Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
ll0ll king er zit een typefout in je handtekening ;)

Ik zag het.

Leuk dat je er grapjes over maakt enzo hoor, maar jullie hebben hem wel degelijk proberen te rekruteren (in ruil voor het internen van Queenn oa :rolleyes:)

Er is geen jullie in dit verhaal. Het is nooit geweest dat heel High Five dacht, nou wij willen allemaal Ownz wel, want dat is nooit geweest. Overigens, aangezien ik dit inmiddels al herhaal, ga toch eens weg met de gezeur over dingen die allang gebeurt zijn.
 

DeletedUser

Guest
Allang gebeurt? Zolang geleden is het niet hoor. Vrij recent zelfs, maar zal even ownz om de PM's vragen en ze beide grappige IGM's zetten.
 

DeletedUser63410

Guest
Gezien mijn goede prestaties mbt het aantal berispingen scoren ga ik hier maar posten. Heb namelijk geprobeert naar de mod te luisteren, maar blijk hier de enige in.
1 van mijn minder sterke kanten is dat ik een nare leugenachtige post slecht kan negeren. Omdat ik me dus beter kan toegeven aan deze zwakte, maak ik gebruik van dit verschrikkelijk oude topic :eek:

Bullshit nummero uno:

Ben je zeker dat je het niet over jezelf hebt? De verloren Astra*-oprichter die nu geen poot meer heeft om op te staan? Jouw enige kracht was dat je de macht had. Van je skills moet je het niet hebben. Je leider heeft gevraagd je in te houden op het AF, propaganda voeren kan je dus duidelijk ook niet.

Ik ben nooit een verloren Astra* leider geweest en ben dit ook niet. Ik ben een trots Astra* leider die zijn stam 3 jaar heeft gediend, daarin ups en downs heb beleefd, maar waar men van mij aankon dat ik het hoofd koel hielt en veelvuldig een truc uit de hoge hoed toverde om de vijand te verzwakken. Nu is enkel de situatie dat Astra* niet meer is, de fase dat w16 corestamloos is, is ingetreden. Dat mijn droom was dat Astra* 1 van de weinige core stammen zou worden die een wereld zou winnen, is volledig correct. Dat dit niet gelukt is betreur ik dan ook absoluut, wat enkel niet zo is, is dat ik gefaald zou hebben. Mijn gehele stam heeft onderdak gevonden in veelal dezelfde stam of een bondgenoot, mijn stam is zonder interne strubbelingen uit elkaar gegaan op een ordelijke manier. Dit kunnen we van de break up van High 5 niet zeggen waar iedereen elkaar de tent uit vocht. Mijn stam was na mijn stoppen zonder enige vorm van leiding en er was niemand die het intensieve werk van een core stam leiden aanwilde. Hierna is besloten naar een oplossing te zoeken die voor alle leden aanvaardbaar was en waar geen enkel Astra* lid tegen elkaar zou worden uitgespeeld. Ondanks dat dit is gepoogd door partijen als Curam en Nilva is dit mislukt. Alle Astra* leden ( -de leen ) zitten in de sterkste stam van dit moment Goh XL. Ik kan tevens trots zeggen dat daarvan 1 leider is geworden en 1 lid RVC. Dit is namelijk toch maar de kwaliteit die Astra* had en waar ik trots leiding aan heb gegeven.

Over mijn machtsituatie gesproken trouwens, denk dat je jezelf daar meer zorgen over moet maken dan je jezelf beseft. Ik zit op dit moment in een stam die jou heel veel pijn kan doen in de toekomst. Je kan de diplomaat uit Astra* halen maar niet uit mij en ik ben niet degene die over 2 weken weg zal zijn im here to stay.


Toen ik op MC speelde heb ik alleen maar dorpjes van je geëdeld kerel :p. Overigens moet de rol van het toenmalige H5 niet uitvergroot worden daarin. Wij hebben daar 2, maximaal 3 dagen vv gedraaid. Uiteindelijk heeft J. besloten dat het hopeloos was en dat ze dat account beter konden opgeven. Kom nu niet af dat jij skills bezit, want iedereen hier weet dat je geen geweldige speler bent. Je hebt geluk dat Abdelya naast je ligt, want anders had Nilva je allang opgepeuzeld, daar ben ik 100% zeker van.

Ach snugger denk je echt dat ik de situatie van mijn tegenstanders niet weet? Ik heb zelf de leuke pm's liggen waarin je zegt veelvuldig te vv'en en nee natuurlijk niet met mij zo dom ben je nou net niet, wel met mijn informanten van destijds. Ook trouwens een leuke uitspraak jij edelde dorpen in een hopeloze situatie? Maar hoe kan dat dan als je geen dorpjes verloor, bij een hopeloze situatie denk ik namelijk aan veel verloren dorpen? Kan het niet zo zijn en beide weten we natuurlijk diep van binnen dat dit zo is maar ach, dat jij vele dorpjes verloor op een matig ingericht acci, kan iedereen gebeuren hoor maar laten we daar dan gewoon eerlijk in zijn joh :p

En mbt je uitspraak over Nilva ( en dan heb jij het over zwakke propaganda ):

Zijde 1:
Spelers: .Totally Spies
Zijde 2:
Stammen: Nilva

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,386
Kant 2: 19,243
Verschil: 17,857

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 69
Kant 2: 26
Verschil: 43

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 12,372,993
Kant 2: 154,597,672
Verschil: 142,224,679

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 616,400
Kant 2: 236,912
Verschil: 379,488

Om voor de laatste keer nog terug te komen op de beweringen dat Curam laf is & oorlog vermijdt.. Laat ik dan visueel eea bovenhalen.

Onderstaande kaart toont het front dat we hebben met Nilva:
35cfzfq.png

Sinds de oprichting van Curam hebben we dit front ontwikkelt terwijl we met Nilva een NAP hadden. Het is een front dat duidelijk klaar is om oorlog te voeren. Tot plots de backstab van Astra* kwam.

Onderstaande kaart toont het front dat we hebben met Goh XL:
k3eyg.png

Dit is het 'front' dat we hebben met Goh XL. Hoe kunnen we hier oorlog mee voeren dan? I rest my case.

Moet ik hier serieus antwoord op geven? Ik zie een prachtig eerste kaartje met een front van Nilva hoor, jij niet gek hoor :p
Jullie jumpen liever naar Goh XL mbt interns en mb voer dan dat jullie een active oorlog aangaan met een perfect front. Laten nu het zware werk over aan Goh XL en Mental om Nilva te breken en voegen dan op het eind bij. Door dat feit kunnen jullie helaas niet een oorlog met Goh XL voeren ondanks jullie perfect uitgebouwde jumps. Jullie zijn zooo voorspelbaar joh :D

Tja, ik was er niet op dat moment. Naar ik vernomen heb was het omdat Astra* High5² had opgezet tegen Curam en in latere instantie had gerecruteerd. Echter was de afspraak tussen Curam & Astra* dat High5² een neutrale zone zou zijn. Astra* probeerde dus eerst met ons een samenwerking tegen Nilva te forceren, maar achter de rug om smeedde het plannen om Curam aan te vallen via de nieuwe recruits.

Omdat in de quote hiervoor hier ook al naar werd gerefereert, Astra* zette High5 op tegen Curam. Interessant Curam brak met High 5 en viel ook High 5 openlijk aan en dan hebben wij ze tegen jullie opgezet? Zou het niet zo kunnen zijn dat jullie gewoon een beetje ruzie hadden met High 5 om mee te beginnen? Want om zulke zware woorden te gebruiken terwijl het eigenlijk een leugentje is, vind ik jammer.

Astra* had contact met High 5 en Curam. Curam wilde althans volgens eigen zeggen een bondgenootschap met Astra*, hier stond Astra* voor open. Tijdens de gesprekken die ikzelf samen met Crash voerde gebeurde er wat rare dingetjes. Zo vertelde Crash dat aan 40+ dat ik een spion had in die stam zonder mijn weten. Gelukkig pakte 40+ de verkeerde iets wat ik uitermate grappig vond, maar oke na hier Crash mee geconfronteerd te hebben pakte we het weer netjes op. Ik gaf enkel aan Crash aan dat tot wij een echt bondgenootschap hadden met Curam wij openlijk contact zouden hebben met High 5 als tweede keuze ( een plan B is namelijk nooit verkeerd ). Crash kon dit niet begrijpen en heeft daarom verdere gesprekken gecanceld. Ik weigerde namelijk High 5 op te geven tot Curam echt bereid was Nilva aan te vallen, gezien de nieuw ingevoede policy mbt extra oorlog leek mij dit geen rare eis. Helaas dacht Curam hier anders over, denk dat een backstab dan ook het totaal verkeerde woord is. We hebben gesprekken gevoerd en kwamen er niet uit punt, aub T. houd het op de feiten zeker als je anderen hierover de les leest.
 

DeletedUser

Guest
Leuke lange tekst R.. Complimenten;) Met deze propaganda kom je verder mee:p
 

DeletedUser58575

Guest
Hmm, propagandapost van Khan die niet op de man gespeeld is, geen directe beledigingen bevat, op redelijke toon gemaakt word, en zo te zien vrij veel steekhoudende argumenten bevat. Zonder te oordelen op de inhoud waarover ik niet kan meespreken, heb ik voor het eerst respect voor je. Bedankje waard, puur omdat ik blij ben te zien dat je ook zo kunt propaganderen.
En ja ik heb een hele tijd het forum hier gelezen zonder te reageren, omdat mijn posts ongeacht hun inhoud toch weggebashed worden, dus ik zal na deze post ook wel weer in ninjamode kruipen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je haalt de woorden uit me mond:D
Het verhaal komt wel heel aardig in de buurt oftewel hij spreekt wel 90% + de waarheid (althans wat ik weet / wat ik mee heb gemaakt).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63410

Guest
Ik kan het ook wel, wordt enkel nooit echt uitgedaagt op niveau en ik ben van alle niveau's thuis dusjaah :p
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat de post van The Red Horseman toch een minder hoge ego gehalte bevat dan de gemiddelde post van jou...Met alle respect.

Een grapje is blijkbaar bij jou geen bekende.
Voor de rest, wijs jij maar eens aan waar ik met ego post ;)

Niks nuttigs te zeggen, dan dus maar op de man af hem proberen af te kraken :eek:
Hoog niveau qua posts hoor ll0ll king :eek:

Dit soort posts bevatten ook geen niveau. Dus wat is punt, dat je zelf net zo 'min' bent?
Weten we dat ook meteen.

En voor de rest, op de man af kraken? Hypocriet, dat is zo'n beetje het enige wat jij doet :rolleyes:
 
Bovenaan