[Speeltopique]Weerwolven van Wallydam (111)

DeletedUser

Guest
Idd er waren 30 deelnemers dus 1/5 = 5 wolven + welp ^^
Ik heb zelf express 4 wolven gepost om niet op te vallen, moest iemand weten dat er nog zoveel wolven waren maar niet dus.
Twijfelen is natuurlijk eigen aan dit spel. Als wolf twijfelde ik ook altijd van zou ik dit nu posten of niet. De eerste dag dat ik daar in clinch ging met je om de dood op yube was wel geinig :p
 

DeletedUser18987

Guest
Marwo, ik zou toch uitkijken met wolven vertellen aan niet-medewolven, het is dat ik zo nobel ben ;);)
 

DeletedUser

Guest
Ik was dus welpie. Beetje dom van jullie dat ik ongeveer bewezen was door AIVB en dat BERT en Anthraxxis toch nog steeds bezig waren tegen elkaar. :eek:
 

DeletedUser1435

Guest
haha marwo beetje dom! er zijn ook mensen die je in dat opzicht niet kan vertrouwen ;);) sven is daar normaliter 1 van, tis dat je meet had met hem
 

DeletedUser13565

Guest
Pff Marwo was mijn eerste verdachte met Bappos nota bene. Zuur hoor. Maar Lieflap en Anthraxxis maakten het er ook wel naar.

En ff serieus dit is niet om mezelf goed te gaan praten ofzo maar jullie speelden echt als een stel ongeïntereseerde debielen die maar wat aanklooiden en dachten de waarheid in pacht te hebben zonder een moment na te denken. niet ingaan op argumenten, en dat soort shit. probeer gewoon serieus mee te spelen of speel niet mee.

Verder waren de wolfjes nogal achtergrondachtig dus ik feliciteer alleen Marwolaeth en een klein beetje Dashba/Blond.
Die andere twee zijn totaal op de achtergrond, met minimale activiteit erdoor gekomen.
 

DeletedUser

Guest
kijk weet je wat het is. ik zoek graag dingen op en lees graag terug om wolven te vinden.

MAAR NIET

als ik de enige ben die constant die moeite moet doen in zowat alle potjes. dit keer noemde ik het en jij was bijv. ook wel daarmee bezig maar het waren weinig mensen die zo zochten. dan is het gewoon wat saai hé. snap jij ook wel dnek ik.
 

DeletedUser13565

Guest
Precies. Volgend potje heeft instellingen die nergens op slaan maar Kahvi doet iig mee dus dat scheelt een berg kost een beetje
 

DeletedUser52001

Guest
kijk weet je wat het is. ik zoek graag dingen op en lees graag terug om wolven te vinden.

MAAR NIET

als ik de enige ben die constant die moeite moet doen in zowat alle potjes. dit keer noemde ik het en jij was bijv. ook wel daarmee bezig maar het waren weinig mensen die zo zochten. dan is het gewoon wat saai hé. snap jij ook wel dnek ik.

Ik was ook alles aan het teruglezen en zoeken :p
 

DeletedUser

Guest
Pff Marwo was mijn eerste verdachte met Bappos nota bene. Zuur hoor. Maar Lieflap en Anthraxxis maakten het er ook wel naar.

En ff serieus dit is niet om mezelf goed te gaan praten ofzo maar jullie speelden echt als een stel ongeïntereseerde debielen die maar wat aanklooiden en dachten de waarheid in pacht te hebben zonder een moment na te denken. niet ingaan op argumenten, en dat soort shit. probeer gewoon serieus mee te spelen of speel niet mee.

Verder waren de wolfjes nogal achtergrondachtig dus ik feliciteer alleen Marwolaeth en een klein beetje Dashba/Blond.
Die andere twee zijn totaal op de achtergrond, met minimale activiteit erdoor gekomen.

Anthraxxis speelde heel goed in de zin dat hij doorhad dat ES en ik gewoon goed waren, het is dat elke noob met jou meestemde toen je als een halve zool op mij afging, zonder goede reden of argument. Jullie hadden meer naar hem moeten luisteren. Jij speelde in ieder geval als een drol.
 

DeletedUser1435

Guest
quechua wilde eens geen grijze muis zijn maar dat pakte verkeerd uit
 

DeletedUser

Guest
Nuja, de laatste dagen wou ik wel meer posten maar dat zou alleen maar in mijn nadeel zijn aangezien ik niet echt verdacht was. AIVB zei wel een paar keer mijn naam maar hij ging er nooit over door, en als ik het zou blijven oprakelen zou het veel te duidelijk zijn dat hij de ziener was en ik de welp. Nuja, de eerste 3 dagen speelde ik gewoon als burger. Ik heb toen ook drie dagen op bappos gegaan met de gedachte dat hij ook echt wolf was, zodat ik in de toekomst toch wat het vertrouwen zou kunnen winnen. Maargoed, het was niet echt een goed potje maar de wolfjes hebben het wel goed gedaan al zeg ik het zelf. Met 5 overblijven is zeker knap te noemen.
 

DeletedUser52001

Guest
Anthraxxis speelde heel goed in de zin dat hij doorhad dat ES en ik gewoon goed waren, het is dat elke noob met jou meestemde toen je als een halve zool op mij afging, zonder goede reden of argument. Jullie hadden meer naar hem moeten luisteren. Jij speelde in ieder geval als een drol.

Anthraxxis wist dat ES goed was omdat hij hem beschermde de nacht dat wij hem wouden lunchen.
 

DeletedUser

Guest
met andere woorden slim gespeeld van hem ja daar kan quechua nog een voorbeeld aan nemen
 
Bovenaan