Top- en Flopstammen

DeletedUser62711

Guest
Wanneer gaan we het weer over top en flopstammen hebben :confused:

zaag en klaag topic <--- er was een topic waar je je ei kwijt kunt ...

De eerste weken/maanden kan je nog niet echt zeggen welke stammen top gaan worden, over het algemeen in elk geval. Tot die tijd is dit topic waarschijnlijk tot spam gedoemd :p. Ik probeer slechts wat tegengeluid te geven in de huidige offtopic discussie.
 

DeletedUser48278

Guest
De eerste weken/maanden kan je nog niet echt zeggen welke stammen top gaan worden, over het algemeen in elk geval. Tot die tijd is dit topic waarschijnlijk tot spam gedoemd :p. Ik probeer slechts wat tegengeluid te geven in de huidige offtopic discussie.

Op andere werelden kon dat niet, maar hier heb je P0r!.
 

DeletedUser62711

Guest
P0r! is op dit moment wel wat ik de beste en lolligste stam/premade zou noemen, op de statistieken en forumposts afgaande :D.

Hoeveel van jullie na twee weken afgehaakt zijn is echter nog maar de vraag :p.
 

DeletedUser48278

Guest
P0r! is op dit moment wel wat ik de beste en lolligste stam/premade zou noemen, op de statistieken en forumposts afgaande :D.

Hoeveel van jullie na twee weken afgehaakt zijn is echter nog maar de vraag :p.

Ik ben dan sowieso weg :D. Trouwens, wij zijn geen premade. Wij hebben P0r! ook niet opgericht, maar P0r! vond ons.
 

DeletedUser

Guest
leuk hoe je dit elke keer weer negeert:

Ik heb het verhaal al een keer verteld van een .net stamgenootje.

Op een andere server viel hij een speler aan met 40 clears iedere clear paar seconde ertussen.
Iedere aanval haalde hij zo'n 2-3 levels van de muur van zijn tegenstander af.
IEDERE AANVAL.

Oftewel... 20-40*2=-60 toch?
Nou, voor hem niet dus. iedere aanval was de muur weer terug op niveau 20 omdat zijn tegenstander er een hele berg premium punten tegenaan gooide.

Durf jij mij te zeggen dat dat eerlijk is?




op een andere server??? hoop niet .net .... want lees in een andere discussie dat .net gewoon de normale instellingen heeft w61 heeft gewoon de normale PA functies met FA en AM dus ... ? ? weet niet waar al die broodjes aap verhalen vandaan komen ...


wojac

Geregistreerd: 23 oktober 2009 #61 Vandaag, 09:50 Naar boven
Wat ik bijzonder vind is;

Op .net variant is geen sprake van halveringen en laat staan de nieuwe geldklopperij functies.
 

DeletedUser48278

Guest
op een andere server??? hoop niet .net .... want lees in een andere discussie dat .net gewoon de normale instellingen heeft w61 heeft gewoon de normale PA functies met FA en AM dus ... ? ? weet niet waar al die broodjes aap verhalen vandaan komen ...

Op een andere server viel hij een speler aan met 40 clears iedere clear paar seconde ertussen.
Iedere aanval haalde hij zo'n 2-3 levels van de muur van zijn tegenstander af.

:rolleyes:
 

DeletedUser23778

Guest
Stack.:

De stam heeft zijn maximale ledenlimiet van 3000 bereikt. Trek de uitnodigingen in of ontsla bestaande leden om nieuwe leden te kunnen uitnodigen


Hoezo ledenlimiet inactief? :rolleyes:
 

DeletedUser61496

Guest
Stack.:

De stam heeft zijn maximale ledenlimiet van 3000 bereikt. Trek de uitnodigingen in of ontsla bestaande leden om nieuwe leden te kunnen uitnodigen


Hoezo ledenlimiet inactief? :rolleyes:

Die is nieuw, dus die was euhm een tijd geleden wel inactief :D
 

DeletedUser23778

Guest
Ingevoerd. (zie pm van Duckje aan CasperJantzen in andere topic)
 

DeletedUser

Guest
Ik lees, en trek dan mijn conclusies. Waarom kan jij dat niet?

prutser , blijkbaar kan je dus niet lezen .... vind ik erg vervelend voor je maar daar bestaan scholingen voor hoor .. lompschool en zo .... con clu sie ... ja dat woord zou je idd moeten kennen ... is niet meer dan drie lettergrepen .. anders wordt het waarschijnlijk te moeilijk voor je
 

DeletedUser48278

Guest
prutser , blijkbaar kan je dus niet lezen .... vind ik erg vervelend voor je maar daar bestaan scholingen voor hoor .. lompschool en zo .... con clu sie ... ja dat woord zou je idd moeten kennen ... is niet meer dan drie lettergrepen .. anders wordt het waarschijnlijk te moeilijk voor je

Ik heb het verhaal al een keer verteld van een .net stamgenootje ----> Op een andere server viel hij [...]

En als er mensen zijn die zeggen dat .net geen PA-features heeft, dan kun je toch makkelijk CONCLUDEREN dat het gaat om een andere server dan .net?
 

DeletedUser62711

Guest
:D.

Marneus, niet eens meer op reageren joh :p.

Wat een ongelofelijke faalnoobs hier. Wordt een leuk wereldje :D. (y)
 
Bovenaan