RES valt uit elkaar?

DeletedUser43327

Guest
waar lul je nu nog steeds over: ik zei dat ik het over de periode ervr had, dat ze je erna hebben kunnen gebruiken is iets anders

Komop zeg, dat kan je geen eens een faal noemen.

En eh, daarvr heb ik geen idee hoe ik dat moet lezen, het kan ook voor W9 zijn, en toen kende jullie mij nog niet.

Trib was een faal, maar niet van mij. Ik ga geen gewonnen zaak nog aanvechten, zeker niet als 90% van w9 dikke pussy's zijn die niet eens durven aan te vallen.

Dat het account een puinhoop is als ik erop kom, is niet mijn schuld.

Maarja, jij noemt het een faal, ik niet. klaar zo.
 

DeletedUser

Guest
Mijn vorige reactie is schijnbaar te hooggegrepen voor jou aangezien we nog steeds een reactie missen van jou.

Achja je weet wat ze zeggen hé.

Never argue with an idiot he will drag you down to his level and beat you with experience.


En met daan kan je geen discussie houden want hij houdt steeds voet bij stuk zonder één degelijk argument boven te halen. Maar ja dat zal hij dan van jou geleerd hebben zeker? :)

Vooral als hij dan zelf nog zegt "De stats liegen niet." dan moet hij maar eens de stats bekijken. Ik ben daarvoor S.niels dankbaar om jullie de stats even mee te delen.
En en daan moet vooral eens beseffen hoe traag hij groeit en hoe hard ik hem heb ingehaald op een jaar tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64014

Guest
jappie, die stats zijn op een tijd frame van voor altijd, en iedereen van res. en cotn zitten daarbij, doe eens de stats van mij alleen tegen cal.? want zo kunnen jullie ook mooi wat stats weg moffelen of niet?

en jappie je moet niet zeiken dat ik traag groei, ik heb teminste een leven en jij niet want je hebt zelf gezegt dat jij thuis werkeloos zit en de heel dag loopt te twen, en jij heb je account ook niet zelf opgebouwt dat heeft xamo voor het grooste deel gedaan.
 

DeletedUser43327

Guest
jappie, die stats zijn op een tijd frame van voor altijd, en iedereen van res. en cotn zitten daarbij, doe eens de stats van mij alleen tegen cal.? want zo kunnen jullie ook mooi wat stats weg moffelen of niet?

en jappie je moet niet zeiken dat ik traag groei, ik heb teminste een leven en jij niet want je hebt zelf gezegt dat jij thuis werkeloos zit en de heel dag loopt te twen, en jij heb je account ook niet zelf opgebouwt dat heeft xamo voor het grooste deel gedaan.

Komop zeg, een oorlog is een oorlog, 1 man wint geen oorlog.

En eh, effe voor de duidelijk heid, heb je gerapporteert. Dat je slecht over hem praat oke, maar geen prive dingen ookal heeft hij ze gezegt.

Enwat boeit het dat hij de hele dag TW doet? hij is WERKLOOS. zit de hele dag dus thuis, wat moet die dan doen, 9 uur per dag solliciteren? Nou geloof mij jochie, maar solliciteren gaat zo makkelijk niet. Dat leer je nog wel, als je wat ouder bent ;)
 

DeletedUser

Guest
jappie, die stats zijn op een tijd frame van voor altijd, en iedereen van res. en cotn zitten daarbij, doe eens de stats van mij alleen tegen cal.? want zo kunnen jullie ook mooi wat stats weg moffelen of niet?

en jappie je moet niet zeiken dat ik traag groei, ik heb teminste een leven en jij niet want je hebt zelf gezegt dat jij thuis werkeloos zit en de heel dag loopt te twen, en jij heb je account ook niet zelf opgebouwt dat heeft xamo voor het grooste deel gedaan.

Ik ga er van uit dat een werkloze altijd om zes uur op staat? Je hebt nog maar eens mijn punt bewezen, hartelijk bedankt!
 

DeletedUser

Guest
hahaha, schep en emmertje... naäpen is toch zo gemakkelijk hè :p
die zijn vr m'n zoontje nb. volgens mij mag ie die gerust al van jou afnemen, op je 16 speel je daar niet meer mee hè

btw, welkom op AF, daar zijn afkortingen en smileys absoluut niet abnormaal... maar soit, die staan hier wsl heel toevallig erbij om aan te klikken. betreffende grammatica: ik ben niet heiliger dan de paus, maar je zult ze toch wel moeten zoeken vrees ik (behalve de hoofdletter, ben ik te lame vr)

"Wat je zegt ben je zelf": heel volwassen XD
waardige discussie op niveau, waar? als jij er bij bent keldert't niveau meestal per direct

je zegt 't zelf: je hebt hier zelfs geen acc meer, waar kom je je dan in moeien? o ja, in dingen waar je maar de helft iets van afweet... terug onder je steen jij :eek:

Ik ga er niet eens meer op in, jij kan enkel 'wellus-nietus' roepen en er moet iemand verstandig zijn anders blijft dit eeuwig doorgaan en dat vindt de rest van de community ook niet geweldig dunkt me.

Ik bemoei me er trouwens niet mee, ik wil alleen duidelijk hebben dat Res. wat meer respect verdient dan dat het krijgt.
 

DeletedUser23694

Guest
Ik ga er niet eens meer op in, jij kan enkel 'wellus-nietus' roepen en er moet iemand verstandig zijn anders blijft dit eeuwig doorgaan en dat vindt de rest van de community ook niet geweldig dunkt me.

Ik bemoei me er trouwens niet mee, ik wil alleen duidelijk hebben dat Res. wat meer respect verdient dan dat het krijgt.
Ik begin jouw gemekker inmiddels wel goed zat te worden zeg. Stop eens met het vervuilen van W9 AF :mad:
Res was en is naab, onze plee-pot die eens goed in de chloor gezet moet worden. De bezem erdoorheen.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik begin jouw gemekker inmiddels wel goed zat te worden zeg. Stop eens met het vervuilen van W9 AF :mad:
Res was en is naab, onze plee-pot die eens goed in de chloor gezet moet worden. De bezem erdoorheen.

Goedzo moon.
Laat maar is zien hoe goed jij kan schoonmaken :)
En als je klaar bent, mag je mijn kamer ook wel doen :)
 

DeletedUser23694

Guest
Wat heb ik jou gezegd, bolletje?
zweep.gif
 

DeletedUser23694

Guest
Ruim die kamer eens op luie, misschien leer je dan wat werken is. Zo niet, zonder eten naar bed :D
 

DeletedUser61161

Guest
Ruim die kamer eens op luie, misschien leer je dan wat werken is. Zo niet, zonder eten naar bed :D

:p
Heb al soli gedaan voor zomer vakantie hoor ;)
En ben al aangenomen :)

De vorige keer was ik 3 maanden met me kamer bezig :p
Dus nee geen zin ;)
Daarom wil ik jou ook inhuren :D
 

DeletedUser

Guest
Altijd maar hetzelfde gezeik hoe slecht Res. wel niet is, dan hier nogmaals de feiten, waarbij ik mijzelf even quote:

Res: Puntentotaal: 181.069.054

Vs.

Pi: Puntentotaal: 631.221.345
ExGa: Puntentotaal: 209.293.706

En als ik zo vrij mag zijn:

Vs:
DM: Puntentotaal: 176.512.198 (die ook mee wilt doen met de aanvallen van Pi)

&

COTN: Puntentotaal: 295.295.509 (die wonderbaarlijk tegelijkertijd aanvallen stuurt met Pi... )

Totaal:
Res: Puntentotaal: 181.069.054
Vs
Vijanden: 1.312.322.758
 

DeletedUser

Guest
Res en Mortal zijn echt slecht. :D

En waarom zou het wonderbaarlijk zijn dat we tegelijkertijd met Pi aanvallen?
Is dat toeval? Of zit er misschien meer achter?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan