1 april

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser41642

Guest
Een aantal spelers hebben ons erg leuke pm's gestuurd en waren er duidelijk ingetrapt. Een paar spelers zagen al redelijk snel het licht. Het klopt dus, de aankondiging van modus is een 1april grap. W22 wordt dus nog geen grote barbarenzee. En voor diegene die niet weten hoe dat werkt, de meeste 1april grappen worden tijdig aangekondigd. we danken jullie hartelijk voor de leuke reacties en we gaan weer vrolijk door met tribalwars spelen.
 

DeletedUser62448

Guest
slechte grap veel te doorzichtig.

idd, ze konden beter een stam uitkiezen bijvoorbeeld Huh?
& daar meer dan 20.000 fakes op sturen, & dan bij aankomst zeggen dat het een 1 april grap was, dan konden ze pas laggen ( de stam die moest deffen niet ).:D
 

DeletedUser58654

Guest
Mooizo :)
Ik had al een hele planning gemaakt hoe we dan tegen over de wereld staan enzo -.-
Ik heb dankzij jullie gewoon 3u voor niks gewerkt >.<, maar ik geef toe goeie grap.

dit was de mijne:

Ulquiorra-Schiffer zei:
Geachte lezers,

Ik stop met Tribal Wars.
Ulquiorra word nu op delete gezet.
Dit komt doordat ik de fun in TW ben verloren en nu 769 incomings van cas heb.

Over [ally]-up-[/ally] de stam zal binnen 24 u worden opgeheven.
Hierbij kan ik niet vertellen of het plan + gedeeld forum blijft bestaan.

Verder het gaat jullie goed

Voor het hele verhaal zie spoiler aub.

Oke wie hier intrapte, You're Trolled On 1 April
trollface.jpg

, [player]Ulquiorra-Schiffer[/player] - Michael - Panamahoed
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59869

Guest
grappig:)
ik vind het eigenlijk een beetje laag maar ik zal zo'n gezellige humor niet hebben als jullie zeker.
(ik heb ook geen zielige pm gestuurd,alleen maar dat het spijtig zou zijn voor deze wereld)

charlie
 

DeletedUser36068

Guest
Wisten we al..:p

In't vervolg maar beetje geloofwaardiger maken;)
 

DeletedUser

Guest
grappig:)
ik vind het eigenlijk een beetje laag maar ik zal zo'n gezellige humor niet hebben als jullie zeker.
(ik heb ook geen zielige pm gestuurd,alleen maar dat het spijtig zou zijn voor deze wereld)

charlie

Je bent gwn boos omdat je getrolled bent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan