Rate de Speler

DeletedUser

Guest
Punten: 9/10 -> 2de zegt genoeg
ODA: 8/10 -> weerspiegelt je rang niet, ik hoop dat je er binnenkort wat aan doet.
Reputatie: */10 ken je niet dus daar oordeel ik niet, maar je bent me pas gister opgevallen in de ranglijst :eek:
Awards: 9/10 -> gewoon voor die rover die tot nu toe wel de grootste is, dus dat is baas.
Ligging: 9/10 -> De sterkste uit je buurt, vind niet echt bedreiging tenzij je buurstam goed samenwerkt.
Stam: 9/10 -> Stam waarin de betere spelers inzitten dusja.
 

DeletedUser

Guest
Punten: 6/10 - 11e continent, niet mis op zich, maar groeisnelheid kan beter, wel moeilijk voor solo acc.
ODA: 9/10 - Dik in orde voor je punten en rang :D.
Reputatie: 8/10 - Al wat zien posten, meestal toffe posts, aangenaam te lezen, aanwinst voor het AF :p.
Awards: */10 - Verborgen, ga ik dan ook niet op raten.
Ligging: 7/10 -> Sterk in je 15x15, minder daarbuiten. Niet slecht dus ;).
Stam: 7.5/10 -> Stam die sterkste in continent is (met ruimte marge), rang 8 algemeen. Niet slecht dus.

Totaal: 37.5/50.
 

DeletedUser

Guest
Punten: 6/10 - 11e continent, niet mis op zich, maar groeisnelheid kan beter, wel moeilijk voor solo acc.
ODA: 9/10 - Dik in orde voor je punten en rang :D.
Reputatie: 8/10 - Al wat zien posten, meestal toffe posts, aangenaam te lezen, aanwinst voor het AF :p.
Awards: */10 - Verborgen, ga ik dan ook niet op raten.
Ligging: 7/10 -> Sterk in je 15x15, minder daarbuiten. Niet slecht dus ;).
Stam: 7.5/10 -> Stam die sterkste in continent is (met ruimte marge), rang 8 algemeen. Niet slecht dus.

Totaal: 37.5/50.

Had inderdaad pak hoger moeten staan, ben 3 weken later gestart of de nummer 1 van mijn continent.
Ik loop toch iet wat in op hem.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ook nagekeken, maar dat verandert er (voorlopig) niks aan, vandaar :).

Anders had je 40+ kunnen halen, omdat ligging dan ook hoger gerate zou worden. Voldoende groei mogelijkheden momenteel :)
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ook nagekeken, maar dat verandert er (voorlopig) niks aan, vandaar :).

Anders had je 40+ kunnen halen, omdat ligging dan ook hoger gerate zou worden. Voldoende groei mogelijkheden momenteel :)

Ik weet het, komt wel goed.
Heb weddenschap met hem :)
 

DeletedUser

Guest
Zal ik het snel even doen voor je


Punten: 7,5/10
ODA: 8/10
Reputatie: 8/10 - Je ziet er een aardige kerel uit
Awards: /
Ligging: 9/10 - Mooi cluster en ziet er goed uit om te farmen
Stam: 6/10
 
Bovenaan