Zwaar genaait

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7025

Guest
Dan heb je zo'n goed lopende stam en ga je zo lekker en dan word je verdomme gehackt. Ik ben zwaar pissed hierover, ik ben een uurtje weg en m'n acc naar de tering.

Het volgende IP was het: 67.159.44.138

Zeker niet ferry of ik wie het acc The Cl0wn beheerden. Naja onze tijd is snel gekomen in W9. Suc6 aan de rest en hopelijk kunnen de mods hier iets aan doen.
 

DeletedUser

Guest
Dus wel The cl0wn.

Ow,, hopelijk kun je snel dat account terugkrijgen ?

Ik had juist een stamaanvraag aan The Cl0wn ingediend :mad:
 

DeletedUser

Guest
Jha,, dat vraag ik me ook af.

Hopelijk kunnen ze hier iets aan doen.
 

DeletedUser7025

Guest
Nee ze kunnen er niks aan doen. Naja mijn einde van tw dus.
 

DeletedUser

Guest
Zwakke lage actie..

Ik voel en leef met je mee Gehaktbal en co.
 

DeletedUser

Guest
aw:S, hoe is zoiets mogelijk vraag ik me dan altijd af:confused:

Keylogger op je computer die dat allemaal leuk naar z'n baas door stuurt. Of je gebruikt wireless en iemand kijkt mee wat je allemaal over je wireless verbinding verstuurt. Laatste mogelijkheid is dat je een zeer slecht wachtwoord hebt die te vinden is door simpel te proberen, maar dat is niet zo praktisch op tribalwars. Anyway je moet behoorlijk zielig zijn als je aan dergelijke praktijken doet.

edit: dat ip-adres is een proxy, maar dat was wel te verwachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Keylogger op je computer die dat allemaal leuk naar z'n baas door stuurt. Of je gebruikt wireless en iemand kijkt mee wat je allemaal over je wireless verbinding verstuurt. Laatste mogelijkheid is dat je een zeer slecht wachtwoord hebt die te vinden is door simpel te proberen, maar dat is niet zo praktisch op tribalwars. Anyway je moet behoorlijk zielig zijn als je aan dergelijke praktijken doet.

maar das wel heel extreem, en dan moet je al die persoon kennen die het op jou gemunt heeft want hij moet die keylogger gestuurd hebben, en ja ik hoop dat je w8woord niet in het woordenboek stond, dat draaien ze er makkelijk door :s
 

DeletedUser

Guest
Far beyond sneu!

Kunnen we de dader niet met z'n allen aanvallen als hij of zij bekend is gemaakt?
 

DeletedUser

Guest
Keylogger op je computer die dat allemaal leuk naar z'n baas door stuurt. Of je gebruikt wireless en iemand kijkt mee wat je allemaal over je wireless verbinding verstuurt. Laatste mogelijkheid is dat je een zeer slecht wachtwoord hebt die te vinden is door simpel te proberen, maar dat is niet zo praktisch op tribalwars. Anyway je moet behoorlijk zielig zijn als je aan dergelijke praktijken doet.

Het leukste is nog diegene die het heeft gedaan schiet er geen donder mee op, komop jongens dit is maar een spel:confused:
 

DeletedUser

Guest
Far beyond sneu!

Kunnen we de dader niet met z'n allen aanvallen als hij of zij bekend is gemaakt?


schieten we niets mee op :( , onze stam begon nu op toeren te komen en nu worden we zoiets aan ons been gelapt :mad:

we zijn bezig aan het herstellen maja, het belangrijste : the clown is zijn dorp kwijt :mad:
 

DeletedUser6918

Guest
Far beyond sneu!

Kunnen we de dader niet met z'n allen aanvallen als hij of zij bekend is gemaakt?
je gaat de dader spijtig genoeg nooit vinden. Het is langs een amerikaanse server gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Zoveel moeite doen om iemand op zo'n manier uit te schakelen, ik vind het echt triest.
 

DeletedUser

Guest
"Laatste mogelijkheid is dat je een zeer slecht wachtwoord hebt die te vinden is door simpel te proberen, maar dat is niet zo praktisch op tribalwars"

Dit zeg ik als speler. Meeste mensen nemen een te makkelijk wachtwoord. Of ze geven het door aan mensen ... die er dan misbruik van maken.

Voor al die andere dingen moet je al veel van software weten wil je dat kunnen doen bij een random persoon die je niet kent. Wat dus ook bijna nooit voorkomt. Bovendien hebben mensen met die kennis wel wat beters te doen dan een TW account kraken en misbruiken lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
"Laatste mogelijkheid is dat je een zeer slecht wachtwoord hebt die te vinden is door simpel te proberen, maar dat is niet zo praktisch op tribalwars"

Dit zeg ik als speler. Meeste mensen nemen een te makkelijk wachtwoord. Of ze geven het door aan mensen ... die er dan misbruik van maken.

Voor al die andere dingen moet je al veel van software weten wil je dat kunnen doen bij een random persoon die je niet kent. Wat dus ook bijna nooit voorkomt. Bovendien hebben mensen met die kennis wel wat beters te doen dan een TW account kraken en misbruiken lijkt mij.

hmm, ik kan bijna niet anders dan je gelijk geven, toch blijf ik het een lage streek vinden, zonde voor de stam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan