De stam Relax.

DeletedUser

Guest
hahaha nee, faal, je hebt net laten zien dat je vv pas later is begonnen en vroeger is gestopt dan dat je je eigen stamleden al aan het verkloten waart door het hele vv gedoe met hun troepen weg te sturen en te edelen.. :)

hahahahahaha juist
 

DeletedUser

Guest
haha nee deking en sirjasko waren hele goede redenen voor. en dat weet iedereen.

Deking was een verader en die is meteen geinternd. En sirjasko kijk even op zijn twstats hoe lang hij dat dorp heeft.
Net want die was voor mij iemand uit de stam ging stoppen en we mochten allebei een dorp
 

DeletedUser

Guest
-.-"

Eigenlijk gaat dit gewoon om Luukie15 en Relax... Dus ik snap niet waarom jullie je er zo mee bemoeien. Ik snap ook niet waarom hij dit online heeft gezet.. Shciet hij niet echt veel mee op ;)

Aangezien het op het AF staat mogen wij ermee bemoeien, te moeilijk om dat te begrijpen?

En als ik jullie beiden was, ga gewoon van het AF af en bespreek dit samen via PM want dit verlaagt jullie niveau.

Tip: Maak is betere screenshots zodat alles leesbaar is en ook die van alle PM's die zo net zijn geplaatst, in verband van wijzigingen.
 

DeletedUser

Guest
Hij nam er toen twee. en mijn edels de liepen al dus toen had ik hem alsnog

Ik wil dit echt wel niet via hier doen hoor. alleen hun geven mij de kans niet. in plaats daarvan heb ik inmiddels al weer 39 aanvallen op mijn dak

En @langemage dan niet effe de hele pm laten zien? laf hoor
.
luukie15 vandaag om 15:30 uur
Misschien is dit interessant voor jullie stam

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=145640

laffe lui zijn jullie!

luukie15 vandaag om 15:55 uur
Btw dat jij me aanvalt vind ik al helemaal laf we zaten bij elkaar in de stam. Je kent me. Ik heb jou nooit aangevallen om die reden. En dan dit?

langemage vandaag om 15:56 uur
Welke stam?

En ik vind het erg triest wat je met king of cod hebt gedaan en al die andere mensen die je genaait hebt.

Daarom

luukie15 vandaag om 15:57 uur
Vriend hoezo snap je nou niet dat ik dat niet was?
Waarom begrijp je dat gewoon niet.
En die stam waar jij samen met mij en les durex in zat

luukie15 vandaag om 15:57 uur
A.

langemage vandaag om 16:02 uur
Je hebt king of cod geëdeld. Waarom was dat?
Hij staat trouwens nogsteeds als een bg van jou.
En bij A. kan ik je niet zo heel goed herinneren maar dat zal wel zo zijn.

luukie15 vandaag om 16:05 uur
King of cod heeft nooit bij mij in de stam gezeten . Die heb ik gewoon eerlijk gepakt!

langemage vandaag om 16:05 uur
Hij is je BG. Hij heeft in de stam FW gezeten dat zie ik nu op TWstats...

luukie15 vandaag om 16:07 uur
Ja maar kijk even wanneer. lang nadat ik zijn eerste dorp pakte. sindsdien heb ik hem ook niet meer aangevallen

langemage vandaag om 16:08 uur
Maar hij was je bg toch?

Ik heb toen van Why so Serious ( toen nog geen stamgenoot) vernomen dat je hem uit het niets aanviel en hem overnam.

luukie15 vandaag om 16:10 uur
Nee ik was toen geen bg van hem
dat ben ik daarna pas geworden omdat ik hem wou helpen met verder bouwen omdat ik zijn eerste dorp had gepakt

langemage vandaag om 16:12 uur
Jawel dat stond al een hele tijd in zijn profiel want ik wou hem ook aanvallen maar ik deed dat niet omdat hij sterkere Bg's had ;)

luukie15 vandaag om 16:32 uur
Sorry maar ik weet toch echt 100% zeker dat ik geen bg met het hem had toen ik zijn 1e dorp overnam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64775

Guest
-.-"

En @langemage dan niet effe de hele pm laten zien? laf hoor
.

Hij had dat gepost om 16:06 slimmerd -.- de andere bericht van jouw kwam minuten later hoe kon hij die er dan ooit nog op zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha oke klopt mijn fout.

Maar dan nog niet even wachten op mijn antwoord. maar oke ik zal de volgende keer iets beter kijken
 

DeletedUser

Guest
Mensen gaan nu slecht denken over onze stam door hem ;) terwijl hij het eerste was die begon met dit.
Bewijzen heb ik zelf genoeg
 

DeletedUser

Guest
zo een grote noobs heb ik nog nooit gezien:eek:
ik stel voor dat je maar stopt met het spel,zeker als je zo speelt ....
 

DeletedUser

Guest
Maar @Relax.

Willen jullie mij de kans geven om terug te komen in de stam?
zodat ik aan jullie alles persoonlijk kan bewijzen. En vragen kan beantwoorden?
 
Bovenaan