TribalwarsWeekblad Wereld 22

  • Topicstarter Atrociously Surcease.
  • Startdatum

DeletedUser62448

Guest
Drama? is die al uit dan?:p
Ik heb een interview met Stijnmakesware gehad dus het kan geen Drama zijn:p
 

DeletedUser

Guest
Hij moet nog uitkomen maar hij bedoeld die denk over de overstap van de leden naar modus
 

DeletedUser59624

Guest
Hij moet nog uitkomen maar hij bedoeld die denk over de overstap van de leden naar modus

Indeed, geen inleiding, gewoon random een interview neergepleurt, dat te maken had met het vorige artikel, en 60% van de vragen gaat over buiten TW. Sorry maar dan haak ik af....

Waar is de tijd dat er grote propaganda teksten werden neergezet, onderbouwt met feiten kaarten en tactieken... Een interview met beide leiders... Ach misschien verwacht ik wel te veel,

Sorry Stijnmakesware, zie het maar als opbouwende kritiek als dat lukt ;)
 

DeletedUser

Guest
stijn had het druk met school maar wou (als een van de weinige reporters) wel wat plaatsen
 

DeletedUser59624

Guest
stijn had het druk met school maar wou (als een van de weinige reporters) wel wat plaatsen

Maar dat is juist het punt, er is na ToiletBorstel nou nog niet echt iets op papier gezet waarvan ik dacht, nou geweldig artikel! Maargoed, hij doet zijn best en wil het doen, prima ;)
 

DeletedUser59173

Guest
Maar dat is juist het punt, er is na ToiletBorstel nou nog niet echt iets op papier gezet waarvan ik dacht, nou geweldig artikel! Maargoed, hij doet zijn best en wil het doen, prima ;)

toiletborstel is held :D maar ik moet wel zeggen dat ik die gozer ook aardig geholpen had :p
 
Bovenaan