TW-Weekblad W27

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
om je ff een update te geven ze zijn bezig met een nieuw concept zodra dat af is kan ik wer gaan pennen;)
 

DeletedUser

Guest
Nieuw artikeltje voor jullie :p

Quiem wint oorlog door te recruiten
 

DeletedUser

Guest
Moet ik je er weer op wijzen dat je niks mag zeggen voordat je zelf iets hebt gepresteerd tegen quiem (op troops doodlopen op psyko) verder zoals je weet ligt TWw eruit
 

DeletedUser47681

Guest
Moet ik je er weer op wijzen dat je niks mag zeggen voordat je zelf iets hebt gepresteerd tegen quiem (op troops doodlopen op psyko) verder zoals je weet ligt TWw eruit

Ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting? :D
 

DeletedUser

Guest
Moet ik je er weer op wijzen dat je niks mag zeggen voordat je zelf iets hebt gepresteerd tegen quiem (op troops doodlopen op psyko) verder zoals je weet ligt TWw eruit
dus ik moet eerst iets presteren voordat ik iets mag zeggen?
okay, ik intern mensen. net als dat jullie een 1.4 mill. account gaan internen :eek:
zo, zelfde prestatie neergezet.

Ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting? :D
:cool::D
 

DeletedUser

Guest
dus ik moet eerst iets presteren voordat ik iets mag zeggen?
okay, ik intern mensen. net als dat jullie een 1.4 mill. account gaan internen :eek:
zo, zelfde prestatie neergezet.


:cool::D

De hele zin aflezen is moeilijk hea, ik zei presteren tegen quiem
Daarbij internen en in de top komen is noob maar internen en maar net top 100 staan is triest..

Het gaat erom dat je quiem uitmaakt voor noobs (niet de enige hoor) omdat we alleen maar internen, maar waarom pak je die internende noobs dan niet aan met je front tegen quiem?
 

DeletedUser

Guest
De hele zin aflezen is moeilijk hea, ik zei presteren tegen quiem
Daarbij internen en in de top komen is noob maar internen en maar net top 100 staan is triest..

Het gaat erom dat je quiem uitmaakt voor noobs (niet de enige hoor) omdat we alleen maar internen, maar waarom pak je die internende noobs dan niet aan met je front tegen quiem?

sorry dat ik solo op een account speel en niet altijd achter een pc zit :eek:
heb ik alles geïnternd? nee ;o

ik heb tegen genoeg mensen gezegd dat ik Quiem stuk voor stuk goede spelers vind, alleen dat ze iets te veel internen.
ik twijfel echt niet aan de capaciteiten dat ze hebben.
 

DeletedUser

Guest
sorry dat ik solo op een account speel en niet altijd achter een pc zit :eek:
heb ik alles geïnternd? nee ;o

ik heb tegen genoeg mensen gezegd dat ik Quiem stuk voor stuk goede spelers vind, alleen dat ze iets te veel internen.
ik twijfel echt niet aan de capaciteiten dat ze hebben.

Tja solo kan je niks aan doen,
Verder is bb's edelen bijna zelfde als internen. En zag dat je was begonnen aan rozekruiser ;)

Je mag ook wel eens dan tegen mij zeggen :( tja dat ze interne is wel duidelijk maar om na 2 maanden nog door te gaan hierover
 

DeletedUser

Guest
Tja solo kan je niks aan doen,
Verder is bb's edelen bijna zelfde als internen. En zag dat je was begonnen aan rozekruiser ;)

Je mag ook wel eens dan tegen mij zeggen :( tja dat ze interne is wel duidelijk maar om na 2 maanden nog door te gaan hierover

BB's edelen was omdat er afspraken waren gemaakt en ik geen kant op kon. en ja, dit is natuurlijk bullshit.
maarja, het is zo.
 

DeletedUser

Guest
ik heb te horen gekregen dat ik weer mag gaan pennen alleen de vraag is nu waar mee te beginnen de afgelopen weken is er zoveel gebeurd...
 

DeletedUser

Guest
Job, je hebt het WR niet atm, dus ben je niet de allergrootste farmslet :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan