Stemtopic Leiders WvW 111 tm 113

DeletedUser1435

Guest
ziener is wel leuk als er niet genetwerkt mag worden, zoals in ons potje het geval is!!!!!
 

DeletedUser34772

Guest
Wtf, wat hebben jullie nu tegen ziener? Het is een rol die er al vanaf het begin bij is...
 

DeletedUser1435

Guest
als je ziener heb en netwerken + claimen mag, dan is het behoorlijk vervelend als je als wolf buiten het steeds groter wordende netwerkje valt :eek:
 

DeletedUser13565

Guest
Ik vind het 3 rollen die niks bijbrengen om eerlijk te zijn.

Muizenval zorgt ervoor dat er wel elke dag gezien wordt, maar niet elke keer dezelfde personen als eerste (Senne, Bappos, ik, BERT, etc, kan niet als enige vervanger van de ziener dienen maar is wel een stuk leuker.. moet je bvb icm dorpsgek doen)

Slaapschutter is een perfecte rol tegen inactiviteit.

Wapensmid is leuker dan de jager, kan me niet voorstellen wat je daar tegen zou hebben? Iedere burger kan op deze manier nog een rol krijgen, en zelfs een wolf kan een jagerschot krijgen.

Nu jij weer :D
 

DeletedUser1435

Guest
wolven moeten lunchen, niet schieten.

slaapschutter is gewoon gekopieerd van mijn happer.

muizenval kan leuk zijn, maar je zal dan een keer of 20 de spammer zien, terwijl je misschien liever een pro als ik noem maar iemand anthraxxis wil zien.
 

DeletedUser52001

Guest
wolven moeten lunchen, niet schieten.

slaapschutter is gewoon gekopieerd van mijn happer.

muizenval kan leuk zijn, maar je zal dan een keer of 20 de spammer zien, terwijl je misschien liever een pro als ik noem maar iemand anthraxxis wil zien.

Je ziet de persoon die eerst stemt, niet die eerst post. Dat hoeft dus helemaal geen spammer te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Mijn drie punten gaan naar: Anthraxxis + Jodude
Mijn twee punten gaan naar: Koenfighter & Amytje14
Mijn laatste punt gaat naar: Quechua & Marwolaeth
 

DeletedUser59612

Guest
Mijn drie punten gaan naar: Jobeh + AIVB
Mijn twee punten gaan naar: Batchieboy
Mijn laatste punt gaat naar: Quechua
 

DeletedUser34772

Guest
als je ziener heb en netwerken + claimen mag, dan is het behoorlijk vervelend als je als wolf buiten het steeds groter wordende netwerkje valt :eek:
Dan zijn er als 2 dingen die je daar tegen kan doen:
-Eet die ziener toch op! Als dat netwerk zo groot word valt het meestal wel op wie de ziener is.
-Zorg dat je zelf in het netwerk komt. Beetje moeilijk als het aantal van elke rol bekend is (iets waar ik altijd al tegen ben geweest), maar anders is het best te doen. Behalve als de ziener alleen de spelers die hij gezien heeft vertrouwd, maar dan kan dat netwerk niet al te groot zijn. Ook word de kans op een infectie groter naarmate hij meerdere personen contacteert. (daarom moet er dus een conversiewolf in zitten)

Muizenval zorgt ervoor dat er wel elke dag gezien wordt, maar niet elke keer dezelfde personen als eerste (Senne, Bappos, ik, BERT, etc, kan niet als enige vervanger van de ziener dienen maar is wel een stuk leuker.. moet je bvb icm dorpsgek doen)

Slaapschutter is een perfecte rol tegen inactiviteit.

Wapensmid is leuker dan de jager, kan me niet voorstellen wat je daar tegen zou hebben? Iedere burger kan op deze manier nog een rol krijgen, en zelfs een wolf kan een jagerschot krijgen.

Nu jij weer :D

Muizenval is een zwakke vervanger van ziener. Het kan zo voorkomen dat je 3 dagen na elkaar dezelfde speler ziet. Handig dan. Ja, met een ziener worden sommige personen meer bekeken dan anderen, maar dat is de keuze van de ziener.

Ik ken een veel effectievere manier om inactiviteit te bannen. Boem, bam, dood laten vallen na 3x inactief, en een spellenban erbij. (Voor x aantal potjes als het de 1ste keer is dat iemand inactief word, als het nog een keer gebeurd een langere ban, etc.) Is helemaal geen zo'n rol voor nodig.

Ik vind jager sowieso niet zo boeiend (ik bedoel, je kan pas iets doen als je al dood bent :p), en om dan burgers tevreden te houden met de mogelijkheid dat ze een geweer kunnen krijgen vind ik al helemaal niks.
 

DeletedUser

Guest
Mijn drie punten gaan naar: Koenfighter en amytje
Mijn twee punten gaan naar: Anthraxxis + Jodude
Mijn laatste punt gaat naar: Quechua & Marwolaeth
 

DeletedUser

Guest
Iedereen die op mij en koenemans heeft gestemd vind ik vanaf nu heel aardig! Zelfs raider!
 
Bovenaan