Clustercontest

DeletedUser

Guest
Jaja, ook ik mag toetreden tot het bestuur der grote mannen. Heulsen heeft de prijzenpot gisteren even verhoogd door een plekje in het weekblad weg te geven. De handtekening (waar vorig jaar nogal heisa om was!) mag ook gebruikt worden, maar het draait vooral om de eer van ons allen. Ik denk dat we de jurering op dezelfde manier als vorig jaar aan gaan pakken, maar wellicht krijgen jullie ook wat invloed!

We'll see. Blijf intussen rustig clusters insturen.

Hoe post ik mijn kaartje?

1. Ga naar http://nl20.twmaps.org/
2. Druk op 'Add Player'. Geef hier je eigen accountnaam in en geef het een kleurtje.
3. Druk op 'Add Ally'. Geef hier je stam en omliggende stammen in.
4. Waar nodig gebruik je de zoomknop om je cluster van dichterbij te kunnen bekijken. Vergeet je center niet te verplaatsen naar je eigen coördinaten.
5. Wanneer je je gegevens juist ingevuld hebt, komt er een knop met 'Link It' te staan. Wanneer je hierop drukt krijg je een link te zien. Kopieer de link bij het vakje BBCode (!!) Plak deze hier, haal de 'urlbb-code' weg, plaats de spoiler erom, en je bent klaar.

Één van de meest eenvoudigste manieren om een kaartje te maken van je cluster. We hopen in ieder geval op massale inzendingen. Wij gaan ons best hiervoor doen.
Hoe een kaartje maken zal nu ook te lezen zijn in de eerste post. Ook zullen de clusters vanaf vanavond te lezen zijn in de eerste post.
De PA punten zijn afkomstig van het weekblad. En Infinitum heeft deze gisteren nog verhoogd waarvoor we hem natuurlijk danken!

is er ook een prijs voor het slechtste cluster want die win ik XD
Waarschijnlijk niet ;)

Zou je hem zelf ook nog even in een post kunnen zetten?

zal ik de onze ook maar eens posten :p
Zou ook jij even een plaatje maken zoals in de eerste post beschreven? Bij voorbaar dank ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Verplicht iedereen de kaartjes met hetzelfde kaartenmaakding te maken, het jonnie cluster bvb lijkt nu redelijk mooi terwijl het in werkelijkheid kapot lelijk is.
 
Reactiescore
57
Wanneer kunnen er geen inzendingen meer verzonden worden ?
 

DeletedUser24056

Guest
Kaartje van Jonnie wordt inderdaad afgekeurd. We willen een reële schets van je cluster, niet van die opgezwollen puntjes waarbij het cluster van eycko nog een dicht cluster is.

En er kan nog gewoon ingezonden worden.
 

DeletedUser55242

Guest
showmap.php

Geel, Icy Saint.
Donker blauw, Stam (MEME)
Licht blauw, Smurf. Smurf! en ParaMB.
Lichtrood/roos, FUA, Maori, CooP en FUA-2
 

DeletedUser

Guest
Verplicht iedereen de kaartjes met hetzelfde kaartenmaakding te maken, het jonnie cluster bvb lijkt nu redelijk mooi terwijl het in werkelijkheid kapot lelijk is.



Kaartje van Jonnie wordt inderdaad afgekeurd. We willen een reële schets van je cluster, niet van die opgezwollen puntjes waarbij het cluster van eycko nog een dicht cluster is.

En er kan nog gewoon ingezonden worden.

Blauw, Smurf.
Rood, BWR
Geel, Jonnie77
nl20

Bij deze gebeurd ;)

showmap.php

Geel, Icy Saint.
Donker blauw, Stam (MEME)
Licht blauw, Smurf. Smurf! en ParaMB.
Lichtrood/roos, FUA, Maori, CooP en FUA-2

Dankje ;)

Wanneer kunnen er geen inzendingen meer verzonden worden ?

Normaal gezien tot TWw uitgave 200 (daar worden de winnaars bekend gemaakt). Dus een weekje ervoor. Maar dit zou nog wel kunnen veranderen...
 

DeletedUser55242

Guest
jonnie zijn cluster zou er zo ong. moeten uitzien:
showmap.php
 

DeletedUser

Guest
Kaartje van Jonnie wordt inderdaad afgekeurd. We willen een reële schets van je cluster, niet van die opgezwollen puntjes waarbij het cluster van eycko nog een dicht cluster is.

En er kan nog gewoon ingezonden worden.

Ik dank U voor dit wijze besluit.
 
Reactiescore
4

MEME en ParaMB = Blauw
Maori. en FUA = rood
The V. = azuurblauw
Geel = Schedelkliever
Alstu :)
 

DeletedUser52174

Guest
zijn mijn kaarten ook afgekeurd? dan maak ik even nieuwe. tenzei ze al goed zijn ofc
 

DeletedUser

Guest
showmap.php

Partners= Geel
MEME= Blauw
ParaMB= Azuurblauw
FF= Rood
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inschrijving Red Drags:


Geel: Red Drags
Blauw: The V.
Licht blauw: MB (Seth 2)
Rood: Maori. (bruine dorpen aan het front is oud Maori, maar daar is geen officiële oorlog mee, dus ook niet gemarkeerd)

Overigens, de blauwe dorpen linksboven onder de gele dorpen zijn nog intern :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
Niels, vuile overloperd :D.
Hou toch nog van je.:eek:
Maar mijn cluster ownt die van jou en red:p

Edit;
Werk aan mijn cluster dus kan best zijn dat er deze week nog n nieuwe kaart binnenkomt ;)
 

DeletedUser

Guest
Heeft Para. oorlog met The V. dan? :)

En ga dan eerst maar werken :D Red Drags heeft bazencluster <3 Persoonlijk vind ik het de mooiste van de clusters die ik tot nu toe heb gezien :p
 
Reactiescore
4
Heeft Para. oorlog met The V. dan? :)

En ga dan eerst maar werken :D Red Drags heeft bazencluster <3 Persoonlijk vind ik het de mooiste van de clusters die ik tot nu toe heb gezien :p

Zover ikweet niet , maar waarom moet dat dan? kan je gewoon overloper noemen als ik vind dat je naar een andere stam co-d hoor schat :D ( No offence ).

trolololololol , werken doe ik er zeker aan ;),
Komt binnenkort nieuwe kaart .
 
Bovenaan