Beoordeel de speler boven je.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
04th April 2012 gestart:

punten: 7/10 Niet zo'n wow-gevoel als ik jouw stijging zie, al ga je toch nog goed vooruit :)

OD: 6/10 (Geen verdediging of nauwelijks en) een redelijke ODA, al kan dat beter :)

Reputatie: 6/10 820k punten behaald op w14

ligging: 9/10 Ziet er goed uit, zeer dicht tegen de stam Order of Saint John maar die zien er niet zo pro uit :)

Stam: 9/10 voor Vexx ook blij te maken :)


74%

Geen verdediging klopt volledig, maar defence is moeilijk te halen als je geen aanvallen binnen krijgt of je stamleden rondom je geen aanvallen krijgen. Dus dat heb je niet in de hand denk ik dan?

Reputatie volledig begrijpbaar, ik ben een onbekende als je tw-stats bekijkt is het nu al weer 2jaar geleden dat ik nog eens gespeeld heb.

andere 2 daaronder check!

beoordeel mij eens :(

Wil gerust proberen :)

punten 9/10, je toont een felle stijging maar heb daar vragen bij... ODA steeg relatief weinig als ik vergelijk met je puntenstijging dus lijkt een speler die stopt/fusie. Maar neemt niet weg mooi dat het een mooie grafiek is.

Reputatie: ken je niet mede door de reden in bovenstaande post

Ligging: Lijken nog voldoende mogelijkheden in c25 en daar rond

stam: wijk ik niet veel over uit buiten het leden aantal. 37 beetje veel niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64683

Guest
spelers die stoppen schenken veel hun dorpen aan mij :)
de laatste speler dat ik heb geedelt is verhuisd naar c15 naar boven in ik kreeg zijn dorpjes in c25
lekker makkelijk hier maar ga wel eens moeten beginnen bueken hierop :p
 

DeletedUser

Guest
Ja leek me ook zo meer dan het dubbele gestegen in 2weken +180k punten naar 420+ ofzo terwijl ODA maar stijgt met 100K.. spijtig maar wel leuk als je niet veel moet doen voor veel dorpen te hebben
 

DeletedUser64683

Guest
je hebt altijd tijd om je ODA op te halen :)
vroeg of laat moet die toch eens omhoog :p
het kan niet altijd zo blijven maar hoelanger het blijft hoe beter e :p
 

DeletedUser7909

Guest
Ammumu

[Punten 8/10 Ziet er goed uit. Staat lekker hoog op de ranglijst.
ODA 6/10 Vind ik wat minder zo te zien niet echt gevochten voor je dorpen of gewoon zuinig op je troepen?
Reputatie -/10 Ken je niet echt dus kan hier niet veel over zeggen :)
Ligging 9/10 Hele mooie ligging voor zover ik kan zien geen gevaarlijke tegenstanders in je buurt en stam ligt niet ver weg mocht je toch onder vuur liggen, maar ook weer niet zo dichtbij dat je problemen krijgt met edelen.
Stam 9/10 Een goede stam van wat ik gehoord heb. Ken sommige leden en lijken me topspelers.

Gemiddelde: 8
 

DeletedUser64131

Guest
hehe komt omdat dit een nieuwe account naam is ;)

Inderdaad de ODA is aan de lage kant, komt omdat ik een heel makkelijke buurt heb.. noobies die het verschil tussen een fake niet kunnen onderscheiden.

8/10 is niet slecht ;)
 

DeletedUser14450

Guest
04th April 2012 gestart:

punten: 7/10 Niet zo'n wow-gevoel als ik jouw stijging zie, al ga je toch nog goed vooruit :)

OD: 6/10 (Geen verdediging of nauwelijks en) een redelijke ODA, al kan dat beter :)

Reputatie: 6/10 820k punten behaald op w14

ligging: 9/10 Ziet er goed uit, zeer dicht tegen de stam Order of Saint John maar die zien er niet zo pro uit :)

Stam: 9/10 voor Vexx ook blij te maken :)


74%

jij bent goed bezig:p Maar kijk top 10 stammen ODA, says nuf ;)
 

DeletedUser

Guest
Darkprince2

Punten 8/10 Mooi en hoog in de ranglijst top 100!
ODA 9/10 Je staat 76ste in de ranglijst en 20ste in ODA bijna perfect.
Reputatie -/10 Ik speel voor de eerste keer tribalwars dus ik ken niemand.
Ligging 8/10 Je licht goed omdat er zeer veel farmdorpen liggen voor je maar de edelruimte is beperkt tot lagere spelers.
Stam 10/10 Nr1 in de ranglijst en nr 2 bij ODA

Gemiddelde: 8.75

Ik wil ook wel es gerate worden :p
 

DeletedUser

Guest
Charless...

Punten: 8/10 je toont wel een goede stijging zie 30k ofzo in een week. gaat lekker snel.
ODA: 7/10 Kan beter maar kan ook veel slechter. Je hebt al enige moeite gedaan om dorpen te veroveren. ODD is wat aan de lage kant maar dat bepaal je zelf niet.
reputatie: 8/10 Ik weet niet of je nog op andere werelden gespeeld hebt? (tw-stats zegt niets) Maar als dit de eerste keer is ben je zeker niet slecht bezig.
Ligging: 7/10 Voor zover ik er zicht op heb, is er nog een ruim aanbod aan mogelijkheden/ruimte voor je account.
Stam: 8/10 ziet er een snelle groeier uit die hopelijk nog van zich laat horen.

gemiddelde: 7.6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan