Mental & Hit VS Sweet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nee, omdat ik terug ben, duh. :cool:

Dat Extrapret daar weg wilt en zich bij ons aan wilt sluiten heeft Hit dan toch echt aan zichzelf te danken. ;)

Mee eens dat ligt aan het lage niveau, maar het scheelt wel veel voor jullie.
En dat jij het niveau omhoog trekt lijkt me algemene consensus.
 
Reactiescore
255
Mee eens dat ligt aan het lage niveau, maar het scheelt wel veel voor jullie.
En dat jij het niveau omhoog trekt lijkt me algemene consensus.

Natuurlijk scheelt het voor ons, het is ook een prima speler en dus een prima recruit.
Maar dat we door die recruit erbovenop gaan komen is onzin, hadden we ook zonder gedaan, enkel zou het meer tijd kosten ;)
 

DeletedUser

Guest
Normaliter ga ik geen tekst en uitleg geven hier op het forum, maar jij mist het hele verhaal hier achter.

Ik had 1 dorp ik solliciteer bij sweet! Ik kom er niet in vanwege groeiruimte gebrek in de toekomst. Ik had verder geen opties alleen maar rimspelers om me heen. Naicava internt Medieval en loopt zeer snel uit. Stay Awake lag al redelijk dichtbij met 4 dorpen en wat snellere dorpen voor het oprapen. Wat ga ik doen dan? Ik wil overleven. Juist een noobstam oprichten. Iedereen uitnodigen om mij heen om corespelers die naar de rim komen edelen af te remmen. Wat doe je met stoppende spelers in die stam? Juist je gaat ze internen. Hierna was ik groot genoeg was om still no name te kunnen verslaan. Dat heb ik gedaan. Tijdens de aanvallen op stay awake ben ik met hem in gesprek geraakt en zodoende toch nog in de stam terecht gekomen. Waarom zou ik bij hit blijven als ik een topstam (waar ik hoor) in kan?

Begrijpelijk dat je naar een betere stam gaat, maar ik was dus een noob waarvan je hoopte dat ik stopte zodat je me zou kunnen internen? Dan snap je toch niet helemaal wat nu bijna 5 jaar ervaring betekend. Daarnaast stop ik nooit tenzij ik 0 dorpen heb.
Erg jammer dat je weg ging. Logisch dat je naar een betere stam wilde. Zielig dat je ons hebt toegelaten om ons te misbruiken. Haat verwekkend dat je naar de vijand overloopt die nu waarschijnlijk alle mogelijke info over ons heeft. Waarom worden zulke egoistische zielige spelers die eigenlijk 0,0% ervaring hebben en bang zijn om geëdeld te worden altijd groot? Dat weet ik nu dus.
 

DeletedUser

Guest
Begrijpelijk dat je naar een betere stam gaat, maar ik was dus een noob waarvan je hoopte dat ik stopte zodat je me zou kunnen internen? Dan snap je toch niet helemaal wat nu bijna 5 jaar ervaring betekend. Daarnaast stop ik nooit tenzij ik 0 dorpen heb.
Erg jammer dat je weg ging. Logisch dat je naar een betere stam wilde. Zielig dat je ons hebt toegelaten om ons te misbruiken. Haat verwekkend dat je naar de vijand overloopt die nu waarschijnlijk alle mogelijke info over ons heeft. Waarom worden zulke egoistische zielige spelers die eigenlijk 0,0% ervaring hebben en bang zijn om geëdeld te worden altijd groot? Dat weet ik nu dus.

Ten eerste, hij/zij zegt nergens te hopen dat jullie zouden stoppen zodat er kon worden geinternd. Ze zegt dat haar enige keuze was een eigen stam te beginnen, waarbij er soms spelers stopten die zij dan internde. Staat nergens dat dat een plan was.

Ten tweede er is geen informatie van het account Extrapret naar Sweet! gestuurd of gegeven over Hit. Simpelweg omdat jullie ownen zonder spionage toch stukken coeler is.

Ten derde, ik neem aan dat je het nu over jezelf hebt? Met het deel "noob", "0,0% ervaring" en "bang". Anders kan je die zin beter weglaten omdat het dan niet toepasselijk is.
 

DeletedUser22224

Guest
Begrijpelijk dat je naar een betere stam gaat, maar ik was dus een noob waarvan je hoopte dat ik stopte zodat je me zou kunnen internen? Dan snap je toch niet helemaal wat nu bijna 5 jaar ervaring betekend. Daarnaast stop ik nooit tenzij ik 0 dorpen heb.
Erg jammer dat je weg ging. Logisch dat je naar een betere stam wilde. Zielig dat je ons hebt toegelaten om ons te misbruiken. Haat verwekkend dat je naar de vijand overloopt die nu waarschijnlijk alle mogelijke info over ons heeft. Waarom worden zulke egoistische zielige spelers die eigenlijk 0,0% ervaring hebben en bang zijn om geëdeld te worden altijd groot? Dat weet ik nu dus.

Altijd grappig hoe mensen die boos/gefrustreerd, dingen roepen die niet (helemaal) waar zijn.

Zij zegt dat spelers die stoppen geïnternd worden. Niet dat ze spelers recruteerd die zouden stoppen. Verder zegt ze dat ze een noob stam heeft opgericht, niet dat jij noob bent. Deze stam heeft ze opgericht om corespelers op een afstand te houden.

Het is zeker niet mijn manier van spelen aangezien ik er niet van houdt om te backstabben of om gebackstabbed te worden. Maar het is een manier om groot te worden.

Om vervolgens te zeggen dat ze 0,0% ervaring heeft is dus weer iets wat niet waar is. Er is met voorbedachte raden besloten een stam op te richten om core spelers uit de buurt te houden. Dit is niet iets wat iemand met 0,0% ervaring doet.
 

DeletedUser62448

Guest
Begrijp wel dat hun flink in de steek gelaten zijn;)
Dit is hetzelfde als wat Validus bij ODA deed.
Dus snap hun emotisch:p
 

DeletedUser

Guest
Altijd grappig hoe mensen die boos/gefrustreerd, dingen roepen die niet (helemaal) waar zijn.

Zij zegt dat spelers die stoppen geïnternd worden. Niet dat ze spelers recruteerd die zouden stoppen. Verder zegt ze dat ze een noob stam heeft opgericht, niet dat jij noob bent. Deze stam heeft ze opgericht om corespelers op een afstand te houden.

Het is zeker niet mijn manier van spelen aangezien ik er niet van houdt om te backstabben of om gebackstabbed te worden. Maar het is een manier om groot te worden.

Om vervolgens te zeggen dat ze 0,0% ervaring heeft is dus weer iets wat niet waar is. Er is met voorbedachte raden besloten een stam op te richten om core spelers uit de buurt te houden. Dit is niet iets wat iemand met 0,0% ervaring doet.

Ze heeft niemand gebackstabt?
 

DeletedUser

Guest
Backstabben is stamgenoten, bg of pgb met iemand worden en dan toch aanvallen. Een andere stam joinen noem ik geen backstabben. Ik heb ook geen exstamgenoot aangevallen nadat ik sweet gejoined ben. Dus je lult uit je nek.
 

DeletedUser22224

Guest
Backstabben is stamgenoten, bg of pgb met iemand worden en dan toch aanvallen. Een andere stam joinen noem ik geen backstabben. Ik heb ook geen exstamgenoot aangevallen nadat ik sweet gejoined ben. Dus je lult uit je nek.

Ik zie het joinen van een stam, waarmee jou stam in oorlog is, als backstabben.

Dat je vervolgens geen ex-stamgenoot hebt aangevallen vind ik dan wel weer netjes van je.
 

DeletedUser

Guest
Stats van 06-02-2012

Zijde 1:
Stammen: Mental
Zijde 2:
Stammen: Sweet!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23
Kant 2: 10
Verschil: 13

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 191,593
Kant 2: 66,228
Verschil: 125,365

chart
 

DeletedUser

Guest
Stats van 06-02-2012

Zijde 1:
Stammen: Mental
Zijde 2:
Stammen: Sweet!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23
Kant 2: 10
Verschil: 13

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 191,593
Kant 2: 66,228
Verschil: 125,365

chart

Laatste week 10-7.
En dat terwijl er niet eens een echt offensief vanaf Sweet is gedaan.
Zonder veel moeite worden dus meerdere dorpen gepakt.
Wordt pas lachen al wij eens moeite gaan doen.
 

DeletedUser

Guest
Laatste week 10-7.
En dat terwijl er niet eens een echt offensief vanaf Sweet is gedaan.
Zonder veel moeite worden dus meerdere dorpen gepakt.
Wordt pas lachen al wij eens moeite gaan doen.

O kom op man! Wat een gezwets. Als jullie zoveel kunnen laten zien, doe dat dan ook en ga niet allemaal vertellen wat jullie wel niet kunnen.
 

DeletedUser

Guest
O kom op man! Wat een gezwets. Als jullie zoveel kunnen laten zien, doe dat dan ook en ga niet allemaal vertellen wat jullie wel niet kunnen.

Wij naitcava vechten hier tegen zowel jullie als ODA en toch weten we ODD te score en dorpen :D Wat een prutsers zijn jullie toch.
 

DeletedUser

Guest
O kom op man! Wat een gezwets. Als jullie zoveel kunnen laten zien, doe dat dan ook en ga niet allemaal vertellen wat jullie wel niet kunnen.

In tegenstelling tot Mental, heeft Sweet meerdere fronten die verdedigd en aangevallen moeten worden. Iets wat jullie nooit zullen meemaken omdat jullie noobstammetje in jullie broekjes poepen en dus besluiten vriendjes met iedereen te worden uit angst voor stammen zoals Tanken/Sweet.

Je kan niet zomaar een stam aanvallen, als je weet dat je 5-6 andere fronten die je moet verdedigen. Leer eens tactiek, prutser.
 

DeletedUser

Guest
Wij naitcava vechten hier tegen zowel jullie als ODA en toch weten we ODD te score en dorpen :D Wat een prutsers zijn jullie toch.

Even voor de duidelijkheid: ik zit niet bij Mental en ik heb ook het idee dat jullie (NaitCava) goed aan het verdedigen zijn hoor ;)

ll0ll king zei:
In tegenstelling tot Mental, heeft Sweet meerdere fronten die verdedigd en aangevallen moeten worden. Iets wat jullie nooit zullen meemaken omdat jullie noobstammetje in jullie broekjes poepen en dus besluiten vriendjes met iedereen te worden uit angst voor stammen zoals Tanken/Sweet.

Je kan niet zomaar een stam aanvallen, als je weet dat je 5-6 andere fronten die je moet verdedigen. Leer eens tactiek, prutser.

Bedankt voor je wijze les vol constructieve kritiek en positieve stimulatie. Dat kan ik wel waarderen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan