stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
wil wel even meegeven dat het account 100% in orde is en dat ik er zeer fier op ben. Ook wil ik de 4 stammen feliciteren met de winsten op Phalanx ik had het allemaal wel eens willen zien 1 vs 1 ;)
 

DeletedUser26046

Guest
wil wel even meegeven dat het account 100% in orde is en dat ik er zeer fier op ben. Ook wil ik de 4 stammen feliciteren met de winsten op Phalanx ik had het allemaal wel eens willen zien 1 vs 1 ;)

Ben je helemaal gek geworden :p?
 

DeletedUser

Guest
Mooi acount en mooi de top 2 ingebracht.

Jammer voor |P| dat je stopt suc6 met wat je van plan bent
 

DeletedUser

Guest
Mooi acount en mooi de top 2 ingebracht.

Jammer voor |P| dat je stopt suc6 met wat je van plan bent

Tjah als niet heel w18 stack noobs waren had ik misschien nog verder gespeeld hoor maar het is al een tijdje die kant aan het op gaan degene die het meest efficient stacken zullen w18 winnen. Daarom heb ik ook besloten moest ik OOIT nog eens tw spelen zal het een wereld zijn met boerderij limiet.
 

DeletedUser

Guest
lol heb je ooit tegen me gestreden of met me ? (antwoord is: neen) dus hoe kan je dan weten dat ik een goede speler ben lol

het feit dat je altijd sociaal tegen me was in pm's. En het feit dat ik geweldig heb kunnen lachen om jouw timing van edels.
En omdat jij als een van de weinige |P| spelers niet het AF vergalt.
 

DeletedUser

Guest
het feit dat je altijd sociaal tegen me was in pm's. En het feit dat ik geweldig heb kunnen lachen om jouw timing van edels.
En omdat jij als een van de weinige |P| spelers niet het AF vergalt.

mijn timing van edels ? tegen wie dan ?
 

DeletedUser

Guest
lol dan geeft iemand je een compliment en dan probeer je hem ook nog af te maken :p
 

DeletedUser

Guest
Tjah als niet heel w18 stack noobs waren had ik misschien nog verder gespeeld hoor maar het is al een tijdje die kant aan het op gaan degene die het meest efficient stacken zullen w18 winnen. Daarom heb ik ook besloten moest ik OOIT nog eens tw spelen zal het een wereld zijn met boerderij limiet.

Vince.
jij bent mijn man!

!!!!!!!!
 
Reactiescore
255
Vinnie, jammer dit. Een verlies voor zowel Phalanx als Wereld 18. Je draait haast sinds het begin van W18 mee en op een goede manier (Zie; Xinram Ocmer), bent een stamspeler en vrijwel altijd vriendelijk. Veel succes met je andere wereld(en) mocht je die hebben en natuurlijk ook in de andere dingen die je doet (RL), al hoop ik dat je je stiekem nog bedenkt :$.
 

DeletedUser

Guest
Vinnie, jammer dit. Een verlies voor zowel Phalanx als Wereld 18. Je draait haast sinds het begin van W18 mee en op een goede manier (Zie; Xinram Ocmer), bent een stamspeler en vrijwel altijd vriendelijk. Veel succes met je andere wereld(en) mocht je die hebben en natuurlijk ook in de andere dingen die je doet (RL), al hoop ik dat je je stiekem nog bedenkt :$.

Andere werelden speel ik niet heb me steeds ingezet voor phalanx. Daarom speel ik ook geen andere werelden, persoonlijk vind ik het niveau van w18 te laag dit is ook een van de redenen dat ik stop met w18 en gwn heel tw ;)
 

DeletedUser57414

Guest
kerel hopelijk loop je te trollen want man wat dropt de niveau van W18 hard als jij weg gaat, sowieso DE topspeler van W18 die we kwijt raken(no jking)
Ohja, en mijn fanclub dan?:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan