TW-Weekblad W27

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoe Quiem te werk gaat om oorlogen te winnen.
stappenplan van Quiem :p
 

DeletedUser

Guest
Ik verwacht nog steeds een verhaal over het account dat door de goden geprezen is.
 

DeletedUser

Guest
Hoe oxi met zo weinig def het aardig heeft volgehouden terwijl die omsingeld was
 

Deleted User - 2075062

Guest
Toch niet zo'n knappe actie vind ik.

Wanneer een account volledig word weggeedeld is het zoiezo een knappe actie. Hoelang het heeft geduurd is daarbij bijzaak. Daarnaast duurde deze actie zo lang omdat de spelers dicht bij Oxinovo over het algemeen niet over een flinke lading edels bezitten. Ze hebben er maximaal 10 en dan kan je niet ff heel Oxinovo wegedelen.

Dus ik vind dit een vrij goed uitgevoerde aanval, waarmee de vijand werd uitgeput en voortdurend onder vuur werd gehouden.

Oxinovo heeft zich wel zeer sterk geweerd.
 

DeletedUser47681

Guest
Wanneer een account volledig word weggeedeld is het zoiezo een knappe actie. Hoelang het heeft geduurd is daarbij bijzaak. Daarnaast duurde deze actie zo lang omdat de spelers dicht bij Oxinovo over het algemeen niet over een flinke lading edels bezitten. Ze hebben er maximaal 10 en dan kan je niet ff heel Oxinovo wegedelen.

Dus ik vind dit een vrij goed uitgevoerde aanval, waarmee de vijand werd uitgeput en voortdurend onder vuur werd gehouden.

Oxinovo heeft zich wel zeer sterk geweerd.

Dat is jouw mening, ik houd me bij mijn eigen mening.
 

DeletedUser

Guest
typisch niveau van spelers hier op het AF hier, kunnen niks onderbouwen :eek:
 

DeletedUser51729

Guest
ik vind deze uitspraak echt nergens op slaan hoor. Als ik zo reken zou het 4 tegen 10 zijn, aan de kant van oxi dan 10 want hij heeft veel os gekregen....

Melvin

Haha, ik heb nauwelijks ondersteuning gehad, voor de eerste wave stonden er hooguit 20 defdorpen van anderen bij mij, de rest kwam gewoon van het account zelf. Quiem (en vriendjes) viel met minstens 6 spelers aan. Maar jullie bleven goed druk zetten waardoor ik het alleen niet meer aankon, dus hebben jullie me uiteindelijk neergehaald.

Groetjes,

Kevin
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik heb nauwelijks ondersteuning gehad, voor de eerste wave stonden er hooguit 20 defdorpen van anderen bij mij, de rest kwam gewoon van het account zelf. Quiem (en vriendjes) viel met minstens 6 spelers aan. Maar jullie bleven goed druk zetten waardoor ik het alleen niet meer aankon, dus hebben jullie me uiteindelijk neergehaald.

Groetjes,

Kevin

Ah, dus jij bent ook weer terug :)
En wrsch zo weer weg. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan