Discussie Spelwereld 26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62652

Guest
<@tw|Duckje> Met betrekking tot de al ingezette premium kan je een supportaanvraag indienen. Alle al ingezette premium voor wereld 26 zal vergoed worden
 
Reactiescore
2.493
Update 17:20 Momenteel worden nog steeds alle dorpen opnieuw geplaatst (nog een 6.000) Hierna zal de wereld opnieuw opengaan. Al ingezette premium zal vergoed worden. Dien hiervoor een supportaanvraag in.
 

DeletedUser

Guest
Met betrekking tot de al ingezette premium kan je een supportaanvraag indienen. Alle al ingezette premium voor wereld 26 zal vergoed worden!
 

DeletedUser33734

Guest
Deed je wel lang over om snel even een random accountje op te zoeken..:rolleyes:

weet niet of je blind bent, maar die staat al sins 2009 in mijn handtekening hoor?
Jaloers? sorry kan ik niks aan doen.
Ga anders maar ff navragen bij Sue op w13, (oeh ben je nou gepownt?)
Echt triest jij, ga stamnamen jatten ofzo.
 

DeletedUser56347

Guest
Toch grappig dat iedereen zo zit te zeuren over die PA functies (en terecht) en toch PA gaat kopen en gaat inzetten...
 

DeletedUser

Guest
dan komen er weer mensen aan lopen die zeggen dat ze ook premium gebruikt hebben
 

DeletedUser

Guest
om teveel kritiek te voorkomen op de forums hebben ze maar snel overal een slotje op gedaan...
 

DeletedUser

Guest
Update 17:20 Momenteel worden nog steeds alle dorpen opnieuw geplaatst (nog een 6.000) Hierna zal de wereld opnieuw opengaan. Al ingezette premium zal vergoed worden. Dien hiervoor een supportaanvraag in.

moet ik nu godverdomme er ook nog zelf voor zorgen dat ik mn PA punten terug krijg? Zeker in opdracht van Innogames om een wereld te starten, punten te innen en vervolgens zal de helft van de spelers toch hun PA punten niet terug vragen omdat het teveel moeite is.

Het nederlandse TWteam faalt echt hard!
 

DeletedUser23778

Guest
Mwuah Grump, kan mij t wat verrekken dat mensen graag hun geld voor virtueel hout leem en ijzer betalen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Misschien ga ik wel weer terug naar tribalwars.net daar hebben ze nog geen faal pa.
 
Reactiescore
2.493
Tevens even ter informatie (voor diegene die meteen geloven dat dit een complot is van tw.nl en onze fout: De 3 communities met wereldstarts (.fr / .nl (en nog een)) hebben identiek dezelfde problemen gehad als wij.
 

DeletedUser

Guest
Update 17:20 Momenteel worden nog steeds alle dorpen opnieuw geplaatst (nog een 6.000) Hierna zal de wereld opnieuw opengaan. Al ingezette premium zal vergoed worden. Dien hiervoor een supportaanvraag in.

Dat zal dan ook zeker gebeuren:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan