Clustercontest

DeletedUser

Guest
Eens, ik pleit voor Rukurt in de organisatie en beoordeling samen met Heulsen. Dat gun ik hem wel aangezien de vorige ook goed georganiseerd werd door hem.


f4fb0489902a742e3873a4e6abd625d7
Hopen dat hij het nu wel doet...?

Edit: Sorry, het lukt mij ook niet:(

Euh, ja natuurlijk. Ik wist trouwens niet dat het al eens georganiseerd was (voor vandaag dan...) zie er niks van op het forum staan...

nl20
Zo lukt ie wel...
 

DeletedUser

Guest
Eens, ik pleit voor Rukurt in de organisatie en beoordeling samen met Heulsen. Dat gun ik hem wel aangezien de vorige ook goed georganiseerd werd door hem.


f4fb0489902a742e3873a4e6abd625d7
Hopen dat hij het nu wel doet...?

Edit: Sorry, het lukt mij ook niet:(

zie ik het nou verkeerd, of word een baas vergeten?
 

DeletedUser

Guest
nl20

Dit zijn alle 3 m'n clusters
Blauw:BWR
Lichtblauw: Order
Rood: OUD(grootste stam waar mee ik vecht,oftewel stelt niet veel voor, ze zijn wel full def. ingesteld)
Geel: .Restart'

Hoofdcluster:

nl20

Weinig tot geen uitdaging

2e cluster:

nl20

Stuk meer uitdaging.
Allemaal full def spelers.
Mooi ingesloten:p


3e cluster:

nl20

Ook veel te edelen.
Maar wordt wel rekening gehouden met de stam:p

Kijk maar wat je er van maakt:p
 

DeletedUser

Guest
Morgen zullen er enkele kleine aanpassingen komen in samenwerking met rukurt ;)
 
Reactiescore
4

DeletedUser24056

Guest
Jaja, ook ik mag toetreden tot het bestuur der grote mannen. Heulsen heeft de prijzenpot gisteren even verhoogd door een plekje in het weekblad weg te geven. De handtekening (waar vorig jaar nogal heisa om was!) mag ook gebruikt worden, maar het draait vooral om de eer van ons allen. Ik denk dat we de jurering op dezelfde manier als vorig jaar aan gaan pakken, maar wellicht krijgen jullie ook wat invloed!

We'll see. Blijf intussen rustig clusters insturen.

Hoe post ik mijn kaartje?

1. Ga naar http://nl20.twmaps.org/
2. Druk op 'Add Player'. Geef hier je eigen accountnaam in en geef het een kleurtje.
3. Druk op 'Add Ally'. Geef hier je stam en omliggende stammen in.
4. Waar nodig gebruik je de zoomknop om je cluster van dichterbij te kunnen bekijken. Vergeet je center niet te verplaatsen naar je eigen coördinaten.
5. Wanneer je je gegevens juist ingevuld hebt, komt er een knop met 'Link It' te staan. Wanneer je hierop drukt krijg je een link te zien. Kopieer de link bij het vakje BBCode (!!) Plak deze hier, haal de 'urlbb-code' weg, plaats de spoiler erom, en je bent klaar.

Één van de meest eenvoudigste manieren om een kaartje te maken van je cluster. We hopen in ieder geval op massale inzendingen. Wij gaan ons best hiervoor doen.
 

DeletedUser62454

Guest
is er ook een prijs voor het slechtste cluster want die win ik XD
 
Reactiescore
4

DeletedUser57563

Guest
showmap.php

speler: eycko (geel)
stam:Vrede (blauw)
vijanden: BWR, GVR (rood)

is er ook een prijs voor rode lantaarn?
 
Bovenaan