The Flop Of the Stairs

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de eer. Pff, wat heb ik zin in de tijd van 200k-500k:D
 

DeletedUser60542

Guest
Deze vragen zijn naar mij gericht, er zijn er al die daar antwoorden hebben opgegeven zoals dit; De ego van levi die te groot was, dat ze zichzelf o-zo pro wanen maar daarvan eigenlijk geen reet klopt. Ook heb ik dit topic geopend omdat er nog geen rete sick gebeurt is op deze wereld, dit is een nice wereld kwa instellingen en er doen zeker veel pro's mee, dus verbaast het me dat er nog bijna niets tofs/leuks/... gebeurd is. Er zijn verschillende meningen hierover, sommigen vinden dit een topic waardig, sommigen niet, helaas zijn de meesten die dit geen topic waardig vinden heel toevallig levi spelers :eek:

Op die backtime; het was expres 1minuut zodat het meer leek op een rekenfout
Op die vz attack; Zoals Natuur zei, had ik al uitgerekend met sim. of ik hem daadwerkelijk ging meehebben, er mocht zelfs nog wat deff in het dorpje staan, ik had die sws mee.
Op dat heropbouwen; daarvoor liet ik gerard ook de echt backtime sturen zodat hij strak leek, en TTOTS minder keek naar de 'faalbacktime', dit komt ook doordat we iedereen deden geloven dat hij daadwerkelijk gefaald is. Ik moest zelfs liegen tegen spelers die ik goed ken.

Sorry dat ik niet op alles een antwoord kan geven maar ik ben net thuis :/

w24 dejavu:p
 

DeletedUser55880

Guest
ik vind dat toch nog steeds knap hoe je dat flikt op speeds. ik heb gisteren even een speedje gedaan maar ben daar echt leek! je scout je buur en binnen 3 sec komen de scouts aan. hoe kan je dan je troepen buiten je dorp hebben?
 

DeletedUser63865

Guest
ik vind dat toch nog steeds knap hoe je dat flikt op speeds. ik heb gisteren even een speedje gedaan maar ben daar echt leek! je scout je buur en binnen 3 sec komen de scouts aan. hoe kan je dan je troepen buiten je dorp hebben?

Dodge tools?
 

DeletedUser63865

Guest
ik ga me er eens in verdiepen denk ik. Je hebt dus apparte tools voor speeds. Ja als je alleen op normale werelden gespeeld hebt is speed toch iets heel anders. Leg eens uit ;):)

Ik doe het meestal gewoon met een farmberichtje, Aanvallen met alle troepen, linkje kopiëren in de snellijst en je rapportje in het archief steken (zo gaat het dus niet verloren)

Je zal wel echte tools hebben maar dit is de manier hoe ik het doe.
 

DeletedUser52174

Guest
Je kunt ook gewoon een target ID url schrijven. die zet je klaar in 100miljoen tabs en dan gewoon T blijven rammen. wanneer je troepen dan terug zijn gaan ze direct weg (a)

duurt te lang om te maken voor speeds voor normale werelden is het baaszs
 

DeletedUser55880

Guest
Je kunt ook gewoon een target ID url schrijven. die zet je klaar in 100miljoen tabs en dan gewoon T blijven rammen. wanneer je troepen dan terug zijn gaan ze direct weg (a)

duurt te lang om te maken voor speeds voor normale werelden is het baaszs

seems good
 

DeletedUser56859

Guest
Je kunt ook gewoon een target ID url schrijven. die zet je klaar in 100miljoen tabs en dan gewoon T blijven rammen. wanneer je troepen dan terug zijn gaan ze direct weg (a)

duurt te lang om te maken voor speeds voor normale werelden is het baaszs

als jij hem hebt wil ik hem ook:D
 

DeletedUser

Guest
ik ga me er eens in verdiepen denk ik. Je hebt dus apparte tools voor speeds. Ja als je alleen op normale werelden gespeeld hebt is speed toch iets heel anders. Leg eens uit ;):)
Moet je even met opera spelen en dan rechtermuisknop klikken op de link met alle troepen nog een keer aanvallen en dat ff in je snellijst plakken.
 

DeletedUser55880

Guest
thanks ga het proberen vanavond :p zijn er mensen die mij wat tips kunnen sturen en een beetje kunnen protecten?
 

DeletedUser

Guest
Wel belangrijk dat hier een apart topic voor geopend wordt. Stel je voor dat je niet genoeg eer zou krijgen als je het bij top/flopspelers zou plaatsen.
 

DeletedUser58625

Guest
Wel belangrijk dat hier een apart topic voor geopend wordt. Stel je voor dat je niet genoeg eer zou krijgen als je het bij top/flopspelers zou plaatsen.

U-MAD-BRO-Arnold-300x298.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan