Geheimen van de macht

DeletedUser

Guest
Snellere wereldopvolging = meer geld = kleinere werelden = nog snellere werelden = Fuck innogames?

Hoe meer werelden hoe meer servers, zolang ze de werelden niet kleiner maken neemt de server last niet erg veel af denk ik. Ik weet niet hoe het ingedeeld is.
 

DeletedUser

Guest
Hoe meer werelden hoe meer servers, zolang ze de werelden niet kleiner maken neemt de server last niet erg veel af denk ik. Ik weet niet hoe het ingedeeld is.

Kleinere werelden bedoelde ik gewoon dat het al een hele poos geleden is dat elk continent eens daadwerkelijk vol lag... I miss that part.
 

DeletedUser64831

Guest
Exercito Queroso..
2e dorp met geheim ligt naast hem.
 

DeletedUser

Guest
Kleinere werelden bedoelde ik gewoon dat het al een hele poos geleden is dat elk continent eens daadwerkelijk vol lag... I miss that part.

Ik weet het, maar omdat er minder dorpen zijn wil niet percé zeggen dat de serverlasten lager liggen denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd waar hij in C34 zal liggen, hopelijk niet te dicht bij mij.
 

DeletedUser65679

Guest
Lijkt het maar zo of spawnen ze telkens naast het cluster van de nr1 van een c.
 

DeletedUser64831

Guest
Nee dat klopt inderdaad.. Dan had die momenteel 2e of 3e van het continent gestaan.
Maar vanwaar die sarcastische reactie als hij gewoon een serieuze vraag stelt.

Als je de geheimen nagaat zie je dat bij elke nr. 1 van een continent een geheim spawnt..
 

DeletedUser

Guest
Tja kan toeval zijn en als je nummer 1 van een continent staat bezit je ook de grootste oppervlakte van een continent. Dus de kans is dan ook groter dat hij rond je komt te liggen.
 

DeletedUser64831

Guest
Aahjaa daar had ik ook niet overna gedacht..
Maar we zullen zien hoe de volgende geheimen spawnen.. Toeval.. Wie weet (^.^)
 

DeletedUser56325

Guest
Klopt, de kans is gewoon groter... Verder vond ik de opmerking van TT nog redelijk misplaatst, maar wie ben ik ;)
 
Bovenaan