Geheimen van de macht

DeletedUser64831

Guest
Dan was dat niet zo bedoeld ;) Hij vroeg het zich gewoon af of dat telkens zo gebeurde..

Jij maakt er iig niet een hele heisa omheen. Dat kunnen we van je stambuddy niet zeggen -.-
 

DeletedUser64831

Guest
slapen_aan_pc.gif
 

DeletedUser64831

Guest


Punt 4: Taalgebruik en manieren
Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als stom/kinderlijk ervaart.

Owja.. was even vergeten dat er ook mensen bestonden die het niet zo snel doorhebben..
 

DeletedUser65875

Guest
Je probeert met 'steken' een reactie uit te lokken.

Mijn reactie en ook als enige reactie op jouw 'steken' = "Gaap"

Je mist iets van originaliteit of het is gewoon te laat voor de kindjes.
 

DeletedUser

Guest
Die had hij dan nooit behouden zonder de fusie... Sowieso...

+1

Nee dat klopt inderdaad.. Dan had die momenteel 2e of 3e van het continent gestaan.
Maar vanwaar die sarcastische reactie als hij gewoon een serieuze vraag stelt.

Als je de geheimen nagaat zie je dat bij elke nr. 1 van een continent een geheim spawnt..

Tuurlijk. 13 dorpen van de ... 27 zijn fusie. Give me a break. "Top 20 here we come".

Wees al blij als jullie in de top 40 blijven. Die massa op ons was doorzichtbaar als wat en stelde geen kut voor. Ik hoop dat jullie tactisch inzicht stukjes hoger ligt. Fusienaabs.

Tja kan toeval zijn en als je nummer 1 van een continent staat bezit je ook de grootste oppervlakte van een continent. Dus de kans is dan ook groter dat hij rond je komt te liggen.

Grootste oppervlakte, grootste kwetsbaarheid, check dat cluster... :cool:

Aahjaa daar had ik ook niet overna gedacht..
Maar we zullen zien hoe de volgende geheimen spawnen.. Toeval.. Wie weet (^.^)

De geheimen spawnen niet random, maar hey, nadenken was nooit jullie sterkste kant.

Dan was dat niet zo bedoeld ;) Hij vroeg het zich gewoon af of dat telkens zo gebeurde..

Jij maakt er iig niet een hele heisa omheen. Dat kunnen we van je stambuddy niet zeggen -.-

Tuurlijk, heisa. Ik vind het maar niks dat 2 aandachtkleffers zichzelf dingen willen toe eigenen als statuut, welk het niet eens waard is.
Veel te hoge dunk. 2 Random average players die via backstabben & vv's, mensen voor hun kar spannen, een voorsprongetje kregen en het konden behouden.

Congratz. Hadden jullie Valorum & deorex niet gebackstabt, zag het continent, enfin, jullie deel, er heel anders uit.

Altijd.. Jij niet zeker.. Straalt er vanaf!

Sportiviteit was ook jullie sterkste kant. "Ja, XXX|YYY dan als edelgrens". Vervolgens die naabjes aannemen als MB & DB's?
Ofc, jullie accountjes stralen gewoon bloed zweet en tranen uit. Oh wacht...
Impressive amount of troops...
Oh wacht...

Nutteloze beesten.
Bijna elk beest heeft nut op de aarde, maar muggen en Gethope's niet..

Tuurlijk niet. Bunny's can get no hope.
Tycoons won't even reach the fase of causing desperation.
Ps: Elk beest op aarde heeft nut.
Al is het maar bijdragen aan het biologisch evenwicht.
Gelukkig gaan de scholen weer open.

Punt 4: Taalgebruik en manieren
Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als stom/kinderlijk ervaart.

Owja.. was even vergeten dat er ook mensen bestonden die het niet zo snel doorhebben..

Spreek je dan over jezelf? Want van:

1. Manieren
2. Skills
3. Tactisch inzicht
4. Eerlijk spel
5. Niet misbruiken van vv's
6. Hoe stack ik een dorp

Hebben jullie nog nooit gehoord. Nu ja, kinderen leren niet zo snel. My bad. You mad?

