rate the player

DeletedUser

Guest
Zegt de geen die ons W25 acc heeft laten falen xd
Leer jij nou maar is TW spelen :p
Of sowieso starten ;)

:eek: ik heb die faal trein niet gestuurd :O toen sliep ik he ;) ik heb tot 5 uur snachts zitten farmen om die laatste edel nog te kunnen maken ik was er smiddags pas weer ;)
 

DeletedUser61161

Guest
:eek: ik heb die faal trein niet gestuurd :O toen sliep ik he ;) ik heb tot 5 uur snachts zitten farmen om die laatste edel nog te kunnen maken ik was er smiddags pas weer ;)

:p
Dan faalde elke co op het acc :p
Ik was hele dag naar familie en toen ik terug kwam zag ik het volgende.
Was er faal trein gestuurd, word er gesniped, en niemand van jullie stuurd het deff dorp naar het hoofddorp...
Kortom faal dus...
 

DeletedUser61161

Guest
S.?

Je bedoeld mij?
Ik was hele dag naar verjaardag van mijn oma ;)
En iedereen ontkent dus jouw heb ik daarna niet meer gesproken maar alsnog faal.
Ik was nog de enige die daarna farmde nadat wij aanval over ons kregen en ons hoofddorp voor de helft leeg was xd
 

DeletedUser

Guest
S.?

Je bedoeld mij?
Ik was hele dag naar verjaardag van mijn oma ;)
En iedereen ontkent dus jouw heb ik daarna niet meer gesproken maar alsnog faal.
Ik was nog de enige die daarna farmde nadat wij aanval over ons kregen en ons hoofddorp voor de helft leeg was xd

ik was er wel J. vertelde het savonds toen ik terug was toen heb ik het erover met hem gehad en was hij er al over uit hem op vv te gooien dusja wat moet je dan nog zeggen de hele tijd erover door lullen? maar het was zowiezo al faal acc want eerst waren we met zijn 3e toen kwamen er ineens nog 2 of 3 bij :S


maar ik heb die faal trein niet gestuurd en ik time geen 2000ms tussen de edels

dus einde discussie voor mij
 

DeletedUser61161

Guest
:p

Hoezo is het faal om met 5 spelers te spelen?:p
Dan moet je eerder bij jezelf kijken dan naar het acc he ;)
Het acc had groot kunnen worden.
Maarja J. zei zelfs dat jij die trein had verstuurd ;p
En ja je kon doorgaan maar jullie geven liever op na een tegenslag dan door te gaan.
Ik snap het wel hoor :p
 

DeletedUser

Guest
:p

hoezo is het faal om met 5 spelers te spelen?:p
dan moet je eerder bij jezelf kijken dan naar het acc he ;)
het acc had groot kunnen worden.
Maarja j. Zei zelfs dat jij die trein had verstuurd ;p
en ja je kon doorgaan maar jullie geven liever op na een tegenslag dan door te gaan.
Ik snap het wel hoor :p

noobs
 

DeletedUser59641

Guest
Lol boeiend die W25 faal.
De trein was uiteindelijk pas om 7uur verstuurd ipv 5uur, dat was door een communicatie fout, weet je nog D. ?

Voor mij in ieder geval; case closed.
 

DeletedUser

Guest
* Punten 10/10

8.774.089 is een mooi aantal:p

* ODA 8/10

Top 4, kan beter, maar is netjes.

* Reputatie 8/10

Je bent een aangename gast als medelid.
Als vijand niet zo, daarom maar een 8

* Ligging 8/10

Mooi net cluster, ietwat minder qua bbdorpen.

* Stam 7/10

Tsja.
Stam die het zogenaamd gaat maken op w23.
Eerst zien, dan geloven.

Totaal: 41/50 = 82%


ff bumpen, verveel me:D
 

DeletedUser

Guest
* Punten 10/10

8.774.089 is een mooi aantal:p

* ODA 8/10

Top 4, kan beter, maar is netjes.

* Reputatie 8/10

Je bent een aangename gast als medelid.
Als vijand niet zo, daarom maar een 8

* Ligging 8/10

Mooi net cluster, ietwat minder qua bbdorpen.

* Stam 7/10

Tsja.
Stam die het zogenaamd gaat maken op w23.
Eerst zien, dan geloven.

Totaal: 41/50 = 82%


ff bumpen, verveel me:D

lol, het draaide je vooral hier om

* Stam 7/10

Tsja.
Stam die het zogenaamd gaat maken op w23.
Eerst zien, dan geloven.
 

DeletedUser59641

Guest
Indofrelity

* Punten 9/10
Dichtbij rang 1, dus niet meer dna logisch
* ODA 10/10
Ik ga je nog wel inhalen... hoop ik
* Reputatie 7/10
Je bent een grote speler voor w23, bij een heb je veel respect, bij de ander wordt je gezien als een irritante rat, daar laat ik deze een beetje in het midden.
* Ligging 7.5/10
Veel bbs, groot gebied, maar weinig uitdagende targets (of ken ik jouw omgeving niet goed genoeg? :p)
* Stam 7/10
Drunk is een goede stam, maar te veel betrokken bij smerige praktijken. Staan samen sterk (is gebleken in de oorlog), maar laten ook wel eens een steekje vallen en bouwen erg op vvs als het erop aankomt voor sommige leden :)
 

DeletedUser

Guest
Indofrelity

* Punten 9/10
Dichtbij rang 1, dus niet meer dna logisch
* ODA 10/10
Ik ga je nog wel inhalen... hoop ik
* Reputatie 7/10
Je bent een grote speler voor w23, bij een heb je veel respect, bij de ander wordt je gezien als een irritante rat, daar laat ik deze een beetje in het midden.
* Ligging 7.5/10
Veel bbs, groot gebied, maar weinig uitdagende targets (of ken ik jouw omgeving niet goed genoeg? :p)
* Stam 7/10
Drunk is een goede stam, maar te veel betrokken bij smerige praktijken. Staan samen sterk (is gebleken in de oorlog), maar laten ook wel eens een steekje vallen en bouwen erg op vvs als het erop aankomt voor sommige leden :)

Hoe zou dat nu komen in deze tijd? Veel mensen spelen dit rond de leeftijd van 16-18 nu? Dus vele zullen examens & tentamens hebben ;). Dan zijn VV's wel erg handig:cool:
 

DeletedUser59641

Guest
Hoe zou dat nu komen in deze tijd? Veel mensen spelen dit rond de leeftijd van 16-18 nu? Dus vele zullen examens & tentamens hebben ;). Dan zijn VV's wel erg handig:cool:

Zal mijn mening eens wat meer onderbouwen:
-Cheshire, begon slecht, toen kreeg het VV, ging het goed, nu doet careless vaak vv snachts en scout heel het front.
-Peter, ging mis zonder vv, staat nu onder vv en doet het lekker.
-Taz kreeg mass, (bijna) hele dag heeft er een VV opgezeten als ik m'n stamgenoten moet geloven.

Dit waren bij de massa's, wanneer het erop aan kwam.
En Peter/Ches waren echt niet in de hele examenperiode :)
 

DeletedUser

Guest
niet iedereen kan tegen zoveel stress en mensen zouden niet gehele dagen achter hun pc moeten zitten sommige kunnen beter deffen dan aanvallen en omgerkeerd. Dus soms is het normaal dat je op vv gaat als je niet goed kunt deffen maar dan ga je niet zoals red rose er gewoon vandoor en laat de rest de boel op kuisen ;)
 
Bovenaan