Backstab + valse beschuldigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Erg laag dit, nooit leuk om zo na een leuke nacht weer online te komen.
Hopelijk blijft de schade bij de meeste accounts beperkt.
 

DeletedUser

Guest
Nee het is koen ?
De speler van koenn55 die de vv had van Grobe, dus hoe zou ik dan Dylan kunnen zijn?

Nu ja als je me niet geloofd mij boeit het niet. Wou gewoon weten wat je van mij moest weten...

Lul niet, we weten allemaal wie je bent.
 

DeletedUser16501

Guest
Nee het is koen ?
De speler van koenn55 die de vv had van Grobe, dus hoe zou ik dan Dylan kunnen zijn?

Nu ja als je me niet geloofd mij boeit het niet. Wou gewoon weten wat je van mij moest weten...

Maar sowieso ben jij medeplichtig aangezien jij van zijn praktijken wist. Jij was VV'er van het acc Grobe zowel ook VV'er van Ik houd van treinen.
 

DeletedUser28152

Guest
Lul niet, we weten allemaal wie je bent.


Geloof het dan niet, mij interesseert het echt niet ;)


En nee die waren inderdaad van Dylan. Maar toen heb ik het passwoord veranderd van dit forumaccount. Of zou hij zomaar een nieuw forumaccount aangemaakt hebben ? (.Excision)




Maar sowieso ben jij medeplichtig aangezien jij van zijn praktijken wist. Jij was VV'er van het acc Grobe zowel ook VV'er van Ik houd van treinen.

Ik ben medeplichtig omdat ik een vv aanneem? En ik kreeg daarstraks vv aanvraag van Ik houd van treinen. , ik stuur hem nog een mededeling waarom ik deze vv kreeg. ( Dit kan hij ook bevestigen na zijn ban ) Toen ik de vv aannam was het account al geblokkeerd. Nu moogt gij mij wel is nekeer vertellen hoe da ik hier iets mee te maken heb?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naja, 'hacken'... Hij had ons wachtwoord, en wss van de andere slachtoffers ook, een co-speler heeft altijd je wachtwoord.

Inderdaad..
Jullie kennen het verschil niet tussen hacken en wat er hier is gebeurd..

Ik was grobe ( da suckte ) ben ne noob i know, kan ni starten..
dus zocht een goed accountje ik had veel tijd, Zo kwam ik bij EasyPie ( maar als nachter )
daar had ik geen zin in.. Dus kwam ik Niels tegen ( Ik hou vn treinen ) echt top account heb er dagen lang dagco gespeeld..

Ik wou gewoon geen 5dagen wachten om dan pas te kunnen loggen
daarom is dat banned ;s
Ma van backstab nzo is gewoon zever ik heb die 9 kata/ram aanvallen ni op ik hou vn treinen gestuurd é :mad:
 

DeletedUser52174

Guest
Wat een stomme aap ben jij zeg, 'geen zin om 5 dagen te wachten'. Hiermee verkloot je het spel voor de mensen die wel serieus kunnen spelen.
 

DeletedUser63865

Guest
Inderdaad..
Jullie kennen het verschil niet tussen hacken en wat er hier is gebeurd..

Ik was grobe ( da suckte ) ben ne noob i know, kan ni starten..
dus zocht een goed accountje ik had veel tijd, Zo kwam ik bij EasyPie ( maar als nachter )
daar had ik geen zin in.. Dus kwam ik Niels tegen ( Ik hou vn treinen ) echt top account heb er dagen lang dagco gespeeld..

Ik wou gewoon geen 5dagen wachten om dan pas te kunnen loggen
daarom is dat banned ;s
Ma van backstab nzo is gewoon zever ik heb die 9 kata/ram aanvallen ni op ik hou vn treinen gestuurd é :mad:

Waarom probeer je er nog een draai aan te geven? Je hebt hun gestabbed.. punt
 

DeletedUser16501

Guest
Inderdaad..
Jullie kennen het verschil niet tussen hacken en wat er hier is gebeurd..

Ik was grobe ( da suckte ) ben ne noob i know, kan ni starten..
dus zocht een goed accountje ik had veel tijd, Zo kwam ik bij EasyPie ( maar als nachter )
daar had ik geen zin in.. Dus kwam ik Niels tegen ( Ik hou vn treinen ) echt top account heb er dagen lang dagco gespeeld..

Ik wou gewoon geen 5dagen wachten om dan pas te kunnen loggen
daarom is dat banned ;s
Ma van backstab nzo is gewoon zever ik heb die 9 kata/ram aanvallen ni op ik hou vn treinen gestuurd é :mad:

Oké.. Ook heel geloofwaardig.. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan