[Speeltopique]Weerwolven van Wallydam (111)

DeletedUser1435

Guest
dat was trouwens niet eens de achterliggende gedachte. ik ben ook 4x vergeten te beschermen :eek:

ik vond es gewoon niet als een wolf spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Nuja, de laatste dagen wou ik wel meer posten maar dat zou alleen maar in mijn nadeel zijn aangezien ik niet echt verdacht was. AIVB zei wel een paar keer mijn naam maar hij ging er nooit over door, en als ik het zou blijven oprakelen zou het veel te duidelijk zijn dat hij de ziener was en ik de welp. Nuja, de eerste 3 dagen speelde ik gewoon als burger. Ik heb toen ook drie dagen op bappos gegaan met de gedachte dat hij ook echt wolf was, zodat ik in de toekomst toch wat het vertrouwen zou kunnen winnen. Maargoed, het was niet echt een goed potje maar de wolfjes hebben het wel goed gedaan al zeg ik het zelf. Met 5 overblijven is zeker knap te noemen.

oh en jou vond ik verrekte irritanat ik ahd jou nog een keer 3 mogelijkheden gegeven.

1) persoonlijke irritatie
2) onkunde
3) wolf

het was dus wolf.

zelf dacht ik aan 1, maar het was dus 3 :p
 

DeletedUser

Guest
Verder waren de wolfjes nogal achtergrondachtig dus ik feliciteer alleen Marwolaeth en een klein beetje Dashba/Blond.
Die andere twee zijn totaal op de achtergrond, met minimale activiteit erdoor gekomen.

ja echt hoor :eek::eek: heb echt post's genoeg gemaakt man
 

DeletedUser

Guest
Ik kan ook wel iedereen aanvallen en vervolgens trots zijn dat ik een paar wolven heb genoemd maar zo werkt het spelletje niet
 

DeletedUser

Guest
Ik kan ook wel iedereen aanvallen en vervolgens trots zijn dat ik een paar wolven heb genoemd maar zo werkt het spelletje niet

quechua speelde een gedegen ronde. op dag 1 viel hij twee mensen aan namelijk marwolaeth en bappos. marwo uiteindelijk minder omdat die meeging tegen bappos, begrijpelijk dat die daar dan van afstapte.

je bent gewoon jaloers!!!
 

DeletedUser

Guest
oh en jou vond ik verrekte irritanat ik ahd jou nog een keer 3 mogelijkheden gegeven.

1) persoonlijke irritatie
2) onkunde
3) wolf

het was dus wolf.

zelf dacht ik aan 1, maar het was dus 3 :p

aangezien optie 3 de enige mogelijkheid is die niet binnen mijn krachten lag ze te kiezen, zal ik deze verklaring aanzien als een compliment
 

DeletedUser

Guest
Antraxxis, je moet 1 ding weten, ookal had je misschien wel goede theorien, je deed zo gestoord dat ik je niet serieus nam, totdat je te irritant werd en ik je wou gaan lynchen :p
 

DeletedUser

Guest
Je grootste fout is dat je na honderd potjes nog steeds moeite hebt om je hoofd koel te houden. Anthraxxis en ik hebben dat probleem niet. Wij blijven kalm en zeggen geen gekke dingen
 

DeletedUser1435

Guest
ik doe alleen gekke dingen als ik weet dat mij lynchen fataal is voor het spel jawel
 

DeletedUser

Guest
Je grootste fout is dat je na honderd potjes nog steeds moeite hebt om je hoofd koel te houden. Anthraxxis en ik hebben dat probleem niet. Wij blijven kalm en zeggen geen gekke dingen

2228474288_tumblr_lcyuywnYml1qdr9hr_xlarge.png
 

DeletedUser

Guest
Ik wissel jou met Dashba indd.

jullie waren gewoon slecht. ik ben actief genoeg geweest en heb genoeg risico genomen. ik heb een lynch beslist door mijn aanval op Eucalyptus Sunrise. jullie konden gewoon geen wolven vangen dit potje.
 
Bovenaan