Backstab + valse beschuldigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
358
Ik wil hier even wat dingen ophelderen.
Ja mods, ga me maar bannen ofzo, maar ik vind wel dat iedereen dit wel mag weten.

Vanmiddag is mijn account Ik hou van treinen. gebackstabbed door mijn co speler.
Tja, helemaal niet zo erg, gebeurd wel vaker, geen reden voor een AF post..

Maar blijkbaar gaan hier nu PM's rond op w27, dat TheFourGeeks, een ex-stamgenoot van me, accounts zou hacken en dit zou veroorzaken. Dit is dus niet het geval. TheFourGeeks is de persoon die de backstab op mijn account probeerde te vermijden, en daarom heeft mijn (ex-) co dat gerucht de wereld in gestuurd.

2 stammen (Xtreme en .Hero, die ook een georganiseerde aanval op mijn acc deden, vlak voor ik banned werd voor multi accounten)zijn dit dus nu rond aan het spammen op w27, geloof er maar niks van.
 

DeletedUser52174

Guest
Sterkte ermee..

Permban of weet je dat nog nie?
En wat was de reden? Ik heb geruchten van dubbel-accounten gehoord maar zijn die waar?
 

DeletedUser60976

Guest
Echt nasty is dit weer. Gebeurt steeds vaker helaas heb ik dit tijdje terug maar nog steeds spijt van. Thefourgeeks ownt en ik hou van treinen had moeten ownen!
 

DeletedUser16501

Guest
Ook even erbij vermelden dat het om de originele speler van het account Grobe gaat.
Deze was door hem op VV gezet zodat hij via een IP- switch op het acc van I like trains als co kon spelen en zo vervolgens weer hetzelfde spelletje spelen zoals hij dit eerder deed op zijn eigen account Grobe.

Dit alles gaf hij zelf via Skype toe. Ook is het zijn style om aanvallen en bedreigingen via accounts te versturen waar hij de VV'er van is. Dit dus nu ook bij de speler #12.

PS; Ik had al een supportje verstuurd.
 
Reactiescore
358
Echt nasty is dit weer. Gebeurt steeds vaker helaas heb ik dit tijdje terug maar nog steeds spijt van. Thefourgeeks ownt en ik hou van treinen had moeten ownen!

Tja, shit happens. De trein is vroegtijdig ontspoort, maar dan vind ik het wel even juist om te zorgen dat thefourgeeks niet in de shit komen hierdoor -,-

Wij waren goed bezig, maarja, wat heb je nog aan een volle 28 boerderij als je toch dood bent? :p
 

DeletedUser

Guest
Spijtig dat backstabbers telkens in grotere getale afkomen!
 

DeletedUser

Guest
Wij net ook gestabd, gelukkig door een zeer snelle support(echt enorme complimenten) account preventief geblokt en nu terug.
 

DeletedUser16501

Guest
Tja, shit happens. De trein is vroegtijdig ontspoort, maar dan vind ik het wel even juist om te zorgen dat thefourgeeks niet in de shit komen hierdoor -,-

<3

Nja, ons naam wordt weer snel gezuiverd ;)


Wij net ook gestabd, gelukkig door een zeer snelle support(echt enorme complimenten) account preventief geblokt en nu terug.

Dat idee had ik al toen ik een pm van jullie acc kreeg. Het riekte al naar hem.
 

DeletedUser63724

Guest
<3

Nja, ons naam wordt weer snel gezuiverd ;)




Dat idee had ik al toen ik een pm van jullie acc kreeg. Het riekte al naar hem.

Ingame?? Hoezo dan?

OT: Echt balen man, wel zuur dat er steeds meer stabacties voorkomen idd, waar gaat het heen.
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn ook gehacked. .AzEasyAzpie en thefourgeeks stond op ons profiel, dus ik vraag me af wie dit op zijn geweten heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan