Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser

Guest
Dan zou ik graag willen weten welke situaties veranderd zijn, alle argumenten die ik tot nu toe heb gehoord slaan helemaal nergens op.
 

DeletedUser57892

Guest
Ik weet niet wat jij met een broodje kaas doet, maar volgens mij krijg ik de verkeerde indruk van je.
 

DeletedUser24056

Guest
Situaties veranderen?

Er kunnen honderden situaties veranderen, voor jou was er een jaar terug geen enkele situatie mogelijk waarin je tegen zou stemmen.
Er zijn genoeg mensen geweest die jou ervan hebben proberen te overtuigen dat er wél situaties bestaan waarin je tegen kan stemmen. Jij was degene die dat niet mogelijk vond. Niemand die op W20 speelde had (of mocht .. hebben) reden om tegen te stemmen.

Waarom stem jij dan nu tegen? Ik ben oprecht benieuwd. Waarom beweeg jij je van het ene uiterste naar het andere?
 

DeletedUser

Guest
Nu krijgen we wrs weer zo een slappe uitleg in het genre van "wij vonden niet dat BWR mocht winnen, dus hebben wij het recht om zo egoïstisch te zijn de wereld te eindigen" of "omdat we eigenlijk geen zin meer hebben in w20 moet de wereld maar voor iedereen gedaan zijn want wij waren toch de besten."
 
Reactiescore
4
Er kunnen honderden situaties veranderen, voor jou was er een jaar terug geen enkele situatie mogelijk waarin je tegen zou stemmen.
Er zijn genoeg mensen geweest die jou ervan hebben proberen te overtuigen dat er wél situaties bestaan waarin je tegen kan stemmen. Jij was degene die dat niet mogelijk vond. Niemand die op W20 speelde had (of mocht .. hebben) reden om tegen te stemmen.

Waarom stem jij dan nu tegen? Ik ben oprecht benieuwd. Waarom beweeg jij je van het ene uiterste naar het andere?

Omdat hij netzoals velen andere oa. ikzelf dit ktspel zat zijn , en W20 zwaar inactief is..
Of vind jij van niet dan ?:rolleyes:


Nu krijgen we wrs weer zo een slappe uitleg in het genre van "wij vonden niet dat BWR mocht winnen, dus hebben wij het recht om zo egoïstisch te zijn de wereld te eindigen" of "omdat we eigenlijk geen zin meer hebben in w20 moet de wereld maar voor iedereen gedaan zijn want wij waren toch de besten."

Neen , BWR stond mijlen ver van winst ,
Dus is al onzin wat je zegt.
Ookal hadden ze een aantal spelers erbij gehaald, hadden ze nog 1000den dorpen tekort ;)

We zijn het er inderdaad deze wereld beu , inactief, gebeurd niets , of volgendsjou wel dan ??:rolleyes:

En als BWR de wereld zou stoppen , had je dit mizerige verhaal ook opgehangen? en jij denkt dat hun dan wel medelijden hadden voor jou/derest die wel door wilt spelen ?.
En opeens de voorwaarden zouden afbreken ?(rofl)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Nu krijgen we wrs weer zo een slappe uitleg in het genre van "wij vonden niet dat BWR mocht winnen, dus hebben wij het recht om zo egoïstisch te zijn de wereld te eindigen" of "omdat we eigenlijk geen zin meer hebben in w20 moet de wereld maar voor iedereen gedaan zijn want wij waren toch de besten."

Jij snapt hem
 

DeletedUser24056

Guest
Ik ben het spel al maanden, zoniet jaren zat, dus wat dat betreft kan ik het heus wel begrijpen. Ik bekritiseer de beslissing ook niet, ik bekritiseer de huidige houding terwijl dat enkele maanden, of zelfs weken nog heeeel anders was.

Maar goed. Een tijdje terug was W20 al exact hetzelfde, en toen voerde ik nog een discussie met Nothing but Insane over stemgerechtigdheid van W20-spelers. Hij vond dat rimspelers niet mochten stemmen. W20 was toen exact hetzelfde als nu. Vreemde twist van hem, valt niet te ontkennen.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik ben trouwens niet bepaald geïnteresseerd van halfslachtige antwoorden van stamgenoten.
 
Reactiescore
4
Ik ben het spel al maanden, zoniet jaren zat, dus wat dat betreft kan ik het heus wel begrijpen. Ik bekritiseer de beslissing ook niet, ik bekritiseer de huidige houding terwijl dat enkele maanden, of zelfs weken nog heeeel anders was.

Maar goed. Een tijdje terug was W20 al exact hetzelfde, en toen voerde ik nog een discussie met Nothing but Insane over stemgerechtigdheid van W20-spelers. Hij vond dat rimspelers niet mochten stemmen. W20 was toen exact hetzelfde als nu. Vreemde twist van hem, valt niet te ontkennen.

Een mening kan verandere Rukert ;)

Dat Insane toen door wou spelen is hetzelfde als wat ik hierboven zei ;
Een mening kan veranderen.

Als er na een hele lange tijd geen drol gebeurd op W20, vind je het gek dat de mening verandert ? :rolleyes:


Ik ben trouwens niet bepaald geïnteresseerd van halfslachtige antwoorden van stamgenoten.

Tijdje geleden , dacht ik precies ehtzelfde als Insane erover.
Wilde geen einde Vd wereld ..
Heb er dus evenveel over te zeggen als Insane , omdat ik toen zijn mening deelde ;).
Dus dat halfslachtige antwoord slaat werkelijk nergens op , maargoed jij moet ook iets zeggen:rolleyes:
Evenals Karklak, die dacht er toen ook anders over.. vind er nu ook amper lol aan ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser24056

Guest
Je zegt hetzelfde als nothing but insane: 'mensen veranderen'.

Nothing but insane stelde dat er in geen enkel geval iemand tegen kon stemmen. Daar werd hij destijds op gewezen, maar hij ontkende. Niemand mocht tegen zijn, echt niemand. Hij is nu zelf tegen. Dat belichaamt de betekenis van het woord hypocriet. Dat is eigenlijk niet echt up to debate. Het is een feit.

'Ik moet ook iets zeggen'. lol. Jouw manier van reageren is zo ergerlijk, met die emoticons ed.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt hetzelfde als nothing but insane: 'mensen veranderen'.

Nothing but insane stelde dat er in geen enkel geval iemand tegen kon stemmen. Daar werd hij destijds op gewezen, maar hij ontkende. Niemand mocht tegen zijn, echt niemand. Hij is nu zelf tegen. Dat belichaamt de betekenis van het woord hypocriet. Dat is eigenlijk niet echt up to debate. Het is een feit.

'Ik moet ook iets zeggen'. lol. Jouw manier van reageren is zo ergerlijk, met die emoticons ed.

Jeroen heeft, net als jou, ingezien dat hij zijn tijd in een spelletje stopt wat hem alleen maar geld kost en ook steeds saaier wordt. Hij heeft dit ingeruild tegen andere leuke dingen die wel nut hebben. Het is waar dat hij er toen tegen was en nu niet. Maar dat neemt niet weg dat hij zijn mening kan veranderen. Hij zal het eindigen van de wereld waarschijnlijk van een ander standpunt als toen bekijken, waardoor zijn mening is veranderd.

Volgensmij mag Remco zelf weten hoe hij zijn teksten indeelt.
 
Reactiescore
4
Je zegt hetzelfde als nothing but insane: 'mensen veranderen'.

Nothing but insane stelde dat er in geen enkel geval iemand tegen kon stemmen. Daar werd hij destijds op gewezen, maar hij ontkende. Niemand mocht tegen zijn, echt niemand. Hij is nu zelf tegen. Dat belichaamt de betekenis van het woord hypocriet. Dat is eigenlijk niet echt up to debate. Het is een feit.

'Ik moet ook iets zeggen'. lol. Jouw manier van reageren is zo ergerlijk, met die emoticons ed.

Dat was TOEN ja .
Laat die koeien eens in die sloot ipv. ze eruit gaan halen, word je berenvacht vuil van :D
Vroeger , en hij vond t enkel niet de moeite de spelers die inactief/ niets deden en de erg kleine spelers..
Als er spelers zijn die niet toevoegen aan de wereld qua activiteit , vind/vond ik dat nieteens een gek idee ;)

Hij en nog zovele zijn nu voor het stoppen van de wereld, anders hadden ze niet in Sick gezeten lijkt me...
Neen , hij heeft zoals Karlak aangeeft het licht gezien met nog vele andere.

Wij hebben er allen genoeg tijd in gestoken in een spelletje dat nu gewoon doodsaai word, zeker op w20..
Of zou jij ermee stoppen om de wereld door te laten gaan omdat je geen zin hebt , als je ook de wereld kan winnen ? ;)
Dan was BWR netzo hypocriet door spelers te inviten om hun nr1 plek te behouden , heb ik jou ook amper tot niet over gehoord ..

Weet jij hoelang hij al TW speelt? weet jij hoelang ik al TW speelt en derest die w20 willen eindigen ? nee zeker ;).
Daarbij ben jij toen der tijd zelf gestopt en zeur je als iemand anders stopt?

Zijn tijden dat je weet wanneer je ermee wilt kappen, dies er nu aaangekomen dus doenw e dat ook.
Of je speelt goed door, of niet want inactief spelen zoals vele doen is ook neits aan ;).
Zijn wel leuekre dingen te doen, ipv na zoveel tijd een spelletje wat verveeld na die tijd ;)


Tjaa, jij reageert ergens op waar je volgendsmij de reden niet vanaf weet , en je zegt zelf je speelt er nietmeer dus kan je nooit weten hoe saai/inactief w20 is ..
Daar zijn ze toch voor ?.;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser24056

Guest
karlak zei:
Jeroen heeft, net als jou, ingezien dat hij zijn tijd in een spelletje stopt wat hem alleen maar geld kost en ook steeds saaier wordt. Hij heeft dit ingeruild tegen andere leuke dingen die wel nut hebben. Het is waar dat hij er toen tegen was en nu niet. Maar dat neemt niet weg dat hij zijn mening kan veranderen. Hij zal het eindigen van de wereld waarschijnlijk van een ander standpunt als toen bekijken, waardoor zijn mening is veranderd.

Volgensmij mag Remco zelf weten hoe hij zijn teksten indeelt.

Je zegt niets anders dan wat al gezegd is. 'Hij is in gaan zien..', 'hij veranderde van...'.
Ik dacht dat er geen enkel scenario mogelijk was waarin je tegen zou stemmen? Verpest hij nou ineens niet de plezier van degenen die wél door willen spelen? Is hij nu zelf geen egoïst?

En dat mag hij, maar door geen ergernis op te wekken ontvang je sympathie, en sympathie is redelijk 'waardevol' op een forum als dit hoor. En door zijn manier van reageren wekt hij ergernis op.
 

DeletedUser24056

Guest
Dat was TOEN ja .
Laat die koeien eens in die sloot ipv. ze eruit gaan halen, word je berenvacht vuil van :D
Vroeger , en hij vond t enkel niet de moeite de spelers die inactief/ niets deden en de erg kleine spelers..
Als er spelers zijn die niet toevoegen aan de wereld qua activiteit , vind/vond ik dat nieteens een gek idee ;)

Hij en nog zovele zijn nu voor het stoppen van de wereld, anders hadden ze niet in Sick gezeten lijkt me...
Neen , hij heeft zoals Karlak aangeeft het licht gezien emt nog vele andere.

Wij hebben er allen genoeg tijd in gestoken in een spelletje dat nu gewoon doodsaai word, zeker op w20..
Of zou jij ermee stoppen om de wereld door te laten gaan omdat je geen zin hebt , als je ook de wereld kan winnen ? ;)
Dan was BWR netzo hypocriet door spelers te inviten om hun nr1 plek te behouden , heb ik jou ook amper tot niet over gehoord ..

Tjaa, jij reageert ergens op waar je volgendsmij de reden niet vanaf weet , en je zegt zelf je speelt er nietmeer dus kan je nooit weten hoe saai/inactief w20 is ..
Daar zijn ze toch voor ?.;)

Reageer nou eens op wat ik zeg. Hij stelde dat het in geen geval mogelijk was dat iemand tegen was. Dan kan hij veranderen, dan kan de situatie veranderen, maar er was geen enkel scenario waarin iemand tegen zou stemmen. Hoe zit dat nu dan?
 
Bovenaan