W12 - Award Contest

DeletedUser

Guest
je blijft grappig, front voledig stacken, dan de oorlog verklaren, ons aanvallen, terwijl wij niet gestackt staan,
je maakt wat troepen dood, pakt wat dorpen, en daarna niets meer doen behalve de bink uihangen op het AF grote vent,
maar zo als ik zij, niet alle statestieken zijn in jullie voordeel, wij hebben de oda, yyeeaahhh,

maar ik kan met nog goed dat mooie kaartje voor de geest halen waarin done weg moest, hoeveel jaar wou je erover doen?
op dit tempo worden mijn dorpen grijs van ouderdoNe:D
 

DeletedUser

Guest
badumtss.jpg


Mrsorry, #81 is gewoon hét bericht voor jou om te bedanken. Niet vergeten!
 

DeletedUser

Guest
ja, dank je oze, dat is wat ik bedoelde met :bink uithangen op het AF.
 

DeletedUser59838

Guest
Hmpf, hele diepe zucht, ik had meer intelligentie verwacht, zulke mensen maken dus de 1:6 verhouding mogelijk:rolleyes::rolleyes:.

ODD Done: 294mil
ODA Ice: 119mil
Verhouding ODD/ODA: 2,5 : 1

ODD Ice: 890mil
ODA Done: 191mil
Verhouding ODD/ODA: 4,7 : 1

Zoals je ziet richten onze clears veel meer schade aan... Wij hoeven niet zoveel clears te sturen dus om toch resultaat te hebben:p. Voor alsnog staan wij voor, en hebben jullie veruit meer clears gestuurd. Beetje jammer :rolleyes:.

Graaf lieg nu niet, grootspraak staat je niet, zijn mijn scouts er niet doorgekomen?
En geen rust meer hebben en telkens deffen is zeker leuk spelen :D


badumtss.jpg


Mrsorry, #81 is gewoon hét bericht voor jou om te bedanken. Niet vergeten!


1784533_700b.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
je blijft grappig, front voledig stacken, dan de oorlog verklaren, ons aanvallen, terwijl wij niet gestackt staan,
je maakt wat troepen dood, pakt wat dorpen, en daarna niets meer doen behalve de bink uihangen op het AF grote vent,
maar zo als ik zij, niet alle statestieken zijn in jullie voordeel, wij hebben de oda, yyeeaahhh,

maar ik kan met nog goed dat mooie kaartje voor de geest halen waarin done weg moest, hoeveel jaar wou je erover doen?
op dit tempo worden mijn dorpen grijs van ouderdoNe:D

1) Jullie stonden wel gestacked, is al toegegeven inmiddels, je hoeft niet meer te liegen.
2) Jullie zijn zo stom om een o zo sterk gestacked front aan te vallen? Niet huilen dat je dan doodloopt.
3) Dat was inderdaad een mooi kaartje.

Graaf lieg nu niet, grootspraak staat je niet, zijn mijn scouts er niet doorgekomen?
En geen rust meer hebben en telkens deffen is zeker leuk spelen :D

4) Ach meid, is 1 van de 3 scout aanvallen van jou er met moeite door gekomen afgelopen nacht? Goedzo! Held! Nu je clears nog:rolleyes:.
5) Verdedigen vind ik inderdaad heel grappig, en geen rust? Ik heb alle rust van de wereld, je wou niet beweren dat je denkt dat ik ook maar 1 seconde stress heb gehad om die paar clears van jullie?
 

DeletedUser

Guest
ach stacken, die 7 dorpjes die er in stonden, is iets anders als die 20 dorpen die jij er hebt staan;) probeer het nu nog maar eens, en als wij niet aanvallen zou heel wereld 12 denken dat die `oorlog` een sprookje is, het is namelijk stil aan jullie kant, totaal geen actie, behalve hier op het AF, maarja, hier win je geen oorlog(op wereld 12 winnen jullie die trouwens ook niet)
maar schiet me nog wat te binnen(ga nu ff op jouwn manier over) ik heb er maar 10 verloren jij 19, whahahah hihihi
 

DeletedUser

Guest
ach stacken, die 7 dorpjes die er in stonden, is iets anders als die 20 dorpen die jij er hebt staan;) probeer het nu nog maar eens, en als wij niet aanvallen zou heel wereld 12 denken dat die `oorlog` een sprookje is, het is namelijk stil aan jullie kant, totaal geen actie, behalve hier op het AF, maarja, hier win je geen oorlog(op wereld 12 winnen jullie die trouwens ook niet)
maar schiet me nog wat te binnen(ga nu ff op jouwn manier over) ik heb er maar 10 verloren jij 19, whahahah hihihi

Oh, de reacties kunnen dus nog dommer.

Je geeft dus inderdaad toe dat het ronduit een leugen was, en er inderdaad stacking was. Overigens, ooit gehoord van troepen schuiven? Is een tactiek die alleen de echt hele goede spelers gebruiken als ze onder aanval liggen. Binnen Ice kunnen we dit ook niet, is veel ervaring en kwaliteit voor nodig.

Overigens heb ik niet 19 dorpen verloren, ken je het fenomeen backtimen? Alle 19 dorpen 'overgenomen' door Done! waren al van jullie, de meeste zijn overigens alsnog in het bezit van Ice gekomen. En ja, ik vind het fijn dat jullie aanvallen. Vooral de 80 die arcanistnoob net weer op 1 dorp erbij stuurde. Als ik nou goed was schoof ik er een paar dorpen heen, en was er niks aan de hand geweest. Maarjah, nu gaat de stacking eraan, help, ik ga kapot:(.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat is er dom aan mijn reactie?

jouw reactie is dan wel het toppunt;)

want bij `verloren dorpen` staan er tog echt 19 achter jouwn naam,
ik zou zeggen schrijf een boze brief dat die dorpen eigenlijk al van ons waren.

mischien wil arca je wel ff uitleggen hoe dat gaat, troepen sturen, zul je wel vergeten zijn, gaat via je verzameplaats, links van je kazerne en boven je werkplaats, zoek maar eens op, is best leuk, hebben wij ook eens wat te doen.
 

DeletedUser

Guest
wat is er dom aan mijn reactie?
Alles, bij deze reactie is hetzelfde aan de hand overigens.

jouw reactie is dan wel het toppunt;)
Oke.

want bij `verloren dorpen` staan er tog echt 19 achter jouwn naam,
ik zou zeggen schrijf een boze brief dat die dorpen eigenlijk al van ons waren.
Ik schrijf geen boze brief, en ja, dat staat er. Dat jij erbij vergeet te vermelden dat het backtimen is kan je ook niks aan doen, dus deed ik het voor jou.

mischien wil arca je wel ff uitleggen hoe dat gaat, troepen sturen, zul je wel vergeten zijn, gaat via je verzameplaats, links van je kazerne en boven je werkplaats, zoek maar eens op, is best leuk, hebben wij ook eens wat te doen.
Ah oké, maar de vorige keer toen ik dat deed kreeg ik allemaal huilie-huilie berichten van spelers, o.a. jijzelf, je VVer en je buurman. Over dat ik niet mocht aanvallen enzo:rolleyes:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
oke, citeer me ff waar ik zeg dat je me niet mag aanvallen.
ik zie jouw alleen maar letters typen, zonder wat te zeggen, stoer praat, verder niets, echt totaal niets,
maar wat was er nu dom dan? jij zegt dat mijn antwoord dom was, leg eens uit, dit ziet er, na mijn mening, wel dom uit, iets dom noemen maar niet zeggen wat, hmm, hihi
ik weet het, daad bij woord voegen is moeilijk.

Ik schrijf geen boze brief, en ja, dat staat er. Dat jij erbij vergeet te vermelden dat het backtimen is kan je ook niks aan doen, dus deed ik het voor jou.

mischien moeten ze het anders doen, gewonnen dorpen, verloren dorpen, dorpen die waren al van done toen ff van ons en nu niet meer.
dan zou jij wel blij worden als dat kon he:D

okej, dus die dorpen waren al van ons, begin je nu te snappen, dus die andere 21 die je hebt tellen ook niet? die waren ook van ons,
ik begin jouwn manier van denken nu echt te snappen:D oorlog wordt steeds leuker, nouja, met woorden dan, want verder doen jullie niet veel meer,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
40 dorpen werden veroverd en 19 daarvan werden door Done teruggenomen. Graaf meent dat je mentaal hartstikke hol bent, omdat je dit soort dingen niet begrijpt. Dacht je verder werkelijk dat ieder dorp van graaf 20 dorpen OS heeft staan?


Hmmm
NOT-SURE-IF-TROLL-OR-JUST-VERY-STUPID.jpg
 

DeletedUser

Guest
hmm, oke, maar waarom staan die 19 er dan?
jullie zijn hier de dames van de statestieken, jullie zijn hier degene die alleen lopen op te scheppen, leg me eens uit waarom die 19 er staan, die tellen dus gewoon, dat zijn verloren dorpen, moeilijk he. dat heeft niets met mijn verstand te maken, dat zijn statesieken, feiten, ja iemand dom noemen kunnen jullie wel, maar uitlegge ho maar, dat ene celletje in je hoofdje is natuurlijk bevroren, :cool:

en waar zeg ik dat al zijn dorpen 20 dorpen hebben staan? je lees maar net hoe je het wilt he,

maar wacht nog steeds op uitleg waarom mijn post dom was.
 

DeletedUser59838

Guest
1) Jullie stonden wel gestacked, is al toegegeven inmiddels, je hoeft niet meer te liegen.
2) Jullie zijn zo stom om een o zo sterk gestacked front aan te vallen? Niet huilen dat je dan doodloopt.
3) Dat was inderdaad een mooi kaartje.



4) Ach meid, is 1 van de 3 scout aanvallen van jou er met moeite door gekomen afgelopen nacht? Goedzo! Held! Nu je clears nog:rolleyes:.
5) Verdedigen vind ik inderdaad heel grappig, en geen rust? Ik heb alle rust van de wereld, je wou niet beweren dat je denkt dat ik ook maar 1 seconde stress heb gehad om die paar clears van jullie?

Ventie toch ;) je geeft nu toe dat je grootspraak een leugen was. Je weet zelf dat je vroeg of laat breekt :)
En jij hebt geen stress ;) je maatjes die je os sturen vanuit de hele wereld wel, zij bewaken jou grote mond ;)

40 dorpen werden veroverd en 19 daarvan werden door Done teruggenomen. Graaf meent dat je mentaal hartstikke hol bent, omdat je dit soort dingen niet begrijpt. Dacht je verder werkelijk dat ieder dorp van graaf 20 dorpen OS heeft staan?


Hmmm
NOT-SURE-IF-TROLL-OR-JUST-VERY-STUPID.jpg

Heb je wel ellebogen genoeg ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wij staan dan misschien wel achter, en veel loopt dood.
Maar wat willen jullie eigenlijk bereiken hiermee? de oorlog verklaren en op 42 dorpen winst blijven staan?

Want volgends mij komt er van jullie kant ook geen ene clear meer ;)
Erg zinvol! (En dan klagen over ons, lol):D
 

DeletedUser44868

Guest
Ventie toch ;)
En jij hebt geen stress ;) je maatjes die je os sturen vanuit de hele wereld wel, zij bewaken jou grote mond ;)

jij kent het cluster van ice niet.....wij sturen niet vanuit de hele wereld...:D

en als je alle post zou lezen tussen ice en done, zou je anders praten.....herhaling van zetten die al tegengesproken zijn....

statistieken zijn simpel uit te leggen....
24eb0ix.jpg


Kijk naar de verhoudingen tussen de getallen. Als je dit niet snapt, houdt dan aub op met dit spelletje op het forum en w12! Voor de duidelijkheid. Rood is Done en groen is ICE. Nu ga ik niet nog meer uitleggen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59838

Guest
jij kent het cluster van ice niet.....wij sturen niet vanuit de hele wereld...:D

en als je alle post zou lezen tussen ice en done, zou je anders praten.....herhaling van zetten die al tegengesproken zijn....

statistieken zijn simpel uit te leggen....
24eb0ix.jpg


Kijk naar de verhoudingen tussen de getallen. Als je dit niet snapt, houdt dan aub op met dit spelletje op het forum en w12! Voor de duidelijkheid. Rood is Done en groen is ICE. Nu ga ik niet nog meer uitleggen!

Zullen we het eens over snappen hebben?
Een stam is niet waar alles ophoud...ook pbg's, bg's, nap's noem het maar op kunnen os sturen
Dus kom nu niet stoer praten hier en met statistieken de man lopen spelen want jullie weten zelf dat dit niet alleen ice is.
Dus voor de duidelijkheid, Rood is maatjes, Groen is alleen Done!.Nu ga ik niet nog meer uitleggen!

Ren ren lenny ren
 

DeletedUser

Guest
Er is maar 1 stam naast Ice die ondersteuning bij mij heeft staan, dat is Done!. Heeft te maken met ondersteuning die te laat aankwam om kooi te helpen, en nooit meer terug getrokken is. Overzicht zal wel een beetje kwijt zijn geweest toen wij aanvielen:rolleyes:.
 

DeletedUser59838

Guest
Er is maar 1 stam naast Ice die ondersteuning bij mij heeft staan, dat is Done!. Heeft te maken met ondersteuning die te laat aankwam om kooi te helpen, en nooit meer terug getrokken is. Overzicht zal wel een beetje kwijt zijn geweest toen wij aanvielen:rolleyes:.

Praatjes Gravin...
 

DeletedUser

Guest
Alsjeblieft kinders van done!, geef gewoon toe dat jullie er niets van bakken. Toen Ice nog in oorlog was met Mercy werd hen ook verweten dat zij os van jullie kregen. Naar mijn weten hebben jullie vrijwel niets gegeven toen. Denk je dan echt dat Mercy wel os gaat sturen? Zij hebben het nu echt veel te druk met hun interne problemen. Ice bezit gewoon hele sterke spelers. Geef je verlies toe en ga hier niet lopen mauwen. Jullie proberen jezelf in een underdog positie te draaien. Maar serieus, Ice bestaat hier uit 5 spelers. Niet jullie, maar Ice is de Calimero. Als je dan wilt mauwen, stuur dan één van jullie leiders, want die heb ik hier nog niet zien reageren. Of durven zij hier zich niet te vertonen, bang voor gezichtsverlies. Dan heb ik nog meer respect voor Magnar. Hij durft toe te geven dat soms dingen niet helemaal lopen zoals gepland binnen een stam. Hij durft zich hier te verantwoorden als leider, ook al was er het risico dat hij onderuit zou worden gehaald.
Dit is echter één grote wanvertoning, valt me toch van jullie tegen

je kunt wel zeveren over die dorpen die gebacktimet zijn, maar daarmee praat je je verlies niet weg done! Jullie zijn gewoon slechter dan Ice, accepteer het
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59838

Guest
Stuur dan 1 van jullie leiders? Opmerking van niks.
En als over de gehele front linie en dat meerdere rijen dik stacks staan van over de 100K dan moet je toch eens na gaan denken.

Geduld is een schone zaak...

Maar wel grappig hoe jullie allemaal praten...

Mercy druk met interne problemen ( jullie weten meer )
Ice schijnt 1 en al skills te zijn ( sinds wanneer is stacken een skill ? En sinds wanneer is backtimen geen skill? Sinds wanneer valt heroveren niet onder veroveren? Sinds wanneer kunnen wij ons in de underdog positie draaien met discussies over en weer? )

Faalhaas, praat niet zo dom, je praat eenrichtingsverkeer.
Als een leider hier niet komt is het niet voor gezichtsverlies of wat dan ook want wij staan met zn allen voor done!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan