Kaarten w21

DeletedUser

Guest
We zijn stiekem plannen aan het maken om te fuseren met zowel Par als Crows en sweet maar ssssshhh vertel het ze niet
 

DeletedUser

Guest
We zijn stiekem plannen aan het maken om te fuseren met zowel Par als Crows en sweet maar ssssshhh vertel het ze niet

dat was het geheim van 2011 stil houden!

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden.
 

DeletedUser65248

Guest
Wat mij opvalt is dat Lemon alleen op basis van punten bij de top hoort zelfs hun mb-stam Lime heeft een hogere ODA.
 

DeletedUser65248

Guest
Jullie zijn lekker bezig met Lemon een kopje kleiner te maken.
 

DeletedUser65248

Guest
Ze hebben bijna alleen maar aanvalstroepen om hun mb stam lime te internen. Ze kunnen zelf helemaal niets bij Lemon.

Ik heb 3000 bewaarde berichten hoe Lemon zijn aanvallen uitvoert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65248

Guest
Als je alleen op het forum komt over hoe je iemand kan een mes in zijn rug draaien, denk ik dat je beter weggaat :eek:
Ik geef alleen mijn mening over een stam en ben blij dat er eindelijk een stam is die wel tegen ze ingaat.
Doe hier niets verkeerd en kom ook geen ruzie zoeken.
 

DeletedUser65248

Guest
Niet!!! maar ze zijn nu in paniek aanvalsdorpen aan het omtoveren in defdorpen. Ik kreeg de troependumps op me afgestuurd van Coldflames. Hij heeft t in pm zelf gezegd dat ze defdorpen nodig hebben.
 

DeletedUser

Guest
Niet!!! maar ze zijn nu in paniek aanvalsdorpen aan het omtoveren in defdorpen. Ik kreeg de troependumps op me afgestuurd van Coldflames. Hij heeft t in pm zelf gezegd dat ze defdorpen nodig hebben.

Lol op TBR hier zie ik ook al leuke berichten. De limoentjes weten het even niet meer :D
 

DeletedUser60153

Guest
Lemon doet het zeer redelijk. Misschien niet tegen jouw maar tegen Hap! draaien ze de laatste tijd gelijk. Kom maar is met klink klare voorbeelden, troepen dumpjes kan altijd. Het kan ook dat er mensen hun acc reorganiseren, dan zou je ook veel moeten dumpen.
 

DeletedUser

Guest
Lemon doet het zeer redelijk. Misschien niet tegen jouw maar tegen Hap! draaien ze de laatste tijd gelijk. Kom maar is met klink klare voorbeelden, troepen dumpjes kan altijd. Het kan ook dat er mensen hun acc reorganiseren, dan zou je ook veel moeten dumpen.

In Lemon zitten aardig wat redelijke spelers, maar ook idioten zoals Cybersnipa. Maar wij van Plague helpt Lemon wel ffkes met van die rotte appeltjes eruit te halen hoor. :D
 

DeletedUser61935

Guest
In Lemon zitten aardig wat redelijke spelers, maar ook idioten zoals Cybersnipa. Maar wij van Plague helpt Lemon wel ffkes met van die rotte appeltjes eruit te halen hoor. :D

Ik denk niet echt dat je hulp wordt geapreciëerd, maar ja :p
 

DeletedUser65248

Guest
Lemon doet het zeer redelijk. Misschien niet tegen jouw maar tegen Hap! draaien ze de laatste tijd gelijk. Kom maar is met klink klare voorbeelden, troepen dumpjes kan altijd. Het kan ook dat er mensen hun acc reorganiseren, dan zou je ook veel moeten dumpen.

Ik speel al vanaf dat ik gestart ben naast dwarfsruler, invierno , en coldflames. Ze zijn al een jaar lang alleen maar vv's aan het scoren van moraalbrekers om groot te worden.
Invierno moest zelfs als straf voor 400.000 punten afstaan voor foutief gebruik van vele vv's. Die gasten doen niets anders dan dat. Kijk maar naar Lime wat ze daar mee doen. Er zullen zeker ook goede spelers bij zitten die tegen hap! vechten. Maar aan de zijde van mij zitten de oplichters.
 
Bovenaan