De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
lol hebben we weer eens wijs neus die op iedereen zijn spelfouten gaat letten zielig hoor
thud.gif

gelukkig kan je beter spellen dan tw spelen :D

Weer een reactie van niveau, ga zo door! Mooi om te zien dat je dan weer niet reageert op het tweede deel van mijn post.

Noob...

Ga TW spelen in plaats van taalfouten bekijken :rolleyes:

Ik wil bijna de taalfouten in jou zin eruit halen, maar zal ik het maar laten?:p
 

DeletedUser

Guest
Het is toch altijd mooi om een overwinning te behalen op een vijandige stam, hoe slecht deze ook is;)



1. Een beetje grammaticaal correcte zinsopbouw zou fijn zijn. Als je met zulke grote praatjes aankomt staat het namelijk nogal stom als je spelfouten etc maakt.

2. Nja, als AnB./TcF. TfC. een speler aan ons front volstacken is er wel een massa'tje voor nodig om al die stamdef weg te beuken. Nu we er een beetje door beginnen te komen zal er idd niet nog een 2e massa nodig zijn denk ik.

Zorg dan op zijn minst dat je zelf ook geen spelfout maakt...
 

DeletedUser

Guest
lavendel je klinkt wel echt als een heel goede speler zeg, op andere werelden.

durf bijna te beweren dat hij het beter zal doen dan jou jah :rolleyes:


prachtig om te zien:D
Hoe trots jullie zijn dat jullie een noobje kunnen inmaken :D

jij bent zwaar n00b joh!:mad:

& hamer n00b heb je een nieuw baasje gevonden die je zn reet aflikt en voor alles bedankt zo ongeveer :eek:?
 

DeletedUser

Guest
Zorg dan op zijn minst dat je zelf ook geen spelfout maakt...

Tussen een stamnaam verkeerd typen (wat overigens ook gewoon een typefout kan zijn) of een van de basisregels van de Nederlandse taal niet gebruiken zit een enorm verschil hoor ...




Overigens zoekt Plague nog een target voor de volgende massa. Zijn er vrijwilligers? :D
 

DeletedUser

Guest
Jah ik wil wel massa :d,
en jah toen jij daar op maikel VV'de deed ik ook niet echt mijn best dacht dat account niet meer bemand werd.;)
 

DeletedUser

Guest
nee lawzzz en plague beschuldigen liever mensen van spion die geen zijn maar ze zoeken wel heeltijd zelfs spionen in andere stammen met hun smoesje . kan anders alle namen geven aan tfc hoor mss aan fruit ook zullen de massas dan nog gaan lukken ???
he er zo mijn bedenkingen bij ik .
 

DeletedUser

Guest
nee lawzzz en plague beschuldigen liever mensen van spion die geen zijn maar ze zoeken wel heeltijd zelfs spionen in andere stammen met hun smoesje . kan anders alle namen geven aan tfc hoor mss aan fruit ook zullen de massas dan nog gaan lukken ???
he er zo mijn bedenkingen bij ik .

gohjah zou handig zijn als je mij die namen gaf :D
 

DeletedUser

Guest
doe ik gwn niet jullie vechten het maar zelf uit wie en hoe een spy is .
ik en eschuldigt in een laffe manier ik zie zelf wel hoe ik er mee om ga hoor ;) .
 

DeletedUser63476

Guest
nee lawzzz en plague beschuldigen liever mensen van spion die geen zijn maar ze zoeken wel heeltijd zelfs spionen in andere stammen met hun smoesje . kan anders alle namen geven aan tfc hoor mss aan fruit ook zullen de massas dan nog gaan lukken ???
he er zo mijn bedenkingen bij ik .


Hey sambal,

Nu zeg je zelf al op het forum dat je een spy bent door namen door te willen geven aan tfc en fruit..

Je komt lekker geloofwaardig over zo op deze manier en die pm naar mij over dat je het hele forum wilt geven aan mij van.........

Kijk jij hebt je eigen glazen ingegooit met dit spelletje wat je speelde..

Je hebt gegokt en verloren pak je verlies en verlaat de wereld in rl zit de wereld al rottig genoeg in elkaar.

Dus laat iedereen gewoon genieten van het spel wat ze spelen hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan