Discussie Spelwereld 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
Wereld 26

Beste spelers,

Na de vlotte start van wereld 25 komt wereld 26 er nog deze maand aan. Wereld 26 zal op donderdag 26 januari 2012 in de loop van de dag starten.

Met Spelwereld 26 introduceren we enkele nieuwe Premium-Functies. De wereld zal de volgende Premium-Functies geactiveerd hebben:

  • Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
    Voor 10 Premium-Punten kan je de bouwtijd van een gebouw halveren
    - Direct afbouwen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
    Voor 10 Premium-Punten kan je de bouw van een gebouw waar nog maar x minuten resterend zijn direct voltooien
    - Bouwkostreductie: Geactiveerd voor 30 Premium-Punten
    Voor 30 Premium-Punten kan je 20% korting krijgen op de kostprijs van een gebouw
    - +20% productie: Geactiveerd voor elk van de 3 grondstoffen
    Voor 40 Premium-Punten zal je voor 7 dagen 20% extra grondstoffen produceren
    - Ruilen met de handelaar: Geactiveerd voor elk van de 3 grondstoffen
    Je zal voor een 10 Premium-Punten kunnen ruilen met een 1:1 ratio met de handelaar.

We hebben gekozen voor instellingen die nog niet eerder zijn gebruikt op TribalWars.nl. Zo laten we de boogschutters weg en is er een vooropgesteld einddoel beschikbaar. Verder zullen we deze wereldinstellingen in de loop van de spelwereld niet wijzigen. De wereld wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Wereld 26: Details

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 100% (1)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
    - Ridder/Standbeeld: Ja
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Ja
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Ja
    - Burgerwacht: Geactiveerd, 20 burgerwachters per boerderijlevel deactivatie vanaf 2 dorpen.
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.000 punten
    - Edelmanproductie: Goudmunten systeem
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 5 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Meteen mogelijk.
    - Aanvalstiming: milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden
    - Bouwtijdhalvering in ruil voor premium-punten: Geactiveerd, 10 premium-punten voor elke halvering
    - Account Manager: Geactiveerd

  • Extra (Anders dan anders):
    - Overwinningsvoorwaarden: de Stam moet 60% van alle actieve dorpen bezitten en deze voor 180 dagen behouden.
    - Boerderijlimietregel: Gedeactiveerd
    - De wereld zal sluiten voor nieuwe registraties rond 16 juli 2013
  • Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
    Voor 10 Premium-Punten kan je de bouwtijd van een gebouw halveren
    - Direct afbouwen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
    Voor 10 Premium-Punten kan je de bouw van een gebouw waar nog maar x minuten resterend zijn direct voltooien
    - Bouwkostreductie: Geactiveerd voor 30 Premium-Punten
    Voor 30 Premium-Punten kan je 20% korting krijgen op de kostprijs van een gebouw
    - +20% productie: Geactiveerd voor elk van de 3 grondstoffen
    Voor 40 Premium-Punten zal je voor 7 dagen 20% extra grondstoffen produceren
    - Ruilen met de handelaar: Geactiveerd voor elk van de 3 grondstoffen
    Je zal voor een 10 Premium-Punten kunnen ruilen met een 1:1 ratio met de handelaar.

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen te wijzigen of de startdatum te leren kennen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus afgespeeld zoals hij gestart is.

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Discussie hier. Om de discussie omtrent de Premium-Functies van start te gooien:

Om het verdere bestaan van TribalWars te kunnen garanderen zijn we genoodzaakt om voor deze nieuwe wereld nieuwe Premium functies te activeren.

We betreuren dat we deze functies in het spel moeten implementeren om het verdere bestaan te kunnen garanderen. Er is geprobeerd om de minst ingrijpende wijzigingen tot het spelverloop te implementeren waardoor elk van deze functies niet noodzakelijk is om bovenaan de ranglijst te komen of te blijven.

We zijn er zelf ook niet blij mee. We hebben hier helaas weinig andere keuze in.

Groetjes,
Duckje
 

DeletedUser12993

Guest
Re: Discussie Spelversie 6.2

fail wereld, deze sla ik maar over :rolleyes:
de lijst met premium opties worden elke wereld groter lijkt het wel, waar gaat het heen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Re: Discussie Spelversie 6.2

Scheit TW-team.

Ondanks alle protesten gewoon doorgaan hiermee.

@Duckje: verdere voortbestaan van TW?

Come on. Laatst zag ik nog een artikel dat Innogames een vette winstgroei had dit jaar.
 

DeletedUser40933

Guest
20:1 regel toevallig weggehaald om te proberen een doekje voor het wenen te geven?

:rolleyes:

Kansloze brol.
 

DeletedUser58575

Guest
En dit is dus het punt waarop iemand als ik zijn avatar moet waarmaken...

Jammer.
Voor mij geen nieuwe werelden meer, en geen cent PA meer...
 

DeletedUser

Guest
- Direct afbouwen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
Voor 10 Premium-Punten kan je de bouw van een gebouw waar nog maar x minuten resterend zijn direct voltooien
- Bouwkostreductie: Geactiveerd voor 30 Premium-Punten
Voor 30 Premium-Punten kan je 20% korting krijgen op de kostprijs van een gebouw
- +20% productie: Geactiveerd voor elk van de 3 grondstoffen

Zuigt.
En trouwens, Duckje, waarom 2x het kopje Premiumfuncties in je beginpost?:confused:
Rest is wel lekker
 

DeletedUser

Guest
Om het verdere bestaan van TribalWars te kunnen garanderen zijn we genoodzaakt om voor deze nieuwe wereld nieuwe Premium functies te activeren.
Gelukkig weet ik van mijn mod tijd dat dit de grootste onzin is. :)
Dank Magic nogmaals voor haar mooie post na de meeting.
 

DeletedUser9420

Guest
- Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
Voor 10 Premium-Punten kan je de bouwtijd van een gebouw halveren
- Direct afbouwen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
Voor 10 Premium-Punten kan je de bouw van een gebouw waar nog maar x minuten resterend zijn direct voltooien
- Bouwkostreductie: Geactiveerd voor 30 Premium-Punten
Voor 30 Premium-Punten kan je 20% korting krijgen op de kostprijs van een gebouw
- +20% productie: Geactiveerd voor elk van de 3 grondstoffen
Voor 40 Premium-Punten zal je voor 7 dagen 20% extra grondstoffen produceren
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd voor elk van de 3 grondstoffen
Je zal voor een 10 Premium-Punten kunnen ruilen met een 1:1 ratio met de handelaar.

Fok dat !

Om het verdere bestaan van TribalWars te kunnen garanderen zijn we genoodzaakt om voor deze nieuwe wereld nieuwe Premium functies te activeren.

Fok dat ook ! Bull tot de 4e macht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Waar maken? Je zegt dan kap ik, maar je gaat wel door op je andere werelden? Zonder PA? :D

Dan kap ik met nieuwe werelden (waar dit dus mee verdiend wordt). Dan kap ik met op werelden starten. En dan kap ik met PA betalen. Ofwel: aan mij verdienen ze geen cent meer.

En ja, zonder PA, of met PA die evt met sponsorpay verdiend kan worden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Om het verdere bestaan van TribalWars te kunnen garanderen zijn we genoodzaakt om voor deze nieuwe wereld nieuwe Premium functies te activeren.

Want? Ik kan ook zulke dingen zeggen hoor, maar beargumentatie is mss fijn erbij... :confused:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Even één vraagje:

die extra PA opties komen toch niet met een volgende update op de nieuwe werelden?

En waarom kan dit niet zoals bij Duitsland? Daar werden twee werelden geopend. Één zonder die nieuwe functies en één met!

Ik eis een enquête.
 

DeletedUser35742

Guest
Waarom zouden we? Protest genoeg hoor en daar werd ook niet naar geluisterd.

Anyway: ik boycot de nieuwe werelden tot mensen als Duckje tot zinnen komen. Dit kan echt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan