zoals ik had verwacht;)

achja,als je de hele nacht online gaat zijn voor een spel moet je dat zelf weten:p en de hele ochtend ben je ook behoorlijk actief..
Helaas moet ik dus nu ook zo nolife gaan doen om geen dorpjes te verliezen en uitgelachen te worden haha

ik kan niet meer van je winnen whaha,laat me niet lachen joh..
 

DeletedUser

Guest
haha:p
zoals ik had verwacht;)

achja,als je de hele nacht online gaat zijn voor een spel moet je dat zelf weten:p en de hele ochtend ben je ook behoorlijk actief..
Helaas moet ik dus nu ook zo nolife gaan doen om geen dorpjes te verliezen en uitgelachen te worden haha

ik kan niet meer van je winnen whaha,laat me niet lachen joh..


Wat een geklaag.
Dit spel draait 24/7 , ga dan niet klagen als er iemand snachts speelt ... dat is voordeel uit de situatie halen ( als je het goed doet, nachtbonus ).
 

DeletedUser56633

Guest
Wat een geklaag.
Dit spel draait 24/7 , ga dan niet klagen als er iemand snachts speelt ... dat is voordeel uit de situatie halen ( als je het goed doet, nachtbonus ).

Nope,ik zeg dat omdat hij zegt dat hij zonder te timen dorpen van me pakt,en ik reageer er dan op dat ik niet elke nacht online ben..

Dus laat hem gewoon weg gaan met die praatjes,edel je een dorp zonder te timen overdag,dan mag je hier komen met je leuke praatjes,anders blijf gewoon weg..
 

DeletedUser

Guest
Nope,ik zeg dat omdat hij zegt dat hij zonder te timen dorpen van me pakt,en ik reageer er dan op dat ik niet elke nacht online ben..

Dus laat hem gewoon weg gaan met die praatjes,edel je een dorp zonder te timen overdag,dan mag je hier komen met je leuke praatjes,anders blijf gewoon weg..

Of het nou getimed is of niet ... een verloren dorp is niet goed te praten.
Verder hoef je er ook niet trots op te wezen als je een treintje sniped die slecht getimed is ... op een seconden wereld is het geen kunst aan.
 

DeletedUser56633

Guest
haha,dus je wilt zeggen dat elke trein die in 2sec aankomt dat je die sniped?:p

Daarbij heb ik leren snipen op een ms wereld dus dat kan ik ook hoor:)

en idd,is niet goed te praten,maja iemand hier vind het knap dat die een dorpje van mij kan pakken zonder te timen nog wel,alsof dat lastig is als er niemand online is he..
 

DeletedUser

Guest
haha,dus je wilt zeggen dat elke trein die in 2sec aankomt dat je die sniped?:p

Daarbij heb ik leren snipen op een ms wereld dus dat kan ik ook hoor:)

en idd,is niet goed te praten,maja iemand hier vind het knap dat die een dorpje van mij kan pakken zonder te timen nog wel,alsof dat lastig is als er niemand online is he..

Waar hoor of zie jij mij zeggen dat elk treintje die in 2 sec getimed is ik hem snipe?
Dat maak jij ervan, je schuift woorden in me mond die ik niet zeg.

Elk treintje die in 2 sec getimed is, kan je in theorie altijd pakken.
In praktijk hangt het van de def, en je internet lag af ( t ken niet altijd mee zitten ).

Tuurlijk is het krom van HOH om een ongetimed treintje te sturen ... maar als die heel aankomt, en een dorp pakt ... tja, dan zou ik dat ook ff lekker inwrijven.
 

DeletedUser56633

Guest
Het is geen kunst aan een treintje op een seconde wereld te snipen zeg je,dus ga ik er toch vanuit dat je ze allemaal sniped,maar idd niet alles zit mee..

tja,als iemand niet online is en je stuurt een ongetimed treintje en het dorp staat leeg,dan is het niet zo moeilijk om een dorp te pakken:p
als die nou overdag een ongetimed treintje stuurt,en hij pakt een dorp en komt het er dan inwrijven,mag die doen,alleen snachts is lang niet iedereen online dus kom het hier dan niet verkondigen dat je wel een dorpje kan pakken zonder te timen,want tsja dat is vet moeilijk als niemand online is..
 

DeletedUser

Guest
Moetje front dorpen maar beter stacken want sommige clear ik met 2/3 clears.
 

DeletedUser56633

Guest
ja,maja jullie hebben de luxe alles vol te stacken zeg ik al de hele tijd..
wij hebben dat nou eenmaal niet,daarom heb ik veel eigen deff he dat ik dat nog enigsinds alleen kan opvangen..
 
Bovenaan