golden awards

DeletedUser

Guest
Nee, ik simuleerde een hap om jou te laten happen, maar ik weet niet of je nou hapte!
 

DeletedUser

Guest
Ook heel volwassen hoe jij reageert als je je zin niet krijgt binnen een stam en het dan maar als een klein kind aftrapt.

Lol :p Ik was het al beu zodra ik in de stam kwam, en na de megaverliezen laatste tijd was ik het helemaal beu, dus is niet aftrappen, ik men eigen spelplezier leuk houden... In EQUI is er behalve deff sturen naar hopeloze accounts waar die onnuttig verneukt word en clears gooien op nuttoloze targets niks, maar dan ook niks, te doen... Daarom ben ik weg ;) En natuurlijk omdat ik de incompetentie van de leiding en het onmogelijk falen van 50% van de leden niet meer aan kon zien langs dezelfde kant. Nu kan ik me er best mee vermaken :p
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je die beer hopelijk en niet mij? anders vind ik je humorpeil wel bijzonder laag

toch niet lager dan jouw verstand :)
als je het verschil tussen een beer en een gorilla niet eens kunt zien :eek:
anders was het wel een goeitje geweest :D
 

DeletedUser

Guest
Beste speler tactisch gezien:

- Howlin: Als die zin heeft kan hij behoorlijk geniaal zijn, heb ik al meermaals mogen onvdervinden. Is ook best grappig dat we altijd steeds op hetzelfde moment aan hetzelfde denken, maar ook wel griezelig :D
- Zaletio: Hier hoef ik niet veel woorden aan vuil te maken volgens mij
- Flos: Als ik met hem spreek mer ik iig dat hij tactisch zeer sterk is, tevens heef hij dit al omgezet door massa's voor |P| te plannen.
- CbC Ook geen uitleg voor nodig :)

Beste speler qua skills:

- Pemann: Gewoon zeer sterke speler, heb deze week ook voor de eerste maal zijn account onder ogen gekregen en dat is ook voortreffelijk geordent.
- Wexco (Ab Vetkwab): Vond ik behoorlijk goed spelen, mooie timings en ook heeft ook al heel wat treinen van Pemann zitten snipen.
- Constantius Enige van Equi die ik al lekker heb zien timen.


Beste speler qua gedrag:

- Flos

Voor de rest tjah :eek::eek::eek:

Beste speler qua aanvallen:

- Legenden Zonder enige twijfel. Tegen de dikke stacks van Equi zitten bashen zonder massa's en nog zoveel dorpen pakken gewoon schitterend.
- Qualified Zelfde als hierboven. Gewoon geweldig.
- Anass Hoewel de aanvallen vaak niet zo heel goed waren naar mijn mening, heeft het account toch altijd dikke winst gemaakt op |P|.

Beste speler qua deffen

- Howlin: Uitzonderlijke deffer, wat was het 4k incs zonder stamdeff met nul dorpen verlies? Ja geloof het wel :eek: Maar heef zich ook op vele andere situaties bewezen.
- Rips10: Ook gewoon hele sterke deffer en hele sterke speler.
- CbC Erg sterk in alle opzichten


Slechtste speler:

- Hele zooi spelers uit Equi, belachelijk gewoon.
- Ook in Break zitten een paar belachelijk slechte spelers, denk aan tendentieus, dolfke, dude p, ... :eek:
- Dj Blend op Empraz, fijne gozer maar echt geen goede speler naar mijn mening.


Beste stam:

- |P|: Maakt me niet uit of iemand het arrogant vind of niet, |P| is gewoon de beste stam. Als je ziet hoeveel verliezen zowel Break als Equi nog hebben ondanks die gigantische safezone, dan kun je er niet omheen. Het is niet voor niets dat bijna elke corestam gevallen is snel nadat ze meerdere fronten oorlog kregen. |P| staat nog steeds, sterker nog, |P| staat sterker dan ooit. Zowel Break als Equi zouden in onze positie al gevallen zijn als je hun verliezen nu bekijkt.

Slechtste stam: /
Meestbelovende stam voor de toekomst: /
Beste leider:

- T DUb: Naar mijn mening nog steeds de beste leider die |P| ooit gehad heeft.
- Zaletio Gewoon een topleider, echt geweldig.
- CbC: Zie wat er met Break gebeurd als hij wat inactiever wordt/stopt :eek: Gewoon geweldige leider ook.
- -Naamloos- Zijn methodes vind ik wat minder, maar was wel een zeer sterke leider die ook echt zijn leden zat bij te leren en te helpen, was ook diegene die de rest van Break meesleurde (als er een acountje verliezen leed, loste hij het altijd weer op).

Slechtste leider: /
Favoriete leider:

- Zaletio
- T Dub
- Koos Dorploos
- Boxmeer


Favoriete forumposter:

- Zaletio Geweldige posts altijd, was vroeger ook leuk om tegen hem te posten, nu is er niemand meer die zijn nieau haalt, of ze posten niet actief.
- Howlin Tjah gewoon geniale posts, vooral als het over TW gebied gaat.
- CbC Als hij zin heeft kan hij ook hele sterke posts uit zijn mouw schudden.
- Koos Dorploos: Er is niemand die aan hem kan tippen.

Minst favoriete forumposter:

- Agonoize: Gewoon een achterlijke poster, zijn posters zoals hem die het niveau hier naar beneden halen.
- Calbero: Hoewel zijn posts wel vermakelijk zijn,is het vrij iritant dat hij elke discussie stopzet door niet meer te reageren. Daarnaast slaan zijn posts 99% van de keren op niets.
- Evelastingagression: Sorry, maar ik kom niet op het AF om 10 topics te zien waar ik ongelezen berichten heb, ze allemaal te bekijken om tot de conclusie te komen dat er eigenlijk niets interessants werd gepost, maar dat het enkel gespam is.
- Zombiedoder: Bij momenten kan ook hij flink tegensteken.

Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: /
Mooiste profielplaatje speler:

- Het mijne Duh.
- Qualitate Avatar! :D
- Kredict: Nog steeds

Mooiste profielplaatje stam:

- Break

Grootste Blunder:

- Deze week nog, zag plots dat er een trein gestuurd werd op Pemann en had nog iets van 13 minuten. Stond vol deff dorpje in, dus op 12 min gesnipet uit eigen dorp. De ms stond op :505, ik keek dacht dat hij ertussen zat dus wachtte tot 6 minuten, annuleerde, stuurde de deff weg om te dodgen. Rond de drie, vier minuten zag ik dat de ms eigenlijk :575 was, en dat ik er dus voor zat ipv er tussen. had nog één kans maar natuurlijk grfaild. Dorpje wel nog teruggepakt, maar wel heel deff dorp kwijt :(
 

DeletedUser3435

Guest
Mooi lijstje waar ik het voor het merendeel met eens ben, alleen kan je spelers tactisch gezien niet sterk vinden als ze nog nooit succes hebben gehad op een wereld. Staan er zo 2 bij. ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste speler qua skills:

- Pemann: Gewoon zeer sterke speler, heb deze week ook voor de eerste maal zijn account onder ogen gekregen en dat is ook voortreffelijk geordent.

Danku, danku, ik moest er toch wel even een traantje bij wegpinken :') het accaunt heb ik namelijk gedaan :D
echt jammer dat Dennis weg is :(
 
Bovenaan