RES valt uit elkaar?

DeletedUser43327

Guest
Res en daniel zijn echt slecht. :D

En waarom zou het wonderbaarlijk zijn dat we tegelijkertijd met Pi aanvallen?
Is dat toeval? Of zit er misschien meer achter?

prive namen noemen mag niet he

Reden: Mortal en res is slecht :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja ik wel, ik lach me steeds dood ik dit lees:
The Mortal foundation
ook uw toekomst !


Even een serieuze vraag, vind je jezelf en je stammetje dan echt zo goed?

Gelukkig komt dit van iemand die veel bereikt heeft in de wereld.... :)

Totaal:
Res: Puntentotaal: 181.069.054
Vs
Vijanden: 1.312.322.758

'goed' is natuurlijk relatief, maar met ruim 1 miljard punten minder aan punten....
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig komt dit van iemand die veel bereikt heeft in de wereld.... :)

Totaal:
Res: Puntentotaal: 181.069.054
Vs
Vijanden: 1.312.322.758

'goed' is natuurlijk relatief, maar met ruim 1 miljard punten minder aan punten....

Dus als wij jou redenering hier moeten volgen komt het erop neer dat alle stammen maar één vijand hebben en dat is res.? Iedereen op w9 valt enkel res. lastig, de top stammen zijn één groot team dat res. aanvalt.


En ehm geloof jij dat dan zelf ook? Zoja, je kan altijd bij mij komen om je hart te luchten hoor :).
The Lordjappe foundation, ook U toekomst!
 

DeletedUser

Guest
Waar praat je nou over man? Volgens mij snap jij het niet helemaal.
 

DeletedUser

Guest
Ik volg gewoon jou redenering.

Je probeert res. op te hemelen met getallen die op niets slaan.
Het komt er gewoon op neer dat res. vol inactieven zit (daantje is één mooi voorbeeld) en dat jij als stamleider een faaltje bent, iedereen probeert je dat hier duidelijk te maken.
Maar ja, je zou mortal niet zijn als je het niet beter weet dan iedereen hé.
 

DeletedUser64014

Guest
Ik volg gewoon jou redenering.

Je probeert res. op te hemelen met getallen die op niets slaan.
Het komt er gewoon op neer dat res. vol inactieven zit (daantje is één mooi voorbeeld) en dat jij als stamleider een faaltje bent , iedereen probeert je dat hier duidelijk te maken.
Maar ja, je zou mortal niet zijn als je het niet beter weet dan iedereen hé.

waarop bazeer jij dat ik inactief ben? en waarop bazeer je dat mortal een slechte stamleider is? je hebt hem nooit als stamleider gehad
 

DeletedUser

Guest
Ik baseer mij op de stats. En je weet het hé, stats liegen nooit.
 

DeletedUser

Guest
Idd, ik ga het laten voor wat het is.

Conclusie: Res.= fail
We zien wel wat de tijd brengt, en daan nu ik co-speler op xamo ben kunnen we nog steeds vijandjes blijven hé :).
 

DeletedUser43327

Guest
Ik volg gewoon jou redenering.

Je probeert res. op te hemelen met getallen die op niets slaan.
Het komt er gewoon op neer dat res. vol inactieven zit (daantje is één mooi voorbeeld) en dat jij als stamleider een faaltje bent, iedereen probeert je dat hier duidelijk te maken.
Maar ja, je zou mortal niet zijn als je het niet beter weet dan iedereen hé.

jij bent niet de slimste he?

het verschil in punten is gigantisch, jullie hebben zo veel meer clears, zo veel meer def. natuurlijk staat res dan achter, niets kan dat verschil klein maken, zelfs moraal niet.
 

DeletedUser

Guest
Heej Mortal boy poekie poekie, kom eens hier, ik wil je wat zeggen:





res=fail







:D
 

DeletedUser43327

Guest
Juist Uchiha madara, dat probeer ik uit te leggen.

Naja, geloof mij, ik heb niets tegen Pi, misschien een enkeling, maar toen ik nog speelde was het verschil ook groot, en zei ik dat ook. Vertel je dat aan hun, dat daarom de strijd zo slecht is, en je niet kan winnen eigenlijk, is het maar huilen of wat dan ook.
 

DeletedUser52024

Guest
Dat ze achter staan is meer dan logisch, het klopt dat wij meer def en meer off hebben.

Maar zoals Timofilmar en Koning Perry die te lui zijn om hun directe grens te stacken en vaak zelfs de dorpen als OS ergens anders hebben staan zodat wij in heerlijk tempo kunnen edelen is gewoonweg slecht.
Edels sturen die soms meer dan een dag lopen is gewoon slecht, 100 volle clears sturen op 1 dorp (dat makkelijk gestackt kan worden) is gewoon faal.

Hiermee wil ik niet zeggen dat alle spelers in Res. zo zijn.
SINT TODOR doet het redelijk goed vind ik, maar sommige anderen..
 

DeletedUser43327

Guest
Dat ze achter staan is meer dan logisch, het klopt dat wij meer def en meer off hebben.

Maar zoals Timofilmar en Koning Perry die te lui zijn om hun directe grens te stacken en vaak zelfs de dorpen als OS ergens anders hebben staan zodat wij in heerlijk tempo kunnen edelen is gewoonweg slecht.
Edels sturen die soms meer dan een dag lopen is gewoon slecht, 100 volle clears sturen op 1 dorp (dat makkelijk gestackt kan worden) is gewoon faal.

Hiermee wil ik niet zeggen dat alle spelers in Res. zo zijn.
SINT TODOR doet het redelijk goed vind ik, maar sommige anderen..

Aaaah, nu hoor ik toch namen :)

Had een accountje daaro, zaten toen nog niet in res. Wouden we naar Pi toe, en komt de eigenaar leuk het password veranderen, klootzakken :) Die koning perry vroeg toen ook alleen maar om OS omdat jij hem aanviel destijds.
 
Bovenaan