Iemand nog wat popcorn? In al m'n frustratie rond 2 wannabe's vergat ik het op te eten.
 

DeletedUser64831

Guest
*zucht*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65679

Guest
Jongens, ik stelde me gewoon de vraag of die geheimen in de buurt van het cluster van een nr 1 spawnen..... Daar leek het namelijk op na de eerste 3 geheimen. Mag ik zoiets dan niet zeggen?

Ik geloof dat zelfs zoiets als een normale opmerking (zonder bedoelingen) bij sommigen in het verkeerde keelgat schiet.

Stelde de massa niets voor? XD. Je wilde anders maar wat graag weten waar wat aankwam en wilde in onderhandeling. Ook was nog lang niet alles verstuurd....maar goed, als jij van mening bent dat het niets voorstelde dan mag je dat vinden. En die MB's stelden zelf voor om voor mij wat dorpen te gaan clearen, dan is dat toch prima. Niet overal zo opgewonden van raken. Nou, ook weer opgelost allemaal! Nu weer op normale manier verder aub.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, ik stelde me gewoon de vraag of die geheimen in de buurt van het cluster van een nr 1 spawnen..... Daar leek het namelijk op na de eerste 3 geheimen. Mag ik zoiets dan niet zeggen?

Ik geloof dat zelfs zoiets als een normale opmerking (zonder bedoelingen) bij sommigen in het verkeerde keelgat schiet.

Stelde de massa niets voor? XD. Je wilde anders maar wat graag weten waar wat aankwam en wilde in onderhandeling. Ook was nog lang niet alles verstuurd....maar goed, als jij van mening bent dat het niets voorstelde dan mag je dat vinden. En die MB's stelden zelf voor om voor mij wat dorpen te gaan clearen, dan is dat toch prima. Niet overal zo opgewonden van raken. Nou, ook weer opgelost allemaal! Nu weer op normale manier verder aub.

Playful pakte m'n co aan, nou, dan ik playful & z'n co aan. Dit is P&P, als jullie geen kritiek aankunnen, zit je op de verkeerde plek.

En ofc, ik dacht dat jullie nog wat voorstelden, was me dat een grap. Speelde maar al te graag mee.
Btw, een rol van iemand die op z'n knieën zit maar eig in z'n relax zetel, oude gewoonte die maar niet afleert.
Heb wel spijt dat'k de clear niet gewoon blockte, maar boeie, afspraken zijn afspraken.

En soz tribal, maar hou je co & z'n awardgeilen wat in bedwang, vooral als hij met beledigingen aanzet die op niks slaan, richting m'n co. Word ik venijnig van.

Soit, geheimen sucken :p.
 

DeletedUser

Guest
Nouja, ik vind 75% van de wereld hebben toch leuker of die geheimen.
Alleen ja als je al de geheimen hebt zal je wel 75% van de wereld bezitten.
 

DeletedUser64831

Guest
Playful pakte m'n co aan, nou, dan ik playful & z'n co aan. Dit is P&P, als jullie geen kritiek aankunnen, zit je op de verkeerde plek.

En ofc, ik dacht dat jullie nog wat voorstelden, was me dat een grap. Speelde maar al te graag mee.
Btw, een rol van iemand die op z'n knieën zit maar eig in z'n relax zetel, oude gewoonte die maar niet afleert.
Heb wel spijt dat'k de clear niet gewoon blockte, maar boeie, afspraken zijn afspraken.

En soz tribal, maar hou je co & z'n awardgeilen wat in bedwang, vooral als hij met beledigingen aanzet die op niks slaan, richting m'n co. Word ik venijnig van.

Soit, geheimen sucken :p.

Verder gewoon doorgaan met een normaal gesprek?
 

DeletedUser64831

Guest
Was niet offensief bedoeld die laatste reactie van mij ;)

Oke jij je zin, geheimen sucken.. Maar ik vind ze Kewl :D
Neuh doe jij maar niet quoten want dan houd je geen vingers meer over door al dat extra typwerk wat je daar aan hebt ^^
 
Bovenaan