'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser58575

Guest
Ach ja, ik heb me dan maar weer wat moeite gedaan en er een screenie van gemaakt, omdat men anders toch cynisch gaat lopen doen (HE T DUB:mad::bijl:) :D

357mryo.jpg

:p

Ps: hij is gewoon jaloers omdat hij net mijn foto in het fototopic heeft gezien en ook zo'n baas wil worden ooit :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik merk niets van al die egootjes, er heerst een betere sfeer dan in equi :)

Hee Divine succes met jullie rat in het midden. Hij was de gene die bezig was het account van funky twinkel te bemachtigen van jullie BG samen met een of andere MOON.
M. breekt op accounts in via manieren die niet legaal zijn. En werkt hij met een proxy server om zo op andere accounts te kunnen spellen. En nu speelt hij voor jullie. Woeha. Succes. Hoop dat support goed oplet. Merk wel als er accounts op bb gaan.

Ben bijna klaar met carnaval, (vandaar mijn afwezigheid) maar moest toch even hier op reageren. Wat wij deden door tbt te krijgen was niet fair te noemen. Deal. Maar vergeet de |P| leiding niet dat ze via malicious op vinnie hebben kunnen inloggen. (weten de leden dit??????) Hebben de feiten kei hard op tafel liggen. Ze hebben zo ons aanvals plan op broken gezien gekregen. En een tweede blamage kunnen voorkomen. Nice Job.

Jullie van Divine zijn ook niet vies van vuile spelletjes. Jullie hadden ook een spion en jullie hadden al een geruime tijd een plan met |P| om samen tegen ons te counteren. (tijdens ons onderhandelen) Dus al mijn tijd met zaletio was gewoon weg verloren tijd, maar ik geloofde heilig in een bg met jullie. (trouwens net zoals ik M. vertrouwde) Dit beviel de oud spelers van tbt niet en wilde een overstap naar equi. Dit is toen geregeld, alleen is de speller die op tbt ging spelen in de stam gebleven om een vica versa spel te spellen. Was zoals de mensen zeiden die dit aan het regelen waren, nodig om voor te blijven in de vieze oorlog die ging komen. Er kwam info over email's en dergelijke. Hier heb ik ook meteen afstand in genomen en eiste dat het verwijdert werd. Heb dit ook in een pm aan jullie leiding laten weten almede mijn eigen mede leiders. Geloof me ik ga me echt niet wassen in onschuld en met de vinger wijzen. Ik zat in die leiding en neem dan ook de volledige verandwoordelijkheid op me. Er hoeft nu immers maar een afgeslacht te worden.
Maar een feit stoort me wel dat jullie wel denken vroom en heilig te zijn. Ik heb geleerd, het word een keer tegen je gebruikt. Dus ook bij jullie. En door M. binnen te halen krijgen jullie een keer koek van eigen deeg.

Alaaf.
 

DeletedUser3435

Guest
Als er hier iemand een koekje van eigen deeg krijgt is het EQUI wel hoor. ;) Bij |P| en Divine gaat het goed.
Bovendien.. wil je het snel spyen van Mali(waar ik niks van afweet, dus waarschijnlijk ook niet waar is) gaan vergelijken met TBT?! Zielig figuur..
 

DeletedUser

Guest
Als er hier iemand een koekje van eigen deeg krijgt is het EQUI wel hoor. ;) Bij |P| en Divine gaat het goed.

Denk je maar, mooi dat er mensen zijn die zich storen, (aan bv jouw) en zo info delen met equi. Gaat goed he!:rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
Denk je maar, mooi dat er mensen zijn die zich storen, (aan bv jouw) en zo info delen met equi. Gaat goed he!:rolleyes:
Haha goed geprobeerd hoor! :D Jullie worden op dit moment zwaar geownd, mag dan nog zijn dat mensen info zouden geven.. Who cares?
Ik hoop dat onze zogezegde spy wat info geeft over hoe jullie moeten timen.. Want serieus het is bedroevend hoor.
 

DeletedUser58575

Guest
Hoezo, is 40 seconden per trein dan niet goed?
(5 treintjes van de nieuwe spelers van Masterkill momenteel :))
 

DeletedUser

Guest
Hoezo, is 40 seconden per trein dan niet goed?
(5 treintjes van de nieuwe spelers van Masterkill momenteel :))

Tja met vervangers moet je vaak kwaliteit inleveren. Een goede speler vinden is lastig. En masterkill was ong. de beste speler van EQUI (ja het is sneu), dus als die kwaliteit in moeten leveren...
 

DeletedUser58575

Guest
Schelden is een gebrek aan communicatievaardigheden.

1: Hij scheldt niet.
2: Ik lees lang niet alles op dit forum, en ik heb hem al 4 keer deze uitleg horen geven. Als je het dan nóg niet snapt zou ik ook geen moeite meer nemen om het uit te leggen ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha beter schelden als liegen en bedriegen. :D Dat is een teken van onmacht.

Kan 't niet beter verwoorden.

Keer op keer verbaast 't mij écht dat mensen van EQUI hier naar iemand anders gaan wijzen als het over wanpraktijken en oneerlijk spel gaat. Vind 't bedroevend dat als je je verlaagt tot daden van een zodanig laag niveau, je er niet eens voor durft uitkomen. Zou veel meer respect voor jullie hebben moesten jullie je ervoor gewoon verontschuldigen en zeggen dat jullie zonder dergelijk spel nog niet eens onze schoenen zouden kunnen poetsen. En gefeliciteerd frontspelers van EQUI, na wekenlange miserie te hebben bezorgd aan BrokenSound. staan we nu weer voor in de stats. Heeft nog geen week geduurd, schamen jullie je nu niet? Altijd de grote bek op komen zetten op 't AF, en dan zo'n extreme verliezen incasseren. Moest ik van jullie zijn ik zou m'n steen al lang uitgekozen hebben! ;)
 

DeletedUser

Guest
Schelden is een gebrek aan communicatievaardigheden.

Niet kunnen lezen ook. Ik heb die leugens van king al drie keer weerlegt, dus of je leest dat en houd dan je mond erover, of je houd je mond erover. Wordt moe van al die equiers hier die denken dat ze wat weten terwijl het gewoon leugens van king zijn om zijn actie te rechtvaardigen.
 
Bovenaan