TribalwarsWeekblad Wereld 22

  • Topicstarter Atrociously Surcease.
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
voor deze werled is het niet echt nodig stijnmakesware is een van de meest actieve reporters van het weekblad
 

DeletedUser

Guest
voor deze werled is het niet echt nodig stijnmakesware is een van de meest actieve reporters van het weekblad

Vind het jammer dat er zoveel gebeurd en toch niks over geschreven wordt... Sommige mensen verlaten stammen, of andere stappen die ook niet onopgemerkt mogen blijven.

Vorige uitgave dateert bv van 25 juni, en daar zit dan nog niks bij van w22. Dat vind ik zonde, het is nochtans niet zo'n saaie wereld :p
 

DeletedUser

Guest
Vind het jammer dat er zoveel gebeurd en toch niks over geschreven wordt... Sommige mensen verlaten stammen, of andere stappen die ook niet onopgemerkt mogen blijven.

Vorige uitgave dateert bv van 25 juni, en daar zit dan nog niks bij van w22. Dat vind ik zonde, het is nochtans niet zo'n saaie wereld :p

succes mijn jonguh ;)
 

DeletedUser

Guest
tw kampt toch al met een tekort aan actieve non IG'ers, dus vermoed dat ze er niet veel op tegen zullen hebben. Tis wel een beknopte sollie maar als ze meer vragen hebben moeten ze die maar stellen :D
 

DeletedUser

Guest
anders plaatst ie het maar op het AF ;) de waardering blijft even groot vanaf mijn kant


op wereld 27 begint het vervelend te worden zoveel spelers die naar me toe komen ja mag ik je paar vragen stellen wil reporter van deze wereld worden:p gelukkig hebben we er nu 1 :p
 
Reactiescore
8
dan word het wel een erg groot verschil vergeleken met de andere werelden ;)
dan hebben we er waarschijnlijk iedere uitgaven verschillende terwijl andere werelden mogen hopen dat ze er soms eentje hebben.

maar dat is lekker hun eigen schuld dus veel succes!
 

DeletedUser59624

Guest
Als jij kan spellen, een goede zins opbouw hebt, mooi vragen kunt stellen in interviews, duidelijk en overzichtelijk de feiten op een rij kan zetten en ook nog eens objectief kan kijken dan wordt jij de tweede reporter van wie ik vind dat hij goed schrijft ;) de meeste artikelen zijn niet om aan te zien :p

Anyway, succes bro ;)
 

DeletedUser58239

Guest
jij bent bekend daar, dus hup ga eens slijmen

wat mss ook mooi is, want coal kan ook goed schrijven
dat we misschien keer artiekel maken over de oorlog

kid over modus kant, coal over fear kant
 

Deleted User - 44652

Guest
jij bent bekend daar, dus hup ga eens slijmen

wat mss ook mooi is, want coal kan ook goed schrijven
dat we misschien keer artiekel maken over de oorlog

kid over modus kant, coal over fear kant

Ik wil ook best twee kanten doen :p.
 
Bovenaan