1 april

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser59869

Guest
Je bent gwn boos omdat je getrolled bent

Ik denk dat het bij hun niet om de grap ging maar om verwaarlozing van verdediging.
Dus vind ik het gewoon laag van zo'n GROTE ELITE stam dat ze dit hebben gedaan.
En ondertussen maar ineens aanvallen WAT een 1 april grap dan hé

charlie
 

DeletedUser59624

Guest
Ik denk dat het bij hun niet om de grap ging maar om verwaarlozing van verdediging.
Dus vind ik het gewoon laag van zo'n GROTE ELITE stam dat ze dit hebben gedaan.
En ondertussen maar ineens aanvallen WAT een 1 april grap dan hé

charlie

Ja tuurlijk :rolleyes: jij had ineens AL je defensieve troepen dood laten lopen omdat Modus ging stoppen. Je bent er gewoon met een paar anderen lekker ingelopen :D Live With It ;)
 

DeletedUser41642

Guest
Ach flauw, doorzichtig of niet....er zijn toch wat mensen ingetrapt en toch was er wel even wat verwarring binnen W22. Dat hebben we kunnen zien/lezen aan onze pm's en op het AF. Wij hebben in ieder geval wel lol gehad en daar gaat het met 1 april toch om. De enige reden is/was de 1 april grap, niet te ver lopen zoeken naar andere redenen. Aanvallen doen we sowieso wel.
 

DeletedUser58654

Guest
Ach flauw, doorzichtig of niet....er zijn toch wat mensen ingetrapt en toch was er wel even wat verwarring binnen W22. Dat hebben we kunnen zien/lezen aan onze pm's en op het AF. Wij hebben in ieder geval wel lol gehad en daar gaat het met 1 april toch om. De enige reden is/was de 1 april grap, niet te ver lopen zoeken naar andere redenen. Aanvallen doen we sowieso wel.

Goeie grap, blijft het bij ;)

I Like Your Style :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan