Topspelers

DeletedUser

Guest
Beste topspeler: zit niet veel verschil in maar GrapeXX ligt noch altijd voor maar de andere spelers lopen in dus ik wil noch wel eens zien welke speler binnenkort de eerste plaats overneem of blijft houden

1 GrapeXX Gummi 405.846 49 8283
2 ferdy81 TC 371.065 40 9277
3 djock ON-R 369.963 41 9023
4 Princeps TC 355.483 36 9875
5 Gevaaropdeweg ON-R 355.183 44 8072

De eerste plek word denk ik binnenkort overgenomen door ferdy81 want die heeft wel tijd grapexx ;)


1 TC 5.381.490 5.566.995 44 126.523 670 8.309
2 Origin 5.343.790 5.419.524 41 132.184 658 8.236
3 Gummi 4.530.217 4.530.217 22 205.919 522 8.679

De beste stam is op dit moment naar mijn mening is TC ze liggen niet zo verspreid als andere stammen in de top 3 en orgin is er pas net door een fusie dus we moeten eerst noch zien of ze het gaan redden maar ik denk dat dat wel goed gaat komen. Gummi is goed heeft het beste puntengemiddelde en de meeste leden in de top 20 (zegt niet alles het gaat ook om de samenwerking en het aantal troepen)

Deze stammen liggen allemaal dicht bij mekaar kwa kwaliteiten we zullen dus noch moeten kijken welke stam het het langst gaat volhouden

Dit was mijn mening

Verder wens ik iedereen noch veel suc6 op w8
 

DeletedUser17217

Guest
.... Als On-R ook een fusie uitvoert met een topstam staat ie ook in de top 3
beetje slap dat ze om in de top te komen een fusie uitvoeren:confused:
 

DeletedUser

Guest
Beste topspeler: zit niet veel verschil in maar GrapeXX ligt noch altijd voor maar de andere spelers lopen in dus ik wil noch wel eens zien welke speler binnenkort de eerste plaats overneem of blijft houden

1 GrapeXX Gummi 405.846 49 8283
2 ferdy81 TC 371.065 40 9277
3 djock ON-R 369.963 41 9023
4 Princeps TC 355.483 36 9875
5 Gevaaropdeweg ON-R 355.183 44 8072

De eerste plek word denk ik binnenkort overgenomen door ferdy81 want die heeft wel tijd grapexx ;)


1 TC 5.381.490 5.566.995 44 126.523 670 8.309
2 Origin 5.343.790 5.419.524 41 132.184 658 8.236
3 Gummi 4.530.217 4.530.217 22 205.919 522 8.679

De beste stam is op dit moment naar mijn mening is TC ze liggen niet zo verspreid als andere stammen in de top 3 en orgin is er pas net door een fusie dus we moeten eerst noch zien of ze het gaan redden maar ik denk dat dat wel goed gaat komen. Gummi is goed heeft het beste puntengemiddelde en de meeste leden in de top 20 (zegt niet alles het gaat ook om de samenwerking en het aantal troepen)

Deze stammen liggen allemaal dicht bij mekaar kwa kwaliteiten we zullen dus noch moeten kijken welke stam het het langst gaat volhouden

Dit was mijn mening

Verder wens ik iedereen noch veel suc6 op w8

TC staat eerste omdat ze 6 spelers voor ons neus hebben weggepikt die eerst naar ons toe zouden komen dus het gaat TC echt om de punten lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
TC staat eerste omdat ze 6 spelers voor ons neus hebben weggepikt die eerst naar ons toe zouden komen dus het gaat TC echt om de punten lijkt mij.

Kan weet ik nix van maar de stammen liggen allemaal dicht bij elkaar dus er kan noch van alles gebeuren
 

DeletedUser15154

Guest
Zolang er nog geen echte monsterclusters zijn, kan je nog niks zeggen over de ligging.

Als gummi helemaal aan elkaar komt te liggen, durf ik nu al te zeggen dat ze W8 gaan ownen.

Mochten TC Origin of een andere stam een snelle uitbreiding hebben, en elkaar niet in de weg gaan liggen, ownen zij w8.

Who knows?

Kijk het nog een maandje of 2 aan, en je hebt het antwoord..
 

DeletedUser

Guest
Zolang er nog geen echte monsterclusters zijn, kan je nog niks zeggen over de ligging.

Als gummi helemaal aan elkaar komt te liggen, durf ik nu al te zeggen dat ze W8 gaan ownen.

Mochten TC Origin of een andere stam een snelle uitbreiding hebben, en elkaar niet in de weg gaan liggen, ownen zij w8.

Who knows?

Kijk het nog een maandje of 2 aan, en je hebt het antwoord..

heeft gelijk maar ik denk dat gummi toch 1 van de grootste kans hebbers is
 

DeletedUser

Guest
idd als gummi de gaten kan dichten heb ze *World Control*
Doen ze dit niet en TC of Een andere stam met potentie fuseerd of krijgt een enorme speler naar beneden dan kunnen die wel eens *World Control* krijgen dus het is eigenlijk nu w88 tot het moment dat een stam plotseling de no1 plek neemt of Gummi het gat dicht maakt ;) ik en nog wat andere zullen die stammen gegarandeerd in de gaten houden, en wat ik ook opgemerkt heb dat |U| weer een comeback heeft gemaakt aangezien ze nu 11 staan :p
 

DeletedUser

Guest
Dit geeft ook duidelijk beeld over origin...

Iedereen spreekt over Gummi of TC zoals iedereen wel weet de 2 top stammen van w8, maar origin die momenteel op nr1 staan vreest niemand voor...
 

DeletedUser

Guest
Ik hou de ranking niet zoveel in de gate maar idd Origin wordt totaal niet gevreesd ^^ een soort schaduw-stam
 

DeletedUser

Guest
Ik vrees geen stammen. Ik vrees spelers die veel troepen hebben en een beetje kunnen timen :) Waarschijnlijk gaan de stammen die er nu zijn allemaal dood, of ze fuseren, en dan komen er weer nieuwe stammen etc etc. Ik denk dat je op dit moment niet kan zeggen dat TC of Origin dé stam wordt. Je kunt bijvoorbeeld wel zeggen dat er voor GrapeXX en Ferdy81 een mooie toekomst te voorspellen is :)
 

DeletedUser15154

Guest
Dit geeft ook duidelijk beeld over origin...

Iedereen spreekt over Gummi of TC zoals iedereen wel weet de 2 top stammen van w8, maar origin die momenteel op nr1 staan vreest niemand voor...

Maar op wat voor manier zijn zij eerste geworden..

Ik geloof er niet in dat er daar een perfecte samenwerking is.

Aangezien Breakdown niet echt een favoriet persoon is, is de stam nu al verkloot.. Ik geloof niet in Origin.. Gummi of TC zijn voor mij op dit moment dé stammen..
 

DeletedUser15154

Guest
Daat heet de underdog positie. Maar ik beloof dat wij bekender gaan worden.

Hoelang denk je dat dit gaat duren..

Sinds Breakdown in die stam zit, is de naam toch al verpest.. Dus je zal hooguit beurchter worden...
 

DeletedUser15154

Guest
Lol..

je moet is een groot aantal pagina's terug.. daar hij heeft het goed verknald voor een hoop forum mensen.. Daarmee heeft hij meteen HRE verknald...

Aangezien ik Origin niet anders ziet als HRE vind ik het nog steeds niet zo veel waard.

Ps. hij probeerde mij voor gek te zetten, wat hem niet lukte..
 

DeletedUser

Guest
Lol..

je moet is een groot aantal pagina's terug.. daar hij heeft het goed verknald voor een hoop forum mensen.. Daarmee heeft hij meteen HRE verknald...

Aangezien ik Origin niet anders ziet als HRE vind ik het nog steeds niet zo veel waard.

Ps. hij probeerde mij voor gek te zetten, wat hem niet lukte..

Volgens mij zit ik er al vanaf het begin in.
Volgens mij staat TC eerste door een fusie met DoA..

En wat probeerde ik jouw nou voor gek te zetten? Dat is niet nodig bij spelers van Gummi, dat doen ze zelf wel.
 

DeletedUser15937

Guest
Volgens mij zit ik er al vanaf het begin in.
Volgens mij staat TC eerste door een fusie met DoA..

En wat probeerde ik jouw nou voor gek te zetten? Dat is niet nodig bij spelers van Gummi, dat doen ze zelf wel.

1.Is geen fusie, maar Doa is ons gewoon gejoined.
2.Als je grappig wilt zijn, doe dit dan in correct Nederlands.
 

DeletedUser

Guest
Pas op met je woorden breakdown, je staat op het punt om 1 van de stammen met de meeste potentie om het tot het eind te halen uit te schelden.
Ik kan hier ook nog wel eens even je aanvraag bij Gummi een tijdje terug posten.
Kijken wie zich dan voor paal zet.
 
Bovenaan