De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
zou jij 2 K aanvallen zonder os aanvraag of gestackte dorpen overleven? denk het niet he :rolleyes:

Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb dat al is gedaan, niet op deze wereld maar alsnog. Op W14-> *HP* (je kan zelfs nog bij feyerem en andere oud- W14 spelers navraag doen als je er echt mee zit). Toendertijd 5k (aangezien je niet de slimste bent, dat is dus twee en een half keer zoveel als 2k) aanvallen over me heen gehad verspreid over 3 weken. In totaal maar 50-60 def ontvangen. Ik heb toen samen met mn CO 5 foutjes gemaakt in totaal.

Eindstand: 29-23 voor mij en mn maatje Q.


Jij hebt er nu 2k gehad, waarvan veel slecht verwerkt. Jij hebt nu 10 dorpen verloren ofzo en er niet 1 gebacktimed of een poging tot backtimen gedaan. Dit zegt echt veel over je niveau.. Er wordt ook niks gesniped hoor ik. Jij kan alleen maar stacken stacken stacken.

Tussenstand: 10-0 in jou nadeel. Is nogal wat verschil met mij he?

Voordat je zulke opmerkingen plaatst zou ik me voortaan wel ff inlezen als ik jou was..
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Ik zou altijd proberen te snipen of counteren. :p
 

DeletedUser

Guest
lavendel je klinkt wel echt als een heel goede speler zeg, op andere werelden.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb dat al is gedaan, niet op deze wereld maar alsnog. Op W14-> *HP* (je kan zelfs nog bij feyerem en andere oud- W14 spelers navraag doen als je er echt mee zit). Toendertijd 5k (aangezien je niet de slimste bent, dat is dus twee en een half keer zoveel als 2k) aanvallen over me heen gehad verspreid over 3 weken. In totaal maar 50-60 def ontvangen. Ik heb toen samen met mn CO 5 foutjes gemaakt in totaal.

Eindstand: 29-23 voor mij en mn maatje Q.


Jij hebt er nu 2k gehad, waarvan veel slecht verwerkt. Jij hebt nu 10 dorpen verloren ofzo en er niet 1 gebacktimed of een poging tot backtimen gedaan. Dit zegt echt veel over je niveau.. Er wordt ook niks gesniped hoor ik. Jij kan alleen maar stacken stacken stacken.

Tussenstand: 10-0 in jou nadeel. Is nogal wat verschil met mij he?

Voordat je zulke opmerkingen plaatst zou ik me voortaan wel ff inlezen als ik jou was..

Ff wat rechtzetten...
tis 26-0 in zn nadeel op 2 dagen :)
Wel bij de les blijven hé :p
 

DeletedUser

Guest
lavendel je klinkt wel echt als een heel goede speler zeg, op andere werelden.

Ghehe, ik zei toch al dat het op een andere wereld was, zeg ook niet dat ik hier veel gepresteert heb (wat door een gebrek aan tegenstand vrij lastig is helaas:(). Maar als iemand zegt dat ik iets niet kan/gedaan heb, terwijl dat wel zo is, vind ik dat ik best het recht heb om hem daar dan op te wijzen:)

Ff wat rechtzetten...
tis 26-0 in zn nadeel op 2 dagen :)
Wel bij de les blijven hé :p

Ja ik schreef die post voordat ik weer ff op TWstats keek naar de tussenstand. Het gaat allemaal zo hard dat ik het niet meer kan bijhouden xD
 

DeletedUser50691

Guest
prachtig om te zien:D
Hoe trots jullie zijn dat jullie een noobje kunnen inmaken :D
 

DeletedUser61935

Guest
Gefeliciteerd aan W~A~R voor nieuwe stam(naam) en gefeliciteerd aan Plague voor de geslaagde massa en de veroverde dorpen.
 

DeletedUser50691

Guest
Gefeliciteerd aan W~A~R voor nieuwe stam(naam) en gefeliciteerd aan Plague voor de geslaagde massa en de veroverde dorpen.

Volgens mij heb TfC. hun naam veranderd naar ABN. :p
Geslaagde massa nouja een normale speler had er geen massa voor nodig :D
 

DeletedUser61935

Guest
Nieuwe stam(naam)? En Plague inderdaad gefeliciteerd met deze geslaagde massa!

Volgens mij heb TfC. hun naam veranderd naar ABN. :p
Geslaagde massa nouja een normale speler had er geen massa voor nodig :D

Ja sloeg de 2 door elkaar, nouja tfc. daarmee gefeliciteerd dan.
VenDoux: met de hele stam plezier is toch leuker? En meer clears. Veel meer clears. Dat zou jij toch moeten weten & willen? :D
 

DeletedUser

Guest
prachtig om te zien:D
Hoe trots jullie zijn dat jullie een noobje kunnen inmaken :D

Het is toch altijd mooi om een overwinning te behalen op een vijandige stam, hoe slecht deze ook is;)

Volgens mij hebheeft TfC. hun naam veranderd naar ABN. :p
Geslaagde massa? nNouja een normale speler had er geen massa voor nodig :D

1. Een beetje grammaticaal correcte zinsopbouw zou fijn zijn. Als je met zulke grote praatjes aankomt staat het namelijk nogal stom als je spelfouten etc maakt.

2. Nja, als AnB./TcF. een speler aan ons front volstacken is er wel een massa'tje voor nodig om al die stamdef weg te beuken. Nu we er een beetje door beginnen te komen zal er idd niet nog een 2e massa nodig zijn denk ik.
 

DeletedUser50691

Guest
Ja sloeg de 2 door elkaar, nouja tfc. daarmee gefeliciteerd dan.
VenDoux: met de hele stam plezier is toch leuker? En meer clears. Veel meer clears. Dat zou jij toch moeten weten & willen? :D
Vind ik niet hoe meer der mee doen hoe minder ODA overblijft voor mij
naughty.gif

Het is toch altijd mooi om een overwinning te behalen op een vijandige stam, hoe slecht deze ook is;)



1. Een beetje grammaticaal correcte zinsopbouw zou fijn zijn. Als je met zulke grote praatjes aankomt staat het namelijk nogal stom als je spelfouten etc maakt.

2. Nja, als AnB./TcF. een speler aan ons front volstacken is er wel een massa'tje voor nodig om al die stamdef weg te beuken. Nu we er een beetje door beginnen te komen zal er idd niet nog een 2e massa nodig zijn denk ik.

lol hebben we weer eens wijs neus die op iedereen zijn spelfouten gaat letten zielig hoor
thud.gif

gelukkig kan je beter spellen dan tw spelen :D
 
Bovenaan