Top/flopstammen

DeletedUser47099

Guest
Top stam: Famous
Flop stam: /Care
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47099

Guest
Famous topstam? :rolleyes:

Jazeker, bestaat al bijna een jaar en is nog nooit een speler vrijwillig geleaved om ergens anders zijn geluk te vinden. Ook de sfeer binnen de stam is geweldig. Famous is 1 van de leukste en beste stammen waar ik ooit in heb gezeten.
 

DeletedUser47099

Guest
Ze spoken af en toe volgens mij wel eens iets uit dacht ik...

Meer dan jullie iig, die massa van ons op lose was niet goed, maar die van jullie op ons was nog erger :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
retardos de topstam is waar verwijderd in zit ik zeg het toch, ga toch eens een leven zoeken ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jazeker, bestaat al bijna een jaar en is nog nooit een speler vrijwillig geleaved om ergens anders zijn geluk te vinden. Ook de sfeer binnen de stam is geweldig. Famous is 1 van de leukste en beste stammen waar ik ooit in heb gezeten.

Tja, nu weten we ook weer wat jouw niveau is.
 

DeletedUser

Guest
mmm,


onze vijanden verdwijnen vanzelf als wij beginnen met oorlog voeren...
 

DeletedUser47099

Guest
mmm,


onze vijanden verdwijnen vanzelf als wij beginnen met oorlog voeren...

Dat zal bij ons niet gebeuren. Jullie weten niet hoe het binnen Famous gaat, maar ik durf te wedden dat Famous de meest stabiele stam is. Ik denk ook dat in Famous het beste aan team work gedaan wordt. We staan niet voor niets 3e met ODD
 
Reactiescore
328
Dat zal bij ons niet gebeuren. Jullie weten niet hoe het binnen Famous gaat, maar ik durf te wedden dat Famous de meest stabiele stam is. Ik denk ook dat in Famous het beste aan team work gedaan wordt. We staan niet voor niets 3e met ODD

Hoe kan je dat zeggen, als je dat niet weet van andere stammen? Verder ben je natuurlijk niet objectief. :) bewijs je eerst maar eens tegen een topstam voordat je zulke uitspraken gaat doen.
 

DeletedUser47099

Guest
Hoe kan je dat zeggen, als je dat niet weet van andere stammen? Verder ben je natuurlijk niet objectief. :) bewijs je eerst maar eens tegen een topstam voordat je zulke uitspraken gaat doen.

Dat kan ik heel goed zeggen, omdat famous 1 van de oudste stammen op w25, de meeste "top stammen" op w25 zijn uitelkaar gevallen en opgesplitst.
 

DeletedUser

Guest
Dat zal bij ons niet gebeuren. Jullie weten niet hoe het binnen Famous gaat, maar ik durf te wedden dat Famous de meest stabiele stam is. Ik denk ook dat in Famous het beste aan team work gedaan wordt. We staan niet voor niets 3e met ODD

Jongen, ODD? :confused: Really?
Dat zeg je tegen mij? Daar ben je helaas niks mee.

Wel leuk geprobeerd. Probeer het morgen opnieuw.
 

DeletedUser47099

Guest
Jongen, ODD? :confused: Really?
Dat zeg je tegen mij? Daar ben je helaas niks mee.

Wel leuk geprobeerd. Probeer het morgen opnieuw.

jij kijkt dus niet naar mijn post in het geheel. Er staat dat wij flink goed zijn in team work, af te lezen van onze ODD rang. Dat komt niet omdat wij het alleen met onze eigen def doen tijdens aanvallen, maar juist omdat wij goed samenwerken. Maar onderschat ons maar. je komt er vanzelf een keer achter.
 

DeletedUser

Guest
we zijn idd kleiner dan Narrr! maar als het tot een oorlog komt zullen we nog wel is zien wie de betere is.

Hier lach ik me echt kapot.

Dat zal bij ons niet gebeuren. Jullie weten niet hoe het binnen Famous gaat, maar ik durf te wedden dat Famous de meest stabiele stam is. Ik denk ook dat in Famous het beste aan team work gedaan wordt. We staan niet voor niets 3e met ODD

Jullie staan zo hoog ODD omdat jullie veel leden hebben dus de gehele stam heeft een groter front.

jij kijkt dus niet naar mijn post in het geheel. Er staat dat wij flink goed zijn in team work, af te lezen van onze ODD rang. Dat komt niet omdat wij het alleen met onze eigen def doen tijdens aanvallen, maar juist omdat wij goed samenwerken. Maar onderschat ons maar. je komt er vanzelf een keer achter.


Ga eerst fatsoenlijke argumenten krijgen of hou gewoon je klote bek dicht;)
 
Bovenaan