Sweet 16 VS Classy ODA

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62448

Guest
Het is niet de schuld van Sweet! dat leden de stam verlaten, dat is eigen keuze. Dat is toch wel iets anders dan jouw leden kicken, wat ODA wel heeft gedaan.

Epic fail.
precies hetzelfde heb ik ook een aantal keren gepost alleen kon je dan ODA veranderen in sweet! & het omgekeerde.
Dat FRjeroen inactief was, was ook niet de schuld van ODA.

Laat je frustraties maar gaan.
Onvolwassen mannetje.
Direct weer met de woorden als Noob gaan spelen, shame you!

Ik snap niet waarom je dat nu weer doet, je hebt er totaal geen aanleiding voor.
Speel dit spelletje & we komen elkaar vanzelf tegen, dan zien we wel wie noob is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Epic fail.
precies hetzelfde heb ik ook een aantal keren gepost alleen kon je dan ODA veranderen in sweet! & het omgekeerde.
Dat FRjeroen inactief was, was ook niet de schuld van ODA.

Laat je frustraties maar gaan.
Onvolwassen mannetje.
Direct weer met de woorden als Noob gaan spelen, shame you!

Ik snap niet waarom je dat nu weer doet, je hebt er totaal geen aanleiding voor.
Speel dit spelletje & we komen elkaar vanzelf tegen, dan zien we wel wie noob is.

Dat zou ik niet gezegd hebben :p

T., kom je terug bij mij spelen? Dan zetten we dit mannetje ff op zijn plaats :D
 

DeletedUser

Guest
Speel dit spelletje & we komen elkaar vanzelf tegen, dan zien we wel wie noob is.

Kom maar op vriend.
1 tegen 1, ik zal wel 2 vingers in mijn neus doen en mijn rechterhand vastbinden, dan is het misschien iets eerlijker voor je.

T., kom je terug bij mij spelen? Dan zetten we dit mannetje ff op zijn plaats :D

Is wachtwoord nog hetzelfde? Dan kom ik direct terug om dit noobje ffkes de grond in te beuken.
Lachwekkend dit.

Direct weer met de woorden als Noob gaan spelen, shame you!

Noob is geen scheldwoord :eek:
Misschien dat het je pijn doet de waarheid over jezelf te horen, maar dat maakt het nog geen scheldwoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38984

Guest
Vind ik ook! Ik zeg dat we een stemming moeten houden en dat hij naar ons moet luisteren! :D
 

DeletedUser62448

Guest
Kom maar op vriend.
1 tegen 1, ik zal wel 2 vingers in mijn neus doen en mijn rechterhand vastbinden, dan is het misschien iets eerlijker voor je.



Is wachtwoord nog hetzelfde? Dan kom ik direct terug om dit noobje ffkes de grond in te beuken.
Lachwekkend dit.



Noob is geen scheldwoord :eek:
Misschien dat het je pijn doet de waarheid over jezelf te horen, maar dat maakt het nog geen scheldwoord.

Ik kwam enkel even vertellen wat sweet! ons ook vertelde een paar weken geleden.
Ik zei dat ik er verder niet op in wou gaan, omdat ik al wel verw8e op hevige onzinnige reacties zoals dit.

Lachwekkend? ik word hier zo zat van.
Ik doe nu gewoon hetzelfde als sweet! een paar weken geleden alleen word ik nu aangevallen op het AF.
Enkelen hebben daar blijkbaar kritiek op & zien niet in dat ze zichzelf voor paal zetten omdat ze zichzelf nu tegenspreken.

Er valt toch niet met jou te praten, dus wat zou het.

Vind ik ook! Ik zeg dat we een stemming moeten houden en dat hij naar ons moet luisteren! :D

???
 

DeletedUser38984

Guest
Ik kwam enkel even vertellen wat sweet! ons ook vertelde een paar weken geleden.
Ik zei dat ik er verder niet op in wou gaan, omdat ik al wel verw8e op hevige onzinnige reacties zoals dit.

Lachwekkend? ik word hier zo zat van.
Ik doe nu gewoon hetzelfde als sweet! een paar weken geleden alleen word ik nu aangevallen op het AF.
Enkelen hebben daar blijkbaar kritiek op & zien niet in dat ze zichzelf voor paal zetten omdat ze zichzelf nu tegenspreken.

Er valt toch niet met jou te praten, dus wat zou het.



???

Dat hij terug op W24 komt? T. is een goeie speler hoor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat zou ik niet gezegd hebben :p

T., kom je terug bij mij spelen? Dan zetten we dit mannetje ff op zijn plaats :D

Oke, jij en teun vs mij en die boy hier? Lijkt me wel eerlijk=)

Maar jij bent beter als mij, dus jij mag het:p
ll0ll king heb ik nog niks van gezien dus die mag dat niet:)

Laten we niet te hard van stapel lopen:D

Speed is nieteens een goede speler lol:p
 

DeletedUser55090

Guest
We liggen met een leuk front nu ook deels tegen ODA aan, alsof we er nog meer zin in hadden

Zijde 1:
Spelers: .Ourway
Zijde 2:
Stammen: ODA

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 99
Kant 2: 784
Verschil: 685

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 0
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 652,245
Kant 2: 5,529,846
Verschil: 4,877,601

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,074
Kant 2: 0
Verschil: 18,074

chart
 

DeletedUser55090

Guest
Nee hebben slim gebruikt gemaakt van onze clears. Zitten zeker niet in de buurt;)
 

DeletedUser62448

Guest
Dat hij terug op W24 komt? T. is een goeie speler hoor.

Dat weet ik niet, maar hij heeft wel een grote mond:)
Sweet! krijgt zoveel nieuwe co's of switchen onderin van co's dat ik niet meer weet wie waar speeld;)
Dan heb ik het over het onderste stukje van sweet!.

Heeft Ourway nu de aanvaller?

.ourway heeft gewacht tot ODA wat dorpjes overnam van shiva, vervolgends als ze het zagen stuurden ze er snel een edeltje op af:D
goed doorgedacht, goede actie:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38984

Guest
Dat weet ik niet, maar hij heeft wel een grote mond:)
Sweet! krijgt zoveel nieuwe co's of switchen onderin van co's dat ik niet meer weet wie waar speeld;)
Dan heb ik het over het onderste stukje van sweet!.

Naja ik denk dat je veel van T. moet verwachten.
 

DeletedUser45033

Guest
Dat weet ik niet, maar hij heeft wel een grote mond:)
Sweet! krijgt zoveel nieuwe co's of switchen onderin van co's dat ik niet meer weet wie waar speeld;)
Dan heb ik het over het onderste stukje van sweet!.



.ourway heeft gewacht tot ODA wat dorpjes overnam van shiva, vervolgends als ze het zagen stuurden ze er snel een edeltje op af:D
goed doorgedacht, goede actie:)


heb mijn clears voor een andere stam nodig hé ;)
 

DeletedUser55090

Guest
Je kan ook gewoon zeggen "ik heb 2 dorpen van ODA geëdeld." i.pv. te spammen met lelijke stats...

Je kunt met een achterlijke reactie aan komen. Het is ontopic, het is geen opschepperij, het is gewoon het opfluren van het topic. Als jullie ons kapot gespeelt hadden, had je dit ook laten zien. Je moet niet zo lastig doen gelijk, het is een spel. Een spel met stats, nu is het leuk voor ons een keer wat over te kunnen nemen. Laat ons genieten;)
 

DeletedUser35742

Guest
Als je ODA aan gaat vallen is het aan mij om je kapot te spelen he;) Kijk maar uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan