Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lolz
word je helemaal gecounterd op elke onzin die je uitkramde
en het enige wat je kan zeggen is dat hij meer edelaars moet inschakelen en noob.

echt waar, loser dat je bent:D
 

DeletedUser26555

Guest
lolz
word je helemaal gecounterd op elke onzin die je uitkramde
en het enige wat je kan zeggen is dat hij meer edelaars moet inschakelen en noob.

echt waar, loser dat je bent:D

ja he dat besef ik dan tenvolle:)

maar nu back to tw
 

DeletedUser10875

Guest
uhum moet je maar zorgen dat je meer edelaars hebt nub

ik denk dat 6 spelers genoeg zijn?

Je bent nog erger dan ik dacht, serieus wat is jou IQ? Krijg het idee dat Kelly nog slimmer is dan jij.

Bij het schrijven van die post wist ik al dat het enige wat je als antwoord ging geven daar over zal gaan.
Je antwoord geeft ook volledig weer dat je kennis over dit spelletje en deze wereld echt nihil is.

Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken. Je bent nog triester dan ik dacht.
 

DeletedUser26555

Guest
Je bent nog erger dan ik dacht, serieus wat is jou IQ? Krijg het idee dat Kelly nog slimmer is dan jij.

Bij het schrijven van die post wist ik al dat het enige wat je als antwoord ging geven daar over zal gaan.
Je antwoord geeft ook volledig weer dat je kennis over dit spelletje en deze wereld echt nihil is.

Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken. Je bent nog triester dan ik dacht.

bedankt. Ik ga nog wat farmen.
 

DeletedUser

Guest
Lol meneer kan de discussie niet meer aan en komt nu met van die onzinnige antwoorden. Stelletje losers zeg. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha wat n niveau xD
Een andere invidu zwak noemen is door een aantal psychologen vastgesteld dat de schelder ......
Dit is dan ook weer puur pestgedrag :D
Heel stoer achter de pc :D



De daders hebben vaak verschillende motieven om tot pesten over te gaan. Soms is dit pure verveling. In andere gevallen kan het een frustratie zijn die ze willen afreageren, concurrentiedrang, of jaloezie. Een voorbeeld hiervan is het pesten van de beste leerling of het mooiste meisje van de klas door jaloerse klasgenoten. Soms is de dader vroeger zelf gepest of bang gepest te worden, en probeert hij door iemand anders te pesten de aandacht van andere potentiële pesters af te leiden van zichzelf. Iemand kan ook denken de populairste leerling van de klas te zijn door zich aan de slachtoffers "op te trekken". Pesters zijn in veel gevallen onzeker en proberen dit onder stoer gedrag te verbergen. In veel gevallen menen pesters dat ze populairder worden door hun gedrag, maar in werkelijkheid keuren de meeste groepsgenoten het pesten af of zijn ze hooguit aardig voor de pester omdat ze bang voor hem zijn. Soms is er een sprake van een gewelddadige thuissituatie, en sommige onderzoekers leggen een link tussen het pesten van andere kinderen en later crimineel gedrag.
Meestal pesten ze alleen als ze in een groep zijn, of voldoende (passieve) medestanders hebben. De meeste daders durven niets te ondernemen als ze zich onvoldoende gesteund voelen. Dit leidt tot een patroon van daadwerkelijke daders en meelopers: de mensen die de daders aanmoedigen en verbaal steunen. De meelopers zijn meestal zelf bang voor de pester, maar laten hem meestal vallen als hij zelf gezichtsverlies lijdt.
Bij kinderen ligt de drempel tot pestgedrag relatief laag omdat ze impulsiever reageren. Ook adolescenten en volwassenen pesten echter regelmatig. Verder beperkt pesten zich, in tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, niet tot een bepaald opleidingsniveau. Ook is pesten niet alleen iets waar jongens en mannen zich schuldig aan maken. Vrouwen en meisjes hebben wel degelijk een sterk aandeel in pesterijen, in toenemende mate ook in gewelddadige pesterijen. Wel kan de wijze van pesten verschillen. Mannen, kinderen en laagopgeleiden nemen meestal de toevlucht tot fysieke pesterijen en grapjes als het verstoppen of afpakken van spullen. Vrouwen, hoogopgeleiden en volwassenen nemen vaker hun toevlucht tot verbale en indirecte pesterijen, die beslist niet minder hard kunnen aankomen.

Stoere jongens die van sangu xD




Jullie begrijpen waar ik naartoe wil ^^



Faal post ^^
 

DeletedUser2717

Guest
Je bent nog erger dan ik dacht, serieus wat is jou IQ? Krijg het idee dat Kelly nog slimmer is dan jij.

Bij het schrijven van die post wist ik al dat het enige wat je als antwoord ging geven daar over zal gaan.
Je antwoord geeft ook volledig weer dat je kennis over dit spelletje en deze wereld echt nihil is.

Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken. Je bent nog triester dan ik dacht.

Mooi, ga je ook je woord houden? :cool:
Dus alstublieft geen post meer maken, want jou bewering slaat nergens op. Nihil = niets. Als hij nihil kennis heeft over het spel en deze wereld, kan hij er ook niet spelen. Omdat hij een mening heeft (hoe afwijken dan ook), geeft nog geen indicatie over zijn IQ. Ben jij soms gekwalificeerd om iemand IQ te bepalen?
Maak er a.u.b. geen woorden meer aan vuil, hou je aan je woord.

Lol meneer kan de discussie niet meer aan en komt nu met van die onzinnige antwoorden. Stelletje losers zeg. :eek:
Oh, dit antwoord is zinnig. Anderen uitmaken voor losers is zeker een zinvolle aanvulling op dit forum.

Bewijs dat in ieder geval 2 spelers van sangu weer blijk geven van zeer goede propaganda
 

DeletedUser10875

Guest
Mooi, ga je ook je woord houden? :cool:
Dus alstublieft geen post meer maken, want jou bewering slaat nergens op. Nihil = niets. Als hij nihil kennis heeft over het spel en deze wereld, kan hij er ook niet spelen. Omdat hij een mening heeft (hoe afwijken dan ook), geeft nog geen indicatie over zijn IQ. Ben jij soms gekwalificeerd om iemand IQ te bepalen?
Maak er a.u.b. geen woorden meer aan vuil, hou je aan je woord.

Oh, dit antwoord is zinnig. Anderen uitmaken voor losers is zeker een zinvolle aanvulling op dit forum.

Bewijs dat in ieder geval 2 spelers van sangu weer blijk geven van zeer goede propaganda

Aangezien jij het post en niet timothy demyttenar kan ik gewoon reageren;)
Maar anders wel sterke propaganda hoor, proberen op die manier het laatste woord te krijgen.

Nihil > niets, dus die bewering klopt niet. Verder dan weten welke troepen waarvoor dienen en ze te versturen heb ik hem nog niet zien doen. Dus zijn kennis is dit spel is in mijn ogen nihil.
Nee, ik ben niet gekwalificeerd om iemands IQ te bepalen. Maar mensen met een beetje verstand en kennis van dit spel, begrijpen dat een speler van 6mil+ niet zomaar weg geedeld is. Met hoeveel man je ook gaat edelen. Als argument geef ik zijn ligging aan, dan heb ik het nog niet over max edelafstand, bouw tijd van troepen, loop tijden etc.
Dus als men dat niet snapt, schat ik ze niet bijster slim in. Wat zich dan vertaald in zijn of haar IQ.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien jij het post en niet timothy demyttenar kan ik gewoon reageren;)
Maar anders wel sterke propaganda hoor, proberen op die manier het laatste woord te krijgen.

Nihil > niets, dus die bewering klopt niet. Verder dan weten welke troepen waarvoor dienen en ze te versturen heb ik hem nog niet zien doen. Dus zijn kennis is dit spel is in mijn ogen nihil.
Nee, ik ben niet gekwalificeerd om iemands IQ te bepalen. Maar mensen met een beetje verstand en kennis van dit spel, begrijpen dat een speler van 6mil+ niet zomaar weg geedeld is. Met hoeveel man je ook gaat edelen. Als argument geef ik zijn ligging aan, dan heb ik het nog niet over max edelafstand, bouw tijd van troepen, loop tijden etc.
Dus als men dat niet snapt, schat ik ze niet bijster slim in. Wat zich dan vertaald in zijn of haar IQ.

En heel fijn dat je dit met ons deelt :)

Echte heren clearen met speren !
 

DeletedUser2717

Guest
Aangezien jij het post en niet timothy demyttenar kan ik gewoon reageren;)
Maar anders wel sterke propaganda hoor, proberen op die manier het laatste woord te krijgen.

Nihil > niets, dus die bewering klopt niet. Verder dan weten welke troepen waarvoor dienen en ze te versturen heb ik hem nog niet zien doen. Dus zijn kennis is dit spel is in mijn ogen nihil.
Nee, ik ben niet gekwalificeerd om iemands IQ te bepalen. Maar mensen met een beetje verstand en kennis van dit spel, begrijpen dat een speler van 6mil+ niet zomaar weg geedeld is. Met hoeveel man je ook gaat edelen. Als argument geef ik zijn ligging aan, dan heb ik het nog niet over max edelafstand, bouw tijd van troepen, loop tijden etc.
Dus als men dat niet snapt, schat ik ze niet bijster slim in. Wat zich dan vertaald in zijn of haar IQ.

Als je de betekenis van nihil opzoekt in het woordenboek: Nihil = niets, nul. Met andere woorden mijn bewering klopt wel. Wel bij de feiten blijven:)
Als je dus niets, nul kennis van TW heb, kan je niet inloggen en derhalve ook niet spelen.
Nu kan ik vervolgens ook wat roepen over jouw IQ, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je om een jouw moverende reden geen zin had om de betekenis van NIHIL op te zoeken om je bewering te onderbouwen.

IQ zegt namelijk niets over het vermogen om dit spelletje goed te spelen. Ik ken mensen die een hoog IQ hebben, maar geen bal verstand hebben van wiskunde. Dat zou kunnen betekenen dat die mensen in dit spel een achterstand hebben op mensen die wel goed in wiskunde zijn.

Een speler van 13 jaar zal ongetwijfeld anders reageren dan iemand van 50 jaar. Dat betekend niet dat die speler van 13 jaar een laag IQ heeft. Daarnaast vergelijken met Kelly is ook niet geheel terecht, want Kelly is wel slimmer dan je denkt. Er is een groot verschil met het in stand houden van een imago en wat je werkelijk bent.
 

DeletedUser

Guest
Ik kom met dorpen af, omdat dorpen in dit spel belangrijker zijn dan ODA. ODA geeft enkel in indicatie van hoe de dorpen verkregen zijn. De goede verhouding tussen ODA/dorpen ((oda^0.9)/aantal dorpen) was een formule die gebruikt werkt omdat te berekenen.

Dat jij liever enkel ODA krijgt en dorpen verliest zegt meer over niveau van spelen op TW dan ik.

Daarbij, heb ik 3 momenten (paar dagen per keer) gehad dat ik ging edelen van Mister Nick. Tijdens die paar dagen heb je 0,0 pogingen gedaan om je dorpen te behouden en/of terug te pakken. De enige keer dat je een dorpje pakte moest natuurlijk eerst de boerderij naar level 1 geschoten worden.

Kortom, jij faalt behoorlijk.



Ik sta met 59-2 voor. Dus het wel degelijk geslaagd. Aangezien jij rond de 6 mil zit, ± 600 dorpen, zal het nog wel even duren eer al je dorpen in het bezit van Sangu zijn.
Of denk je dat Sangu met 1 actie 600 dorpen kan pakken? Alleen al je gezien je ligging tegenover Sangu is dat niet mogelijk.




Tjah, misschien moeten jullie ook is leren om te dodgen. Op die manier houd je veel meer def over die nodig zijn om edels te blokken.
Zoals DGF al een keer gezegd heeft, als ik aanval en alles wordt gedodged. Weet ik dat ik tegen een ervaren speler aan het vechten ben.


Heb net even gekeken naar het aantal bb dorpen dat ik geedeld heb.
Sinds 1-12-2011 heb ik in totaal 113 dorpen geedeld, waarvan 41 barbs, of te wel 72 van de coalitie.
9 dorpen verloren, waarvan 3 terug in mijn bezit.

Jij hebt sinds 1-12-2011 in totaal 25 dorpen overgenomen waarvan 2 barbaar 19 van Sangu en 4 andere.
Vervolgens heb je 32 dorpen verloren.

Conclusie: Ja ik heb meer barbs geedeld (voordeel van meerdere fronten). Ik heb daarin tegen ook meer dorpen van onder andere jou gepakt.
Jij hebt dan ook nog is meer dorpen verloren dan dat je hebt gepakt.

Misschien had je dan maar beter barbaar dorpen kunnen edelen. Die vechten immers niet terug.
Je opmerking over wie faalt slaat dus kant nog wal.



Zoals hier boven is vermeld, heb ik meer van de vijand geedeld dan barbaar + wat jij hebt gepakt van ons.
Daar boven op heb je dus ook nog is 10x zoveel meer dorpen verloren.

Wie faalt er nu?



Eindelijk zelfkennis, hou ik van:)

Naja had niks anders verwacht :rolleyes:
Dan dat je toch weer zoiets ging zeggen al had ik toch verwacht dat je creatiever zou en niet woorden uit de context zou nemen :)
 

DeletedUser26555

Guest
Aangezien jij het post en niet timothy demyttenar kan ik gewoon reageren;)
Maar anders wel sterke propaganda hoor, proberen op die manier het laatste woord te krijgen.

Nihil > niets, dus die bewering klopt niet. Verder dan weten welke troepen waarvoor dienen en ze te versturen heb ik hem nog niet zien doen. Dus zijn kennis is dit spel is in mijn ogen nihil.
Nee, ik ben niet gekwalificeerd om iemands IQ te bepalen. Maar mensen met een beetje verstand en kennis van dit spel, begrijpen dat een speler van 6mil+ niet zomaar weg geedeld is. Met hoeveel man je ook gaat edelen. Als argument geef ik zijn ligging aan, dan heb ik het nog niet over max edelafstand, bouw tijd van troepen, loop tijden etc.
Dus als men dat niet snapt, schat ik ze niet bijster slim in. Wat zich dan vertaald in zijn of haar IQ.



maar jullie groep is daar juist te klein voor
17 man kan natuurlijk niet zeggen dat iedereen om en bij de 39 edels heeft
met 34 man zouden jullie eigenlijk 6 mio kunnen wegkapen in 1 keer ;)
 
Reactiescore
35
Als je dus niets, nul kennis van TW heb, kan je niet inloggen en derhalve ook niet spelen.
Nu kan ik vervolgens ook wat roepen over jouw IQ, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je om een jouw moverende reden geen zin had om de betekenis van NIHIL op te zoeken om je bewering te onderbouwen.

Wij bij Sangu leggen de lat hoger voordat we iemand bestempelen als "Man, die gast (of: die vrouw) kan spelen!". Kunnen inloggen is onvoldoende om door ons beschouwd te worden als iemand die TW kan spelen. Dit is een basis computer-skill en heeft op zich weinig met TW te maken. Als je kan inloggen op eender welke site, dan kan je ook inloggen op TW. We gaan daar zelfs een paar stappen verder in: Een account van 1000 dorpen opbouwen en daarmee op de eerste plaats staan in de ranking betekent niets voor Sangu. De grootste noob kan 1000 dorpen "veroveren" en maanden of zelfs jaren op de eerste plaats in de ranking staan. In de praktijk is het zelfs dikwijls zo dat precies de grootste noobs de hoogste regionen van de ranking bezetten.

Elke speler kan tegenwoordig timen, dodgen, snipen, backtimen, t-timen, stacken, etc etc. En toch is 99% van die spelers in onze ogen niet meer dan iemand die de vv dagen laag houdt. Of, indien hij in het vijandige kamp zit, iemand die af en toe eens een edel kan dooddoen wanneer we lakser worden bij het timen.

Als we de ligging van Edgile & Mr Nick met elkaar vergelijken dan zien we dat een 200tal dorpen aan het vechten is tegen 600 dorpen. En dat was eerst 150 dorpen tegen 650 dorpen. Als je dergelijke druk niet aankan, dan zal je nooit respect krijgen van Sangu. Al zeker niet als je dan nog eens grote mond komt opzetten en in feite niets met je account doet behalve dorpen verliezen en enkel een actie durft aan te gaan wanneer het is om dorpen van een 200k speler over te nemen (bas123456789).

Het zou waarschijnlijk beter geweest zijn als we trollen zoals timothy en Music gewoon negeerden ipv de jochies nog meer aandacht te geven. Ze hebben zelden tot nooit iets constructiefs bij te dragen tot de draad en ingame bakken ze er ook niets van. Dat gezegd zijnde, vond ik het soms wel jammer dat we op het AF op dezelfde manier afrekenden met tegenstanders die wel iets zinnigs te zeggen hadden.

In het verleden posten diegenen die het respect van Sangu reeds verdiend hadden zelden tot nooit op het AF. Ik veronderstel dat ze zich liever bezighielden met ons dorpen te ontfutselen ipv hier hun tijd te verdoen.
 

DeletedUser

Guest
wij bij sangu leggen de lat hoger voordat we iemand bestempelen als "man, die gast (of: Die vrouw) kan spelen!". Kunnen inloggen is onvoldoende om door ons beschouwd te worden als iemand die tw kan spelen. Dit is een basis computer-skill en heeft op zich weinig met tw te maken. Als je kan inloggen op eender welke site, dan kan je ook inloggen op tw. We gaan daar zelfs een paar stappen verder in: Een account van 1000 dorpen opbouwen en daarmee op de eerste plaats staan in de ranking betekent niets voor sangu. De grootste noob kan 1000 dorpen "veroveren" en maanden of zelfs jaren op de eerste plaats in de ranking staan. In de praktijk is het zelfs dikwijls zo dat precies de grootste noobs de hoogste regionen van de ranking bezetten.

Elke speler kan tegenwoordig timen, dodgen, snipen, backtimen, t-timen, stacken, etc etc. En toch is 99% van die spelers in onze ogen niet meer dan iemand die de vv dagen laag houdt. Of, indien hij in het vijandige kamp zit, iemand die af en toe eens een edel kan dooddoen wanneer we lakser worden bij het timen.

Als we de ligging van edgile & mr nick met elkaar vergelijken dan zien we dat een 200tal dorpen aan het vechten is tegen 600 dorpen. En dat was eerst 150 dorpen tegen 650 dorpen. Als je dergelijke druk niet aankan, dan zal je nooit respect krijgen van sangu. Al zeker niet als je dan nog eens grote mond komt opzetten en in feite niets met je account doet behalve dorpen verliezen en enkel een actie durft aan te gaan wanneer het is om dorpen van een 200k speler over te nemen (bas123456789).

Het zou waarschijnlijk beter geweest zijn als we trollen zoals timothy en music gewoon negeerden ipv de jochies nog meer aandacht te geven. Ze hebben zelden tot nooit iets constructiefs bij te dragen tot de draad en ingame bakken ze er ook niets van. Dat gezegd zijnde, vond ik het soms wel jammer dat we op het af op dezelfde manier afrekenden met tegenstanders die wel iets zinnigs te zeggen hadden.

In het verleden posten diegenen die het respect van sangu reeds verdiend hadden zelden tot nooit op het af. Ik veronderstel dat ze zich liever bezighielden met ons dorpen te ontfutselen ipv hier hun tijd te verdoen.

trolololololo you mad bro ??? :d
 
Reactiescore
38
Als je de betekenis van nihil opzoekt in het woordenboek: Nihil = niets, nul. Met andere woorden mijn bewering klopt wel. Wel bij de feiten blijven:)
Als je dus niets, nul kennis van TW heb, kan je niet inloggen en derhalve ook niet spelen.
Nu kan ik vervolgens ook wat roepen over jouw IQ, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je om een jouw moverende reden geen zin had om de betekenis van NIHIL op te zoeken om je bewering te onderbouwen.

IQ zegt namelijk niets over het vermogen om dit spelletje goed te spelen. Ik ken mensen die een hoog IQ hebben, maar geen bal verstand hebben van wiskunde. Dat zou kunnen betekenen dat die mensen in dit spel een achterstand hebben op mensen die wel goed in wiskunde zijn.

Een speler van 13 jaar zal ongetwijfeld anders reageren dan iemand van 50 jaar. Dat betekend niet dat die speler van 13 jaar een laag IQ heeft. Daarnaast vergelijken met Kelly is ook niet geheel terecht, want Kelly is wel slimmer dan je denkt. Er is een groot verschil met het in stand houden van een imago en wat je werkelijk bent.

Nihil

Niets, tot weinig voorstellend.

Het woord nihil wordt in vele gevallen gebruikt als 'niets', maar het kan ook degelijk gebruikt worden zoals KHPS het zei. ;)
Het wordt dan gebruikt in een vorm van 'weinig voorstellend' tot praktisch niets.

Wie heeft het nu bij het rechte eind? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
alleen pubers zoeken naar kleine woorden die een andere betekenis kunnen hebben,
like pubers die een leraar willen pesten om stoer te doen voor meisjes die net borstjes krijgen
die periode kent de gemiddelde jongen wel alleen sommige blijven erin hangen he.
Eigelijk is het totaal niet interessant
 

DeletedUser26555

Guest
Wij bij Sangu leggen de lat hoger voordat we iemand bestempelen als "Man, die gast (of: die vrouw) kan spelen!". Kunnen inloggen is onvoldoende om door ons beschouwd te worden als iemand die TW kan spelen. Dit is een basis computer-skill en heeft op zich weinig met TW te maken. Als je kan inloggen op eender welke site, dan kan je ook inloggen op TW. We gaan daar zelfs een paar stappen verder in: Een account van 1000 dorpen opbouwen en daarmee op de eerste plaats staan in de ranking betekent niets voor Sangu. De grootste noob kan 1000 dorpen "veroveren" en maanden of zelfs jaren op de eerste plaats in de ranking staan. In de praktijk is het zelfs dikwijls zo dat precies de grootste noobs de hoogste regionen van de ranking bezetten.

Elke speler kan tegenwoordig timen, dodgen, snipen, backtimen, t-timen, stacken, etc etc. En toch is 99% van die spelers in onze ogen niet meer dan iemand die de vv dagen laag houdt. Of, indien hij in het vijandige kamp zit, iemand die af en toe eens een edel kan dooddoen wanneer we lakser worden bij het timen.

Als we de ligging van Edgile & Mr Nick met elkaar vergelijken dan zien we dat een 200tal dorpen aan het vechten is tegen 600 dorpen. En dat was eerst 150 dorpen tegen 650 dorpen. Als je dergelijke druk niet aankan, dan zal je nooit respect krijgen van Sangu. Al zeker niet als je dan nog eens grote mond komt opzetten en in feite niets met je account doet behalve dorpen verliezen en enkel een actie durft aan te gaan wanneer het is om dorpen van een 200k speler over te nemen (bas123456789).

Het zou waarschijnlijk beter geweest zijn als we trollen zoals timothy en Music gewoon negeerden ipv de jochies nog meer aandacht te geven. Ze hebben zelden tot nooit iets constructiefs bij te dragen tot de draad en ingame bakken ze er ook niets van. Dat gezegd zijnde, vond ik het soms wel jammer dat we op het AF op dezelfde manier afrekenden met tegenstanders die wel iets zinnigs te zeggen hadden.

In het verleden posten diegenen die het respect van Sangu reeds verdiend hadden zelden tot nooit op het AF. Ik veronderstel dat ze zich liever bezighielden met ons dorpen te ontfutselen ipv hier hun tijd te verdoen.

ja als ik wil hebben dat bitme niet in men cluster wil hebben dan moet ik het zo doen? ik snap niet dat ik niet van spelers mag edelen die in men cluster zitten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan