RES valt uit elkaar?

DeletedUser23133

Guest
Ik vind wel dat jullie allemaal erg lelijk doen tegen Mortal :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, true, maar dat mannetje moet niet denken dat hij nu opeens de grote meneer kan gaan uithangen na zijn eerdere infantiele gedrag. Daar trap ik natuurlijk niet in ;)

Voor de rest nog 180M te gaan en dan zijn we van het soepzooitje af. Tis jammer voor die paar fatsoenlijke spelers die in die club zitten, maar colateral damage is nu eenmaal onvermijdelijk in een oorlog.
 

DeletedUser37875

Guest
Ik ga er niet eens meer op in, jij kan enkel 'wellus-nietus' roepen en er moet iemand verstandig zijn anders blijft dit eeuwig doorgaan en dat vindt de rest van de community ook niet geweldig dunkt me.

Ik bemoei me er trouwens niet mee, ik wil alleen duidelijk hebben dat Res. wat meer respect verdient dan dat het krijgt.

werkelijk prachtig hoe je jezelf blijft tegenspreken... drvr alleen al doe ik het :D


Altijd maar hetzelfde gezeik hoe slecht Res. wel niet is, dan hier nogmaals de feiten, waarbij ik mijzelf even quote:



Totaal:
Res: Puntentotaal: 181.069.054
Vs
Vijanden: 1.312.322.758

Gelukkig komt dit van iemand die veel bereikt heeft in de wereld.... :)

Totaal:
Res: Puntentotaal: 181.069.054
Vs
Vijanden: 1.312.322.758

'goed' is natuurlijk relatief, maar met ruim 1 miljard punten minder aan punten....

op dit gejank heb ik dacht ik toch al heel duidelijk gereageerd: je kan maar oogsten wat je zaait, je zoekt't eerst zelf op en dan ga je janken... :eek:

Waar praat je nou over man? Volgens mij snap jij het niet helemaal.

ik denk dat je het zelf blijkbaar nog niet helemaal snapt... maar vergeet vral de bedank knopjes niet :p

jij bent niet de slimste he?

het verschil in punten is gigantisch, jullie hebben zo veel meer clears, zo veel meer def. natuurlijk staat res dan achter, niets kan dat verschil klein maken, zelfs moraal niet.

***zucht*** ben je nu tegen 'n spiegel bezig of zo? :rolleyes:

Ik zie nergens argumenten.

leer dan lezen :p

Jammer, dat er geen dislike-button is :mad:

dan toch nog iemand! :D
 

DeletedUser

Guest
Doe jij nou ook al mee met het pesten van mortal, jagdje? Had ik niet van je verwacht....
Je stelt me teleur!
 

DeletedUser

Guest
Ik zie hier redelijk veel volwassen mensen heel kinderachtig doen.
 

DeletedUser43327

Guest
Kom je dan eindelijk uit je ei?:p

ik zit allang niet meer in een ei! denk ik...

maar dan ben ik wel 18 dus moet ik volwassen zijn :mad:

me ouders janken nu al over zorgverzekering, huis ding inschrijven en al die bullshit :mad:
 

DeletedUser61186

Guest
Al die fora met verbale oorlogen! Voer nu eens oorlog op TW en niet hier! :mad:
 
Bovenaan