Topspelers / Flopspelers

DeletedUser

Guest
Kan jij niet beter iets ingame gaan doen, iets van dorpen veroven, in plaats van hier kansloos te doen over dat NS. faalt, maar jullie zelf ook geen donder uitvoeren? Ingame ben je misschien ook nutteloos & kansloos, maar niet zo erg als hier.


Geef jij me edels dan? Gezien ik die nooit heb.... Kijk eens op tw stats en zie hoeveel dorpen ik per dag pak :)
ook van jou kant nogal een domme en nutteloze opmerking btw :wink:
 

DeletedUser59349

Guest
Geef jij me edels dan? Gezien ik die nooit heb.... Kijk eens op tw stats en zie hoeveel dorpen ik per dag pak :)
ook van jou kant nogal een domme en nutteloze opmerking btw :wink:

Dat doe je toch echt zelf door die te gebruiken om te internen, niemand verbied het je om ze te gaan sparen...
Dan zul je vast wel weer komen met: "ja, moet ik die dan barbaar laten worden". Maar ja zijn genoeg mogelijkheden om het anders aan te pakken... Die ik natuurlijk niet ga verklappen, daar kom je zelf maar achter ;) :rolleyes:
 

Deleted User - 44652

Guest
Geef jij me edels dan? Gezien ik die nooit heb.... Kijk eens op tw stats en zie hoeveel dorpen ik per dag pak :)
ook van jou kant nogal een domme en nutteloze opmerking btw :wink:

faal2.png

"Hoeveel dorpen je per dag pakt"
Ik ging kijken, maar dat maakt de faal en kansloosheid van jou dus alleen maar groter.


Je hebt 785 dorpen overgenomen, waarvan 334 van CAS (dat is dus bijna de helft).
Je hebt daarnaast 160 BB's overgenomen.

Dat maakt dus dat je van je 785 veroverde dorpen 334+160 = +/- 500 dorpen hebt geïnternd.
Dat betekent dus dat 65% (dus tweederde) van al je overgenomen dorpen al interns zijn. En dan heb ik nog niet gekeken naar overnames van mensen die stamloos waren, want ik denk dat driekwart van de dorpen die je daarvan hebt gepakt ook van gestopte spelers waren :rolleyes:

Dus ga in plaats van anderen kansloos te noemen maar eerst is dorpen veroveren in plaats van dorpen te krijgen. Dan heb je misschien nog recht van spreken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
faal2.png

"Hoeveel dorpen je per dag pakt"
Ik ging kijken, maar dat maakt de faal en kansloosheid van jou dus alleen maar groter.


Je hebt 785 dorpen overgenomen, waarvan 334 van CAS (dat is dus bijna de helft).
Je hebt daarnaast 160 BB's overgenomen.

Dat maakt dus dat je van je 785 veroverde dorpen 334+160 = +/- 500 dorpen hebt geïnternd.
Dat betekent dus dat 65% (dus tweederde) van al je overgenomen dorpen al interns zijn. En dan heb ik nog niet gekeken naar overnames van mensen die stamloos waren, want ik denk dat driekwart van de dorpen die je daarvan hebt gepakt ook van gestopte spelers waren :rolleyes:

Dus ga in plaats van anderen kansloos te noemen maar eerst is dorpen veroveren in plaats van dorpen te krijgen. Dan heb je misschien nog recht van spreken.



Ik noem je nog steeds kansloos.
Als een dorp internt wat staat er dan bij de laatste edel? :cool:
 

DeletedUser62448

Guest
Ik noem je nog steeds kansloos.
Als een dorp internt wat staat er dan bij de laatste edel? :cool:

dus als jij een dorp veroverd van een stamgenoot van je.
heb je hem "veroverd" & veroverd betekent "met geweld".
dus als wij zo dom gaan nadenken als jou, gebruik jij geweld tegen jou stamgenoten.

zo slecht;)
 

DeletedUser66235

Guest
Werkwoord: veroveren
een gebied door een militaire operatie in zijn macht nemen.

dat gebeurd hier toch?

bron: wikiwoordenboek
 

DeletedUser59349

Guest
Werkwoord: veroveren
een gebied door een militaire operatie in zijn macht nemen.

dat gebeurd hier toch?

bron: wikiwoordenboek

Dus een militaire operatie is vredig? :eek: Kom je nog steeds op hetzelfde wat mlicka vertelde...
 

DeletedUser62448

Guest
Werkwoord: veroveren
een gebied door een militaire operatie in zijn macht nemen.

dat gebeurd hier toch?

bron: wikiwoordenboek



toevallig stond onder deze uitleg, ook zou opgezochte betekenis "een gebied door een militaire operatie in zijn macht nemen"

ofwel betekent het gewoon hetzelfde;)
 

DeletedUser

Guest
een aanval versturen naar welke speler dan ook in je stam of uit je stam lijkt me een militaire operatie.

Willen a.u.b. alle spelers die interns en gratis dorpjes als echte veroveringen beschouwen een teddy-beer in hun profielplaatje zetten...dat scheelt een stuk in het interpreteren van bepaalde uitspraken en vooral onnodige discussies als deze...:p
 

DeletedUser59624

Guest
een aanval versturen naar welke speler dan ook in je stam of uit je stam lijkt me een militaire operatie.

Jij ben echt dom :p je kunt toch ook wel zien dat Betty alleen maar bb dorpen en interns heeft? Man man, ben je nu zo dom of heb je echt stront in je ogen?

Willen a.u.b. alle spelers die interns en gratis dorpjes als echte veroveringen beschouwen een teddy-beer in hun profielplaatje zetten...dat scheelt een stuk in het interpreteren van bepaalde uitspraken en vooral onnodige discussies als deze...:p

En anders zou ik ze nog met jou verwarren :eek: :D
 

DeletedUser66235

Guest
nou als je dorpen overneemt van een totaal inactieve speler, zoals fluor nu is volgens mij (als ik naar statistieken zie), ben je toch ook niet goed?
maar toch word er met veel lof gesproken over die dorpenovernames.

Jij ben echt dom :p je kunt toch ook wel zien dat Betty alleen maar bb dorpen en interns heeft? Man man, ben je nu zo dom of heb je echt stront in je ogen?

Moet dit nu echt met wat stoere taal zijn?
wat denk je ermee te bereiken?
 

DeletedUser

Guest
nou als je dorpen overneemt van een totaal inactieve speler, zoals fluor nu is volgens mij (als ik naar statistieken zie), ben je toch ook niet goed?
maar toch word er met veel lof gesproken over die dorpenovernames.



Moet dit nu echt met wat stoere taal zijn?
wat denk je ermee te bereiken?

Denk je nu echt dat Fluor inactief is?

Op welk acc speel jij eigenlijk?
 

DeletedUser

Guest
nou als je dorpen overneemt van een totaal inactieve speler, zoals fluor nu is volgens mij (als ik naar statistieken zie), ben je toch ook niet goed?
maar toch word er met veel lof gesproken over die dorpenovernames.



Moet dit nu echt met wat stoere taal zijn?
wat denk je ermee te bereiken?

Hier gaat het over een account van de vijand... Het is niet onze fout dat er slecht gedeft word. Elk dorp dat we pakken is mooi meegenomen. Er zal ook wel een rede zijn waarom hij niet meer komt opdagen en die oorzaak kan fear! wel eens zijn. (hoorde dat het acc nu onder vv ligt) Het is altijd makkelijk te zeggen om te zeggen dat de speler het afgebolt is en niet meer terugkwam dat er daarom veel verliezen zijn geleden maar denk dan ook eens na waarom hij weg is?? en dan ligt de oorzaak wel bij de vijand zijn aanval... Dus de dorpen die wij van fluor nemen hebben we echt wel aan ons eigen te danken en hebben we eerst voor moeten strijden zeg maar... Dat is bij stamgenootjes internen niet zo ;)
 
Bovenaan