Sweet 16 VS Classy ODA

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63286

Guest
Ja en jij moet snappen dat 2 dorpen overnemen geen top prestatie is.
 

DeletedUser55090

Guest
Ja en jij moet snappen dat 2 dorpen overnemen geen top prestatie is.

Nooit uit mijn mond horen komen hoor. Hiernaast is het voor je stamgenoten tot nu toe wel een prestatie opzich geweest. Na zoveel aanvallen, en ik denk dat er vele gaan volgen. Je zult hierna leuk intern de haat over ons opstoken en een offensief op touw zetten denk ik zo, maar dat geeft mij niks. Ik vind gewoon dat als je alleen maar op deze toon kunt praten je gewoon beter kan gaan slapen en je mond houden. Nooit 1 woord tegen je gezegt en toch moet je proberen mij belachelijk te maken. Succes ermee "maat"
 

DeletedUser38984

Guest
Nooit uit mijn mond horen komen hoor. Hiernaast is het voor je stamgenoten tot nu toe wel een prestatie opzich geweest. Na zoveel aanvallen, en ik denk dat er vele gaan volgen. Je zult hierna leuk intern de haat over ons opstoken en een offensief op touw zetten denk ik zo, maar dat geeft mij niks. Ik vind gewoon dat als je alleen maar op deze toon kunt praten je gewoon beter kan gaan slapen en je mond houden. Nooit 1 woord tegen je gezegt en toch moet je proberen mij belachelijk te maken. Succes ermee "maat"

Thanks voor de vv trouwens die je nu draait op Abdelya. Hij moet is een actieve co zoeken. :(
 

DeletedUser55090

Guest
Ik ben gestopt zelf op W16 al een aardige tijd. Ik vv dus ook niet meer he, tenminste er is tot op heden nog niet echt iets geweest waar ik gevvt heb. Helaas is na mijn vertrek er wat mis gegaan op fido en wat dorpen verloren maar er staat een topspeler ook daar nog steeds. Die veel VV werk samen met mij vroeger verricht heeft, echt een geweldige kerel.

Abdelya weet me te vinden als ze me nodig hebben
 

DeletedUser38984

Guest
Ik ben gestopt zelf op W16 al een aardige tijd. Ik vv dus ook niet meer he, tenminste er is tot op heden nog niet echt iets geweest waar ik gevvt heb. Helaas is na mijn vertrek er wat mis gegaan op fido en wat dorpen verloren maar er staat een topspeler ook daar nog steeds. Die veel VV werk samen met mij vroeger verricht heeft, echt een geweldige kerel.

Abdelya weet me te vinden als ze me nodig hebben

Ooow nou ja dank je overnamer van je account dan maar :p
 

DeletedUser35742

Guest
Ik ben gestopt zelf op W16 al een aardige tijd. Ik vv dus ook niet meer he, tenminste er is tot op heden nog niet echt iets geweest waar ik gevvt heb. Helaas is na mijn vertrek er wat mis gegaan op fido en wat dorpen verloren maar er staat een topspeler ook daar nog steeds. Die veel VV werk samen met mij vroeger verricht heeft, echt een geweldige kerel.

Abdelya weet me te vinden als ze me nodig hebben

Ik beuk door op het abdelya account tot het weg is, dus wat dat betreft zou ik gewoon altijd die VV bij me hebben staan als ik jou was, f.i.d.o...
 

DeletedUser62448

Guest
Ik ga hier maar niet op in, ooit zal het wel duidelijk worden mag ik hopen ;)

Mij lijkt het veel leuker om het een 1 vs 1 gevecht te laten worden:)
Jou account is 2x zo groot & je ben beter:D
Ook ik betaal totaal niet voor Tribalwars, dus het voordeel van overzicht heb je voor;)

Ik heb alles tegen mij zitten, dus Teun heb je niet nodig hoor:D
Als je die wel nodig hebt dan zou ik graag dragonshield3 willen hebben:p
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt het veel leuker om het een 1 vs 1 gevecht te laten worden:)
Jou account is 2x zo groot & je ben beter:D
Ook ik betaal totaal niet voor Tribalwars, dus het voordeel van overzicht heb je voor;)

Ik heb alles tegen mij zitten, dus Teun heb je niet nodig hoor:D
Als je die wel nodig hebt dan zou ik graag dragonshield3 willen hebben:p

Denk je dat die gaat deffen op een acc zonder pa? Naief:D
 

DeletedUser

Guest
Daar zou ik voor kunnen zorgen zou het noodzakelijk zijn:D
Maar PA is handig, je moet er niet afhankelijk van gaan worden.

Challenge: Speel op een paar milj acc zonder PA en krijg attacks of nog beter, een massa.

Als je dan al je dorpen kan behouden dan vind ik je pro :D
 

DeletedUser62882

Guest
Mij lijkt het veel leuker om het een 1 vs 1 gevecht te laten worden:)
Jou account is 2x zo groot & je ben beter:D
Ook ik betaal totaal niet voor Tribalwars, dus het voordeel van overzicht heb je voor;)

Ik heb alles tegen mij zitten, dus Teun heb je niet nodig hoor:D
Als je die wel nodig hebt dan zou ik graag dragonshield3 willen hebben:p

als je niks aan TW wilt spenderen warom ga je dan niet van die enquete's invullen
zodat je tenminste PA hebt als Speedie jou gaat attacken..
 

DeletedUser55090

Guest
Ik beuk door op het abdelya account tot het weg is, dus wat dat betreft zou ik gewoon altijd die VV bij me hebben staan als ik jou was, f.i.d.o...

Ahja heb nog geen mail gehad of bericht op het AF. Tot op heden bemoei ik me nergens mee, ik denk dat je een leuke strijd zou krijgen als ik me ermee bemoei:)
 

DeletedUser62448

Guest
als je niks aan TW wilt spenderen warom ga je dan niet van die enquete's invullen
zodat je tenminste PA hebt als Speedie jou gaat attacken..

Ja, maar je moet voortaan ontvangstbevestiging invoeren, dus ik moet mijn eigen mail adress invoeren, heb ook wel eens ander tel nummer enz geprobeerd, dan krijg je de PP niet.
Ofwel word je dan thuis gebeld over verzekeringen & andere zooi.
Mag ik mijn ouders weer gaan uitleggen hoe het zit;)
die bedrijven laten je niet met rust, ze bellen je 3x per dag, 1 hele week lang.

Challenge: Speel op een paar milj acc zonder PA en krijg attacks of nog beter, een massa.

Als je dan al je dorpen kan behouden dan vind ik je pro :D

W22, 2.750.000, zonder PA grootgebracht;) ( nog geen grote aanvallen gekregen, enkel aan het begin van de wereld ).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
2,75 mil :eek:

Weinig of veel zonder PA? Kon nog veel meer hoor, maar was mijn 1e wereld dus dan heb je geen snelle start & de nummer 1 van de wereld lag nog geen 5 vlakjes naast mij & dus had ik daar elke dag dreiging van.

Waarom mijn naam noemen als je mij niet kent?

Ik ken je niet nee, dacht dat jij altijd op HBS speelde.
Heb ik jou naam genoemd dan? volgends mij niet.
Ja ll0ll king je AF naam dat wel, maar wij hebben wel vaker overhoop gelegen op het AF niet? gewoon een gewoonte geworden:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan