The Flop Of the Stairs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Nice ;)
 

DeletedUser60542

Guest
2hp6m1u.png



vind het wel mooi dat je het ook echt precies hetzeflde doet als ik:p
tijd om af te breken in je aanval zetten, I like
 

DeletedUser

Guest
Jezus Chr... voor die aandacht trekkende zielepietjes als Robskeexp zouden ze een nieuw soort forumban moeten bedenken.
Een heel topic met een "interessant verhaal" en een soort van poging tot happy ever after omdat je iemand gesniped hebt...

Zouden we dit met elke trein doen zou het hele AF een chaos worden.
Zet het gewoon bij aanval/verdediging, je hebt echt niet een eigen topic nodig omdat je kan backtimen :eek:

Hij heeft het ook niet zelf gedaan.

Waar gaat dat heen als we voor 1 snipe en 1 aanval nieuwe topics openen:eek:

mag ik vragen wat het nut van dit topic is? :rolleyes:
Deze vragen zijn naar mij gericht, er zijn er al die daar antwoorden hebben opgegeven zoals dit; De ego van levi die te groot was, dat ze zichzelf o-zo pro wanen maar daarvan eigenlijk geen reet klopt. Ook heb ik dit topic geopend omdat er nog geen rete sick gebeurt is op deze wereld, dit is een nice wereld kwa instellingen en er doen zeker veel pro's mee, dus verbaast het me dat er nog bijna niets tofs/leuks/... gebeurd is. Er zijn verschillende meningen hierover, sommigen vinden dit een topic waardig, sommigen niet, helaas zijn de meesten die dit geen topic waardig vinden heel toevallig levi spelers :eek:
Leuk gedaan, maar snipen uit eigen dorp en backtimen zijn nu niet bepaald de moeilijkste dingen om te doen, tegenwoordig staan alle guides daarvoor zelfs (helaas) hier op het AF. Ik heb het al een keer eerder gezegd in een discussie met iemand (weet niet meer met wie, ergens op dit forum was 't iig), geef een middelmatige speler een guide en 3 kansen en hij is ook raak.

Verder is dit natuurlijk geen eigen topic waardig, dit had gewoon bij top/flopspelers gekund.

Ik geef je wel credits voor het slopen van zn verzamelplaatst er zijn er niet veel die daarop komen, al was de uitvoering ietwat slordig. Door een seconde (EDIT: minuut lees ik nu) speling te geven tussen je aanval en je backtime, had hij dit kunnen voorkomen door z'n verzamelplaatst af te breken en te herbouwen in de seconde tussen je aanval en je backtime. Dan had hij een eenvoudige 800ms dodge gehad, en had hij daarna met een edelclear alsnog je dorp gepakt.

Wel grappig dat hij zijn BW niet aanzette op de aanval voor je backtime.. Had je de verzamelplaatst dan alsnog gehad?


Vat het niet te negatief op, je hebt het juiste gedaan. Alleen een goede speler had je counter gewoon ontweken en dan was je alsnog de sjaak. ;)
Op die backtime; het was expres 1minuut zodat het meer leek op een rekenfout
Op die vz attack; Zoals Natuur zei, had ik al uitgerekend met sim. of ik hem daadwerkelijk ging meehebben, er mocht zelfs nog wat deff in het dorpje staan, ik had die sws mee.
Op dat heropbouwen; daarvoor liet ik gerard ook de echt backtime sturen zodat hij strak leek, en TTOTS minder keek naar de 'faalbacktime', dit komt ook doordat we iedereen deden geloven dat hij daadwerkelijk gefaald is. Ik moest zelfs liegen tegen spelers die ik goed ken.

Sorry dat ik niet op alles een antwoord kan geven maar ik ben net thuis :/
 

DeletedUser

Guest
Deze vragen zijn naar mij gericht, er zijn er al die daar antwoorden hebben opgegeven zoals dit; De ego van levi die te groot was, dat ze zichzelf o-zo pro wanen maar daarvan eigenlijk geen reet klopt. Ook heb ik dit topic geopend omdat er nog geen rete sick gebeurt is op deze wereld, dit is een nice wereld kwa instellingen en er doen zeker veel pro's mee, dus verbaast het me dat er nog bijna niets tofs/leuks/... gebeurd is. Er zijn verschillende meningen hierover, sommigen vinden dit een topic waardig, sommigen niet, helaas zijn de meesten die dit geen topic waardig vinden heel toevallig levi spelers :eek:

Omdat één speler van levi een faalactie doet zit daarom de stam niet vol met noobs he?
Wel mooi gesniped van je (;
 

DeletedUser

Guest
Omdat één speler van levi een faalactie doet zit daarom de stam niet vol met noobs he?
Wel mooi gesniped van je (;

Haha klopt, maar sommige pro's erin, er zitten daadwerkelijk pro's in, konden die actie toch wel deels gokken hé? Spelers als K. of J. missen niet in backtimen, dus konden ze het wel raden :)
Nee, cancel is makkelijker. ;)

Klopt, als je het eenmaal kunt verleer je het niet :p
 

DeletedUser

Guest
Jij ziet zoiets wel hun niet, maar jij had ook heel anders geëdelt ben ik bang voor, dan was de kans op de backtimen voor ons al verkleint!
Ik speel enkel bijna speeds, nu weer eens een wereld. Ik zelf had alle 3 de laatste edels gesniped, want nu is het gevaar veel groter dat als je backtime mislukt je je dorp kwijt bent. Inderdaad, tegenwoordig heeft iedereen wel tools voor dingen om te dodgen, ik moet die ook eens gaan opzoeken :p

Mja, voor deze actie moet niemand bij mij komen, toen lag ik namelijk nog lekker in bed bij die snipe en btime xD

Ik snipte enkel laatste omdat ik bij een split + zen incomings na de trein alle bijl ging verliezen :S
 

DeletedUser

Guest
Jij bent dan ook :eek: :confused: ;):) :p :mad: :( :D :rolleyes: :cool::eek::boer: :boog: :bijl: :zwaard: :speer: :verkenner: :licht: :zwaar: :bboog::edelman::buit::ijzer::ridder::ram:



Ik vind 2e dorpje makkelijker. Omdat ik nooit ga snipe uit eigen dorpje als ik 2e dorpje heb.

jij snipe? Meestal moet ik het doen :eek:;)

Tik em aan ouwe: Wat een noob:D
 
Reactiescore
2.303
Pffff 1 dag staat dit topic hier en al 8 paginas verder, dit lees ik niet hoor !

Mooi gedaan robin ;)
En het einde van Levi komt in zicht :D

krijg ik nu ook een bedankje? :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik vind 2e dorpje makkelijker. Omdat ik nooit ga snipe uit eigen dorpje als ik 2e dorpje heb.

Ik heb het op normale werelden pas paar keer hoeven doen en dat verliep makkelijk. Maar vooral op speeds vind ik cancel snipen prettiger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan