Discussie Spelwereld 26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Alle pa moet helaas manueel door het tw-team (lees: Community-Management) terugbetaald worden. Aangezien wij niet in die logs kunnen moet je helaas een support indienen.

Ik zie niet in hoe community-management hier beter van wordt.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

ik had het toch ook over het TW Team. dit had kunnen voorkomen. een garage monteur repareert toch ook geen auto en geeft deze direct terug aan de klant zonder de auto eerst te testen? dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door van te voren te testen.

en volgens mij deed op w25 een soortgelijk probleem voor met de preregistratie. fouten zijn er om van te leren.
 

DeletedUser61293

Guest
Hoe kunnen we die link vertrouwen,

ziet er beetje on-organiseerd uit.
 

DeletedUser

Guest
AHJA! Nu weet ik weer waarom ik niet gewoon op w25 begonnen was.
Die had zo'n faalkerk.

Dus toen dacht ik, laat ik die overslaan en wachten op een goede wereld.

Kwam ik even bedrogen uit:rolleyes:
 
Reactiescore
276
Tevens even ter informatie (voor diegene die meteen geloven dat dit een complot is van tw.nl en onze fout: De 3 communities met wereldstarts (.fr / .nl (en nog een)) hebben identiek dezelfde problemen gehad als wij.

God straft meteen :D
 

DeletedUser62476

Guest
Alle pa moet helaas manueel door het tw-team (lees: Community-Management) terugbetaald worden. Aangezien wij niet in die logs kunnen moet je helaas een support indienen.

Ik zie niet in hoe community-management hier beter van wordt.

Met vriendelijke groeten,
Duckje


jullie kunnen wel mensen bannen maar niet ff in het log kijken van PA betalingen?

Of gewoon te veel moeite, net zoals een vertaler gebruiken??


:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor een Dosje ?? :D

ik geef tw denk een jaartje.. en dan zijn ze failied :D dan koop ik een fles 99%
 

DeletedUser56347

Guest
Nee is vast niet teveel moeite.. Even duizenden accounts gaan bekijken...
 

DeletedUser23778

Guest
ik had het toch ook over het TW Team. dit had kunnen voorkomen. een garage monteur repareert toch ook geen auto en geeft deze direct terug aan de klant zonder de auto eerst te testen? dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door van te voren te testen.

en volgens mij deed op w25 een soortgelijk probleem voor met de preregistratie. fouten zijn er om van te leren.

Eeh, 't blijft Innogames he.
 

DeletedUser

Guest
Alle pa moet helaas manueel door het tw-team (lees: Community-Management) terugbetaald worden. Aangezien wij niet in die logs kunnen moet je helaas een support indienen.

Ik zie niet in hoe community-management hier beter van wordt.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

en hoelang gaat het duren voor je je pa terug hebt.
hopelijk binnen een uur.
 

DeletedUser

Guest
Duurt het zeker ook nog 3 jaar voordat ze onze pa terug hebben gegeven ?
 

DeletedUser

Guest
ok waarom krijgen de spelers die later worden geplaatst meer punten dan de eersten? ik heb 36 punten en de spelers die zojuist een aantal seconden geleden zijn geplaats hebben er al 54
 

DeletedUser

Guest
en dit bedrijf noemt zich game makers...

Mijn oma programmeert en tekent nog beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan