Droomspeler

DeletedUser

Guest
Ltje rustig man ^^
Ash post altijd leugens als hij een discussie niet kan winnen.

Leer eraan wennen. Zullen de hormoontjes nog wel bij dat jongetje wezen :)
 

DeletedUser

Guest
Ltje rustig man ^^
Ash post altijd leugens als hij een discussie niet kan winnen.

Leer eraan wennen. Zullen de hormoontjes nog wel bij dat jongetje wezen :)

Welke leugens post ik dan? En @ Dragonshield, ik praat niet over je handtekening, jij zegt dat je veel bereikt hebt omdat je in Sangu en TBR gezeten hebt. :eek:
En er is een verschil, ik verwijt niemand accounts te krijgen, enkel moet je er niet mee gaan opscheppen als je er niks noemenswaardigs mee hebt bereikt en dat doe jij wel, want jij zegt dat je veel bereikt hebt omdat je in TBR en Sangu hebt gezeten. Ik zeg niet dat ik veel bereikt heb omdat ik eventjes op Vito Corleone gespeeld heb, omdat ik weet dat ik daar geen goede prestatie hebt neergezet, ik heb daar namelijk niet echt actief op gespeeld. En als je een uitstekende starter bent, dan maak je dus inderdaad gelijk een topaccount.

En hahaha, als je bron anoniem wilt blijven en beweert mij te kennen, dan betwijfel ik ten zeerste of ik die speler goed ken. Laat staan dat het een "vriend" van me is, want die titel is voor een zeer exclusief groepje, waarvan ik met 100% zekerheid kan beweren dat die gast daarbij hoort. Dat die anoniem wilt blijven zegt genoeg, dan is het dus of een verzinsel van jou, of een of andere n00bje dat te bang is om tegen mij te zeggen wat die van me vind, maar die het wel leuk vind om buiten mij om stoere praatjes over mij te verkondigen. Noem maar gewoon wie het is, dan weten we namelijk waarvan ik hem zou kennen en of ik gelijk heb in mijn idee dat het een speler is die mij kent vanuit een fase waarin ik me vooral bezighield met starten. Tot die tijd heb jij trouwens ongelijk, want dan is het een bewijs vanuit ontoegankelijkheid en dat is gewoon een dikke drogreden. Daarnaast is het vrij zielig om met zoiets aan te komen, want ik kan me er niet tegen verdedigen, dan is het heel leuk dat je met mij een discussie gaat voeren, maar dan onthoud je mij de mogelijkheid om daar inhoudelijk over mee te kunnen praten...
 

DeletedUser

Guest
Jij beweerde dat ik nooit meer dan jou bereikt kon hebben, omdat jij in Sangu en TBR gezeten hebt. Ik heb bewezen dat je daar allebei geen noemenswaardige prestaties hebt geleverd, maar je doet er wel stoer mee.
Daarnaast zitten er geen 6 spelers op Ik.MadamEivormKing hoor, dus houd je mond maar gewoon. Ik heb gisteren toch echt Victus aangesproken, die niet echt de indruk toonde jou goed te kennen, verre van zelfs.



En ik heb dan ook niet alles in mijn handtekening staan waar ik speel en .Showtime heb ik toch echt zelf opgebouwd ja. En lol, je kwam zelf eerst nog met iets aan wat je aan een vriend had gevraagd. Een anonieme vriend trouwens, dus ik heb werkelijk geen idee wie het is en of die persoon mij dus kent. Voor hetzelfde geld is het zo'n Biker Bear/Master Roshi'tje. Of het is iemand die mij kent van een periode waarin ik inderdaad de start boven late-game/het stadium tussen start en late-game verkoos.


Een uitstekende starter, hmmm... Dat betekent dus waarschijnlijk dat ik dan meerdere malen heb laten blijken vanuit niets een topaccount te kunnen maken in een korte tijd? En I Used To Love H.E.R is een account wat ik gekregen heb ja, maar dat heb ik vanaf buiten de top 100 in een vrij korte periode naar de top 20 gebracht en had nog een dik edeloverschot, dus dat wil ik eigenlijk ook nog wel mijn eigen werk noemen ja. Maar jij bent zo'n cliche accountjeskrijger, die ze overneemt als ze al hoog staan, dan eventjes wat doet, ervandoor gaat en vervolgens de stam in zijn handtekening zet... En tsja, ik brag ook niet met gekregen accountjes waar ik vrijwel niks mee geprestreerd heb, want ik heb ook even op Vito Corleone gespeeld, ook een tijd op Wildekiller, ook een tijd op Sharbelsz, ook een tijd op IamFamous. Maar zowel die accounts als die stammen zet ik niet in mijn handtekening of sollicitatie, laat staan dat ik het prestaties ga noemen. Dat doe jij wel, met zowel Sangu als TBR.

En seriously, I'm loving every second of this. :D:D:D
Gotta notice an elephant, none of you n00bies are relevant XD

Beetje grappig dat je zegt, ik heb hem er na 1 dag afgegooid. Wat je zegt klopt, maar je kan er beter wat extra informatie bijgeven, als je de context bekijkt zou je denken dat jij hem er hebt afgegooid vanwege zijn gefaal terwijl iedereen weet dat jij hem er hebt afgegooid omdat je er niet tegen kan dat L & T jou noob noemen.
 

DeletedUser

Guest
Beetje grappig dat je zegt, ik heb hem er na 1 dag afgegooid. Wat je zegt klopt, maar je kan er beter wat extra informatie bijgeven, als je de context bekijkt zou je denken dat jij hem er hebt afgegooid vanwege zijn gefaal terwijl iedereen weet dat jij hem er hebt afgegooid omdat je er niet tegen kan dat L & T jou noob noemen.

Daar kan ik inderdaad niet tegen. Waarom zou ik hen mijn account geven als we elkaar alles behalve mogen? :rolleyes:
En het ging puur om of die Dragonshield Victus inderdaad zo goed kende, dat viel reuze tegen.
 

DeletedUser

Guest
Daar kan ik inderdaad niet tegen. Waarom zou ik hen mijn account geven als we elkaar alles behalve mogen? :rolleyes:

Je hoeft het hem dan ook niet te geven, maar dan moet je niet zo stoer klinken als je zegt "ik heb hem er na 1 dag afgegooid", want zo en zeker in die context lijkt het alsof jij hen er vanwege hun gefaal hebt afgegooid, terwijl dat niet het geval is.
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft het hem dan ook niet te geven, maar dan moet je niet zo stoer klinken als je zegt "ik heb hem er na 1 dag afgegooid", want zo en zeker in die context lijkt het alsof jij hen er vanwege hun gefaal hebt afgegooid, terwijl dat niet het geval is.

Ik denk dat deze speler me goed genoeg kent, om te weten dat ik spelers eraf gooi vanwege hun karakter en niet vanwege hun gepruts. Je hebt gelijk als je zegt dat het multi-interpretabel is, maar de toedracht van het eraf gooien is niet belangrijk, dus het mag ook multi-intrepetabel zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat deze speler me goed genoeg kent, om te weten dat ik spelers eraf gooi vanwege hun karakter en niet vanwege hun gepruts. Je hebt gelijk als je zegt dat het multi-interpretabel is, maar de toedracht van het eraf gooien is niet belangrijk, dus het mag ook multi-intrepetabel zijn.

nu snap ik waarom je hem op delete hebt gegooit :)
vanwege jou kararkter :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Welke leugens post ik dan? En @ Dragonshield, ik praat niet over je handtekening, jij zegt dat je veel bereikt hebt omdat je in Sangu en TBR gezeten hebt. :eek:
En er is een verschil, ik verwijt niemand accounts te krijgen, enkel moet je er niet mee gaan opscheppen als je er niks noemenswaardigs mee hebt bereikt en dat doe jij wel, want jij zegt dat je veel bereikt hebt omdat je in TBR en Sangu hebt gezeten. Ik zeg niet dat ik veel bereikt heb omdat ik eventjes op Vito Corleone gespeeld heb, omdat ik weet dat ik daar geen goede prestatie hebt neergezet, ik heb daar namelijk niet echt actief op gespeeld. En als je een uitstekende starter bent, dan maak je dus inderdaad gelijk een topaccount.

En hahaha, als je bron anoniem wilt blijven en beweert mij te kennen, dan betwijfel ik ten zeerste of ik die speler goed ken. Laat staan dat het een "vriend" van me is, want die titel is voor een zeer exclusief groepje, waarvan ik met 100% zekerheid kan beweren dat die gast daarbij hoort. Dat die anoniem wilt blijven zegt genoeg, dan is het dus of een verzinsel van jou, of een of andere n00bje dat te bang is om tegen mij te zeggen wat die van me vind, maar die het wel leuk vind om buiten mij om stoere praatjes over mij te verkondigen. Noem maar gewoon wie het is, dan weten we namelijk waarvan ik hem zou kennen en of ik gelijk heb in mijn idee dat het een speler is die mij kent vanuit een fase waarin ik me vooral bezighield met starten. Tot die tijd heb jij trouwens ongelijk, want dan is het een bewijs vanuit ontoegankelijkheid en dat is gewoon een dikke drogreden. Daarnaast is het vrij zielig om met zoiets aan te komen, want ik kan me er niet tegen verdedigen, dan is het heel leuk dat je met mij een discussie gaat voeren, maar dan onthoud je mij de mogelijkheid om daar inhoudelijk over mee te kunnen praten...

Ik was even vergeten dat je geen vrienden had, sorry:eek:. Iedereen is hier tegen je, niemand mag je, dus ga gewoon weg.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat deze speler me goed genoeg kent, om te weten dat ik spelers eraf gooi vanwege hun karakter en niet vanwege hun gepruts. Je hebt gelijk als je zegt dat het multi-interpretabel is, maar de toedracht van het eraf gooien is niet belangrijk, dus het mag ook multi-intrepetabel zijn.

Heel Tanken mocht ons.

Dus blijkbaar heb je zeer weinig karakter kennis.
 

DeletedUser

Guest
Ik was even vergeten dat je geen vrienden had, sorry:eek:. Iedereen is hier tegen je, niemand mag je, dus ga gewoon weg.
Oh, we kunnen het inhoudelijk weer eens niet aan dus gaan we maar onzin vertellen. Nou, wat een niveau weer. :eek:

Heel Tanken mocht ons.

Dus blijkbaar heb je zeer weinig karakter kennis.
Als jij tegen mijn moraalbreker gaat zeggen: "Ja het oude team kon het niet aan dus wij gaan hier nu spelen mogen we je dorpen hebben want we zien dat je dorpen verliest." dan zegt dat wat over je karakter. Daarnaast is wat heel Tanken vind in deze kwestie hartstikke irrelevant.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Oh, we kunnen het inhoudelijk weer eens niet aan dus gaan we maar onzin vertellen. Nou, wat een niveau weer. :eek:

Inhoudelijk? Je praat over dat hij je niet kent, terwijl hij je dus wel kent, geloof me. Meer heeft hij niet over jou te zeggen, nogmaals, je hebt hier gefaald, zie het onder ogen en move that ass. Serieus man, kleuter.
 

DeletedUser

Guest
Inhoudelijk? Je praat over dat hij je niet kent, terwijl hij je dus wel kent, geloof me. Meer heeft hij niet over jou te zeggen, nogmaals, je hebt hier gefaald, zie het onder ogen en move that ass. Serieus man, kleuter.

Ja inhoudelijk. Je negeert alsnog de rest. Ga eens in op die post, als je toch gelijk hebt en durf dan ook te zeggen wie het is, want tot die tijd is het een bewijs vanuit ontoegankelijkheid en die tellen dus niet mee.
 

DeletedUser62448

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Heiko77
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? De Kleine Piraat:)
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Doctor Spencer
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? BSRK
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Hmm Geen idee.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? isidorus, Taipan liever niet vanwege hun goede skills:D
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Doctor spencer "ligt hoog bij mij"
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ik vind het altijd leuk om in underdog stammetjes zoals STX te zitten:rolleyes:
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? "MickD & Smokingfarmer"
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Jerrymanvh "niet ik"
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler "DKP, Heiko77, Doctor spencer"
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? .ourway
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) BSRK
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Dragonspin & isidorus "zeggen ze"
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Onenigheden Geen "3 weken geen w24 AF veranderd veel"
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? jerrymanvh
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? op gezelligheid & activiteit

Tanken zit niet hoog in mijn bol, dat is wederzijds.
Dus geen konterlikkerij:p
 

DeletedUser

Guest
Ja inhoudelijk. Je negeert alsnog de rest. Ga eens in op die post, als je toch gelijk hebt en durf dan ook te zeggen wie het is, want tot die tijd is het een bewijs vanuit ontoegankelijkheid en die tellen dus niet mee.

Iedereen is je hier wel zat.
Je hebt blijkbaar zat tijd om hier te posten ,maar niet om normaal te deffen?:confused:
Je had weet ik hoeveel os daar staan.



Serieus donderstraal toch een eind op;)
Nog een beetje op delete gooien ook...
Btw en iedereen kan met farmen omhoog knallen.
Top 20 is hier namelijk helemaal geen prestatie;)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen is je hier wel zat.
Je hebt blijkbaar zat tijd om hier te posten ,maar niet om normaal te deffen?:confused:
Je had weet ik hoeveel os daar staan.



Serieus donderstraal toch een eind op;)
Nog een beetje op delete gooien ook...
Btw en iedereen kan met farmen omhoog knallen.
Top 20 is hier namelijk helemaal geen prestatie;)

Volgens Dragonshield en lloll king was helemaal niets gestackt toch? :eek:
En het punt is, dat ik zelf kan bepalen wanneer ik hier post en wanneer niet. Het spel kan je niet eventjes stop zetten, comprendo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens Dragonshield en lloll king was helemaal niets gestackt toch? :eek:
En het punt is, dat ik zelf kan bepalen wanneer ik hier post en wanneer niet. Het spel kan je niet eventjes stop zetten, comprendo?

Nee Dat hebben ze nergens gezegd;)
Dat er op sommige plekken verkeerd is gestacked.
Wel goed lezen heah.

Ze hadden hier misschien niet moeten gaan blaten, maar dat je gelijk het account op delete zet vind ik een beetje kinderachtig en je naait vooral ons;)

Comprendo?
Ik heb niet met je geknikkerd;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom staat die dan op delete?:confused:

Omdat het enige alternatief wat men voor me had uit die twee prutsers bestaat. In de eerste instantie gaf ik gewoon het ww toen men me daarom vroeg, toen ik las dat zij erop speelden zette ik eerst nog mijn eigen mening opzij, omdat ik me wel enigzins kon voorstellen dat er niet veel interesse is voor accounts op Wereld 24... Maar als ik dan van mijn moraalbreker te horen krijg dat ze zeggen dat het oude team gekapt is omdat die het niet aankonden, dan mogen ze van mij lekker opdonderen. Als ik daarna inlog om iets uit de snellijst te kopiëren en ik in alle PM's minachtende opmerkingen over mij aantref, dan komen ze er niet op te spelen nee.
 
Bovenaan