Wereld 16: Door de eeuwen heen!

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
"Nilva, jullie waren niet 1 van de redenen van de stop van Team Abdelya."

Hmm. Oke.
Astra* was ook geen reden voor het breken van High5.

Conclusie : Abdelya en High5 hebben iets in gemeen.

Oke, zeg het en we komen terug op abdelya, denk je nu echt dat ik bang ben voor die falers?:)
 

DeletedUser58043

Guest
Zet het acci op delete begin opnieuw op w16 (nu het nog kan) en ga dan Nilva pwnen, dat is nog veel leuker :D

waarom zet jij je account niet op delete en begin je opnieuw of kan je zo niet astra ownen :rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Dit is het dan: Het einde van Abdelya.


Zat er ook wel aan te komen volgens mij, met deze post verlaat ik ook het W16 AF en zal het vanaf heden dus enkel maar lezen. Dit was overigens het enige AF waar ik postte, maar ik zal wel mailtjes sturen of als het zo is ‘voorbestemd’ zal ik wel terugkomen naar W16 vroeg of laat. Dit was altijd de leukste wereld vond ik persoonlijk, dat het dus zo moet eindigen vind ik zeer jammer.
Nuja, waarom de val van Abdelya en Astra*. Door heel W16 is geweten dat Astra* al maanden vecht tegen inactiviteit, dit is dan ook de hoofdreden van de val, wij van Abdelya zetten vanavond nog ons account op delete. De redenen zijn duidelijk, os was er wel, maar zonder vv verliezen zelfs de sterkste dorpen. Accounts Abdelya was zeker 1 van de sterkst defensieve accounts al zeg ik het zelf. Nou goed, aangezien wij hier toch een redelijk grote rol heb gespeeld op W16 qua defensief niveau, dus wij zullen dat dan ook bewijzen door middel van elke dode edel die wij hebben gemold te posten hier op het af. In print-screens wel te verstaan, anders duurt het veel te lang.

Zijn er ondertussen trouwens meer:p.

Dit was het voor ons aan W16 door de eeuwen heen, Astranen, ik wens jullie het beste in deze wereld en moge jullie nog lang overleven. Aan Nilva, wij hopen dat jullie worden ingemaakt!:p. Jullie waren niet 1 van de redenen van de stop van abdelya. Succes Curam, FUL, GOHXL en uiteraard Nilva.

Mvg Team Abdelya- Ex leider Astra*.

Wat een ongebreideld, onterecht stukje zelfverheerlijking zeg. Je bent hier helemaal niet belangrijk genoeg voor geweest. Een defnoob met een score die hier in Nilva beneden gemiddeld goed is. 1300 dode edels is niks. Ik heb minstens het 3 voudige, f.i.d.o. zal meer hebben en wij zijn dan zeker niet zo sneu om al die berichten te bewaren. Ik zal het je uit proberen te leggen: je laatste actie is de actie waar je aan herinnert word. Als je redelijk vecht maar toch opgeeft, ben je gewoon een quitter. Zeker wanneer mensen terug kijken op je spelersakte en niet meer dan 'mwah' uitbrengen. Veel interns en BB's, en een spelersakte die richting negatief versus je belagers aan het gaan was. Zeggen dat Nilva niets met je delete te maken heeft is lachwekkend, ik ben 95% zeker dat we je vroegtijdig gebroken hebben.

Ik kan weinig anders dan een keer minachtend zeggen 'dag ontzettend vervelende persoonlijkheden, kom maar nooit terug.' You are of no relevance.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wat een ongebreideld, onterecht stukje zelfverheerlijking zeg. Je bent hier helemaal niet belangrijk genoeg voor geweest. Een defnoob met een score die hier in Nilva beneden gemiddeld goed is. 1300 dode edels is niks. Ik heb minstens het 3 voudige, f.i.d.o. zal meer hebben en wij zijn dan zeker niet zo sneu om al die berichten te bewaren. Ik zal het je uit proberen te leggen: je laatste actie is de actie waar je aan herinnert word. Als je redelijk vecht maar toch opgeeft, ben je gewoon een quitter. Zeker wanneer mensen terug kijken op je spelersakte en niet meer dan 'mwah' uitbrengen. Veel interns en BB's, en een spelersakte die richting negatief versus je belagers aan het gaan was. Zeggen dat Nilva niets met je delete te maken heeft is lachwekkend, ik ben 95% zeker dat we je vroegtijdig gebroken hebben.

Ik kan weinig anders dan een keer minachtend zeggen 'dag ontzettend vervelende persoonlijkheden, kom maar nooit terug.' You are of no relevance.

Oh god, ik dacht al dat jij dit ging zeggen, dus ik zal al maar zeggen, [...]. Ik ging trouwens de nilvaan uitlachen die zoiets tegen me zei dus:

hahahahahhahahahahahahha.

Fido heeft er minder, eerlijk toegegeven, en jij het drievoudige? Show the proof, ik kan ook verder gaan lullen over andere werelden wanneer ik ook zeker aan het drievoudige kom, kom met 3900berichtjes van dode edels, op 8maanden hé, anders telt het niet. Eerst bewijzen en dan groot komen doen hokuz, echt man, stop met tw, niemand mag je buiten die [...] van je eigen stam.;)
Oke, je zegt dat je ons hebt gebroken? Oke dan komen we toch lekker terug? I don't give a f. You're such an ordinairy noob:). Zoals ik ook gewend ben van jouw reacties overigens, voor jou is het zwart en wit, gaat je co 1x tegen je in geef je hem een kik ookal doet die alles voor je, daarna kom je rustig smeken voor terug te komen, ja ik herinner me je nog wel hokuzje:).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Oh god, ik dacht al dat jij dit ging zeggen, dus ik zal al maar zeggen, [...]. Ik ging trouwens de nilvaan uitlachen die zoiets tegen me zei dus:

hahahahahhahahahahahahha.

Fido heeft er minder, eerlijk toegegeven, en jij het drievoudige? Show the proof, ik kan ook verder gaan lullen over andere werelden wanneer ik ook zeker aan het drievoudige kom, kom met 3900berichtjes van dode edels, op 8maanden hé, anders telt het niet. Eerst bewijzen en dan groot komen doen hokuz, echt man, stop met tw, niemand mag je buiten die [...] van je eigen stam.;)
Oke, je zegt dat je ons hebt gebroken? Oke dan komen we toch lekker terug? I don't give a f. You're such an ordinairy noob:). Zoals ik ook gewend ben van jouw reacties overigens, voor jou is het zwart en wit, gaat je co 1x tegen je in geef je hem een kik ookal doet die alles voor je, daarna kom je rustig smeken voor terug te komen, ja ik herinner me je nog wel hokuzje:).

Sterke argumentatie, dat eerste. Ik hou het er op dat je gebroken bent en niet tegen je verlies kunt. Ik heb het drievoudige ja. Net zoals ik een 46 voudige positieve score heb van jouw account op Nilva (ongeveer 40). Maar zoals ik al zei, ik bewaar dat niet. Maar denk er nog 1 keer aan dat ik 2300-4 sta op W16 en idioot veel heb gedeffed. Je hebt het geprobeerd, maar je mag je met moeite de sorcerers apprentice noemen hoor;) En waarom zou de tijdspanne uitmaken? Het consistent doen over een grotere periode lijkt me juist een pluspunt. En nee niemand mag me, behalve heel Curam,, 40+ en Nilva. Het betere/winnende deel van de wereld dus. Sore loser, nothing more;) Kom asjeblieft terug, ik wil mn score nog uitbouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sterke argumentatie, dat eerste. Ik hou het er op dat je gebroken bent en niet tegen je verlies kunt. Ik heb het drievoudige ja. Net zoals ik een 46 voudige positieve score heb van jouw account op Nilva (ongeveer 40). Maar zoals ik al zei, ik bewaar dat niet. Maar denk er nog 1 keer aan dat ik 2300-4 sta op W16 en idioot veel heb gedeffed. Je hebt het geprobeerd, maar je mag je met moeite de sorcerers apprentice noemen hoor;) En waarom zou de tijdspanne uitmaken? Het consistent doen over een grotere periode lijkt me juist een pluspunt. En nee niemand mag me, behalve heel Curam,, 40+ en Nilva. Het betere/winnende deel van de wereld dus. Sore loser, nothing more;) Kom asjeblieft terug, ik wil mn score nog uitbouwen.

Komt goed joh, je begon pas echt met 'edelen' toen we al gestopt waren, juist, hoeveel dorpjes had je overgenomen toen ik er heel de dag was met 3000attacks? 1tje, noem jezelf geen goede speler, want dat ben je gewoon niet, lol, 40+? Die kennen jou al amper, en over curam twijfel ik ook, dan blijft er uiteraard net zoals je zegt, nilva over, en wie zijn de [...] weer? Ohja, Nlva! Goede beargumentatie hokuz.

Hou het daarop, maar zowel ik als jij weten gewoon dat dat bullshit is:). Ik kan wel tegen mijn verlies, want abdelya staat nog steeds 40dorpen voor op nilva, 40dorpen hokuz, toen ik stopte stonden we 50dorpen voor, 50, 51kwijt-101 overgenomen, waarvan ondertussen van die 51 er toch al zo'n 20terug in mijn bezit zijn/waren, right....;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Komt goed joh, je begon pas echt met 'edelen' toen we al gestopt waren, juist, hoeveel dorpjes had je overgenomen toen ik er heel de dag was met 3000attacks? 1tje, noem jezelf geen goede speler, want dat ben je gewoon niet, lol, 40+? Die kennen jou al amper, en over curam twijfel ik ook, dan blijft er uiteraard net zoals je zegt, nilva over, en wie zijn de [...] weer? Ohja, Nlva! Goede beargumentatie hokuz.

Hou het daarop, maar zowel ik als jij weten gewoon dat dat bullshit is:). Ik kan wel tegen mijn verlies, want abdelya staat nog steeds 40dorpen voor op nilva, 40dorpen hokuz, toen ik stopte stonden we 50dorpen voor, 50, 51kwijt-101 overgenomen, waarvan ondertussen van die 51 er toch al zo'n 20terug in mijn bezit zijn/waren, right....;)

Nee. Later gingen een paar edels dood. Ik heb dus gewoon leeg gebeukte dorpen gepakt. Hoeveel dorpen ik overnam? Geen idee, ik stond een stukkie voor met een mini-cluster tegen een groot, goed cluster. Je faalt dus harder, volgens alle stats en logica. 40+ kan ik het prima mee vinden, zelfs FUL eigenlijk ook wel. Curam+Nilva staat zelfs buiten twijfel, en zodoende doen jouw assumpties er niet toe. Zelfs al had ik enkel de steun van de beste W16 stam (mn eigen) was het genoeg geweest.

Bedankt dat je ons nog even wijst op de 1 na beste Astra* account met een zeer matige score. +40, zozo. Onze top 5 samen staat +900 ofzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Plantj, maar eens een eigen topic voor deze twee aan, ben nu wel klaar met dit gezever wie nu beter is.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik, volgens de stats. Pretty easily, too;)

Maar ik snap je. DS3 als je wilt spelen, speel dan. Wil je stoppen, stop dan;) Either way is fine.
 

DeletedUser41286

Guest
Daar kan je kijken wie beter is :p

@HoKuZ: Ze zijn gestopt en als juist als je zo doet
betekend dit dat je ze terug wil, dus stop met afkraken,
Lya en dragonshield3 hebben genoeg gedaan, veel VVs gedraait,
meer gedefft als jij in je hele leven zou kunnen doen, en vinden
het nu genoeg, eigen keus dus, stop dus met zeiken op ze...

Mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sterke argumentatie, dat eerste. Ik hou het er op dat je gebroken bent en niet tegen je verlies kunt. Ik heb het drievoudige ja. Net zoals ik een 46 voudige positieve score heb van jouw account op Nilva (ongeveer 40). Maar zoals ik al zei, ik bewaar dat niet. Maar denk er nog 1 keer aan dat ik 2300-4 sta op W16 en idioot veel heb gedeffed. Je hebt het geprobeerd, maar je mag je met moeite de sorcerers apprentice noemen hoor;) En waarom zou de tijdspanne uitmaken? Het consistent doen over een grotere periode lijkt me juist een pluspunt. En nee niemand mag me, behalve heel Curam,, 40+ en Nilva. Het betere/winnende deel van de wereld dus. Sore loser, nothing more;) Kom asjeblieft terug, ik wil mn score nog uitbouwen.

Misschien iets minder grote mond tegen de gozer die bij jouw co'de op w18;)
Die jouw vege lijfje heeft gered en maar claimen dat je alleen speelde rofl terwijl Ds3 gewoon bij je speelde.

Ken je het gezegde haal eerst de balk uit je eigen oog voordat je naar de splinter in die van een ander kijkt?;)

Ik heb eigenlijk aan niemand haat ,maar jij komt aardig dicht in de buurt:D
Zo grote mond en kan zo weinig presteren:eek:
 

DeletedUser

Guest
Daar kan je kijken wie beter is :p

@HoKuZ: Ze zijn gestopt en als juist als je zo doet
betekend dit dat je ze terug wil, dus stop met afkraken,
Lya en dragonshield3 hebben genoeg gedaan, veel VVs gedraait,
meer gedefft als jij in je hele leven zou kunnen doen, en vinden
het nu genoeg, eigen keus dus, stop dus met zeiken op ze...

Mvg,

Misschien beter om te stoppen met de hielen te likken van Astra*?
 
Bovenaan