Topspelers / Flopspelers

DeletedUser23778

Guest
Lost Cause: Tot op heden in ieder geval Top, ben benieuwd wat er gebeurd als die barbaren weg zijn tussen hem en Carpe daar. Kan leuk worden.
Wanderke: prima stats, top vind ik

@Ababwa/Mlicka: Ababwa is gewoon afgewezen omdat wij niet al te plezierige ervaringen in het verleden met deze speler hadden, althans een aantal stamleden van ons. Is een stamlid geweest van een oude BG van ons, en die waren ook niet zo over hem te spreken. Daarom heeft de leiding, die de skills waardeerde, de knoop doorgehakt dat de stambalans niet het onderspit mocht delven voor een enkele speler die zeer goede skills heeft. Je kan deze beslissing respecteren, of modder gaan gooien op het AF. Ik kan leven met beide, maar feiten mogen niet verdraaid worden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lost Cause: Tot op heden in ieder geval Top, ben benieuwd wat er gebeurd als die barbaren weg zijn tussen hem en Carpe daar. Kan leuk worden.
Wanderke: prima stats, top vind ik

@Ababwa/Mlicka: Ababwa is gewoon afgewezen omdat wij niet al te plezierige ervaringen in het verleden met deze speler hadden, althans een aantal stamleden van ons. Is een stamlid geweest van een oude BG van ons, en die waren ook niet zo over hem te spreken. Daarom heeft de leiding, die de skills waardeerde, de knoop doorgehakt dat de stambalans niet het onderspit mocht delven voor een enkele speler die zeer goede skills heeft. Je kan deze beslissing respecteren, of modder gaan gooien op het AF. Ik kan leven met beide, maar feiten mogen niet verdraaid worden. ;)

stats zeggen niet super veel ;) aangezien daar het VV werk vanuit de stam niet instaat :p Zoals ik doodleuk zo goed als 100 dorpen van fluor heb geedeld of het defwerk op andere accounts die onder aanval lagen :)
 

DeletedUser27049

Guest
Wander= flop

Doet helemaal nooit vv's en is nooit online :confused:


hij internt al zijn dorpen en hij is bang voor Same! :mad:



:D


nee wander is een topper :)
 
Reactiescore
2.506
yea top speler/stamgenoot hij haalt er uiterste uit je, nog steeds niet heel veel bij mij maar toch ;)
 

DeletedUser21972

Guest
Hebben we het nu over Wanderke zijn karakter of zijn skills?? ;)

Love you ;)
 

DeletedUser23778

Guest
Laten we eens een opkomende speler (in puntenranglijst) nemen om te beoordelen:
LORD wales, top of flop?
 

DeletedUser

Guest
Laten we eens een opkomende speler (in puntenranglijst) nemen om te beoordelen:
LORD wales, top of flop?

Ik zeg iig geen Top.

Hij is al maanden aan het internen vanaf juni ongv.
Met wel wat normale overnames , maar vooral interns.
Geensignaal heeft zeker 200/300 aan hem al afgegeven...
Aangezien return de intern stam is van wak/carpe;)
En voor de rest heeft het account vrij veel barbaar overnames.

Dit alles valt ook wel af te lijden aan De od van het account.
Een schamele range 96 voor een rang 6 account?:eek:

Gebruikt zijn clears niet en hoeft dus niet steeds te herbouwen en kan zo sneller goudmunten slaan.
Hiervoor hoef niet er niet eens mega veel bij te farmen.

Onder aanval heeft het account nog helemaal amper gelegen met een schamele 5miljoen aan Odd;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg iig geen Top.

Hij is al maanden aan het internen vanaf juni ongv.
Met wel wat normale overnames , maar vooral interns.
Geensignaal heeft zeker 200/300 aan hem al afgegeven...
Aangezien return de intern stam is van wak/carpe;)
En voor de rest heeft het account vrij veel barbaar overnames.

Dit alles valt ook wel af te lijden aan De od van het account.
Een schamele range 96 voor een rang 6 account?:eek:

Gebruikt zijn clears niet en hoeft dus niet steeds te herbouwen en kan zo sneller goudmunten slaan.
Hiervoor hoef niet er niet eens mega veel bij te farmen.

Onder aanval heeft het account nog helemaal amper gelegen met een schamele 5miljoen aan Odd;)

Geloof me lord kan je zeker niet afrekenen op zijn OD.

Ik zit niet lang met hem in de stam, maar hij gebruikt zijn troepen zeker voor de stam hoor;)
Ook is Carpe helemaal anders dan WaK.
Ik wil niets zeggen over WaK, maar wij doen in tegenstelling tot hen wel geregled aanvallen samen, al is dit nie op topspelers.
Lord draagt dan ook zeker zijn steentje bij.
Niets dan lof over hem, ook al begrijp ik dat het voor een buitenstaander misschien moeilijker te begrijpen is.
 

DeletedUser62448

Guest
dat kunnen we wel?
20mill ODA, hij zal zijn stam echt wel helpen, maar je kunt niet zeggen dat hij nou enorm veel helpt kwa offencief.
 

DeletedUser

Guest
Wanderke = Top, het moet gezegd :)

Dank voor de leuke strijd via vv tegen ons ;)
 

DeletedUser

Guest
Geloof me lord kan je zeker niet afrekenen op zijn OD.

Ik zit niet lang met hem in de stam, maar hij gebruikt zijn troepen zeker voor de stam hoor;)
Ook is Carpe helemaal anders dan WaK.
Ik wil niets zeggen over WaK, maar wij doen in tegenstelling tot hen wel geregled aanvallen samen, al is dit nie op topspelers.
Lord draagt dan ook zeker zijn steentje bij.
Niets dan lof over hem, ook al begrijp ik dat het voor een buitenstaander misschien moeilijker te begrijpen is.

Als jij als rang 6 account op een 96ste plek staat kwa oda staat.
Mag ik hem daar best op afrekenen hoor;)
 

DeletedUser

Guest
Wanderke = Top, het moet gezegd :)

Dank voor de leuke strijd via vv tegen ons ;)

effe denken welke speler je ook alweer bent :p (heb alle 4 de leden wel onder aanval genomen via vv of eigen account xD tenzij jij ook ergens VV deed waardoor ik al helemaal niet weet wie je bent :p)
 

DeletedUser

Guest
Dat moet natuurlijk beter.
Maar daar zorgen we wel voor, geen probleem;)

Dan mogen wij hem daar nu nog op afrekenen.

ALs hij niet anders dan internen kan omdat de situatie niet anders is.
Lijkt het mij nietmeer dan logisch je clears ergens anders voor te gebruiken.;)

Dus daarom reken ik hem af op zijn oda.;)
 

DeletedUser

Guest
Dan mogen wij hem daar nu nog op afrekenen.

ALs hij niet anders dan internen kan omdat de situatie niet anders is.
Lijkt het mij nietmeer dan logisch je clears ergens anders voor te gebruiken.;)

Dus daarom reken ik hem af op zijn oda.;)

In wak deed iedereen zijn eigen ding, bij hem was dat internen.
Maar omdat iedereen zowat zijn eigen ding deed kon hij dus ook niet veel clears laten lopen.
Echter laat hij ze nu wel voor de stam lopen.
 
Reactiescore
0
Er zijn namelijk zoveel Flopspelers ;)) Kijk vanonder in de ranglijst en je weet het :p
 
Bovenaan